Увага! Завдання на карантин!
надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber, тел. 0985807590
після канікул з 01.04.2020 вас чекатиме онлайн-тестування, спостерігайте за новинами.
5 – А, Б клас
2. РІЗНОМАНІТНІСТЬ
ОРГАНІЗМІВ. РОСЛИНИ. ТВАРИНИ. ГРИБИ. БАКТЕРІЇ https://anemona12.blogspot.com/search/label/5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81
3. Виконайте
практичні заняття 11, 12
Робота з підручником: прочитайте § 34, дайте письмову
відповідь на питання 1-5 на с. 151. За бажанням виконайте «Дослідження впливу
температури, світла і вологості на проростання насіння» (с. 151).
Прочитайте § 35,
дайте письмову відповідь на питання 6, 7, 8 на с. 156.
Прочитайте § 36,
38.
Робота з підручником:
6 – А клас: прочитайте
§ 45-49. Виконайте завдання на с. 170 (питання 1-3 письмово, Практична робота №
3). Складіть письмовий опис одного з рослинних угруповань.
6 – Б клас:
прочитайте § 43-46. Виконайте завдання на с. 192-193 (заповніть таблицю).
Составьте письменное описание одного растительного сообщества.
Робота з підручником:
7 – А клас:
прочитайте § 42, складіть конспект, на с. 184 виконайте лабораторне
дослідження, § 43, письмове завдання на с. 190 (перевірте здобуті знання), § 44,
письмове завдання на с. 194 (перевірте здобуті знання)
7 – Б клас:
прочитайте § 47, складіть конспект, на с. 206
виконайте лабораторне дослідження, прочитайте § 48, випишіть правила,
прочитайте § 49, 50, дайте відповіді на питання 1-6, с. 214, 218.
Робота з підручником:
Опрацюйте § 39,
40, на с. 193 виконайте письмово самоконтроль знань.
За § 41-43
складіть коротенький опорний конспект. Виконайте лабораторне дослідження на с.
200, 203.
9 класи ознайомтесь з матеріалами за
посиланням
Робота з підручником:
Прочитайте §
39-42. За § 42 та додатковими матеріалами складіть схему еволюції людини.
10 класи ознайомтесь з матеріалами за посиланням
Робота з підручником:
Прочитайте §
51-52, виконайте вправи 1, 2 (с. 205-206), с. 210 – Самостійна робота з
таблицею, с. 214 - заповніть таблицю.
Прочитайте §
53-55, розв’яжіть кросворд на с. 217-218.
Дорогі учні! Запрошую вас взяти участь у конкурсі "Збережемо наші первоцвіти"!
Ранньовесняні квіти біологи об’єднують однією назвою - ПЕРВОЦВІТИ. Первоцвіти – це екологічна група рослин, яка нараховує близько 500 видів.
Останніми роками кількість первоцвітів в Україні значно скоротилася. Рослини, які віщують нам прихід весни, за останні десятиліття опинилися на межі зникнення. Це відбувається внаслідок господарського освоєння місць зростання первоцвітів, намагання окремих людей перетворити їх на засіб заробітку. Рослини, які так нелегко виборювали право пестити людей свiжiстю весняного оновлення, раптом опинились в тенетах людської жорстокості. І саме з вини людей зазнають бездушного винищення.
Номінації конкурсу:
1. Плакат. Формат А2, горизонтальний, повнокольоровий, зображуються тільки ранньоквітучі квіти, що охороняються і ростуть в нашій місцевості.
2. Поезія. Власні вірші про охорону первоцвітів.
3. Малюнки "Такі чудові первоцвіти", розмір А4 - А3.
4. Соціальні відеороліки "На варті краси" (2-5 хв.) власного виробництва, формат МР4, wmv.
5. Фотографія. Дикі квіти-первоцвіти в природньому оточенні. Авторські, формат А4.
6. Агітаційна листівка, буклет (2 екземпляри) "Захисти первоцвіти".
7. Первоцвіти своїми руками (настільні роботи не в кошиках, не в склянках, не в вазах, первоцвіти мають виглядати як в природньому оточенні, не зірвані).
Немає коментарів:
Дописати коментар