та питаннями в презентації. Запишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система
Мета: ознайомитися з будовою формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини.
Хід роботи
1. Розгляньте фото мікропрепарата крові людини при малому збільшенні мікроскопа. Зверніть увагу на кількість і форму різних клітин крові. Зробіть малюнок, підпишіть формені елементи крові: еритроцити, лейкоцити, тромбоцити.
2. Розгляньте на фото мікропрепарат крові. Порівняйте форму, розміри й наявність ядер в еритроцитах людини й жаби.
- Чиї еритроцити більші? (людини чи жаби)
- Чиї еритроцити мають ядро?
- В якому організмі більша кількість еритроцитів?
- Чиї еритроцити зможуть перенести більше кисню?
3. Зробіть висновки, у яких укажіть особливості будови та функції крові, характерні відмінності різних формених елементів крові людини, а також основні відмінності еритроцитів жаби й людини.
4 - складіть добовий раціон харчування відповідно до правил раціонального харчування (3 основних прийома їжі (сніданок, обід, вечеря) та 2 перекуси), надішліть на перевірку.
"Самоспостереження за співвідношенням ваги і зросту тіла".
Мета: навчитися визначати співвідношення маси свого тіла й зросту.
Хід роботи:
1. Запишіть свій зріст у см.
2. Запишіть масу свого тіла у кг.
3. Визначте масово-ростовий індекс: масу поділіть на зріст (у см). На кожен сантиметр зросту має приходитись 350 – 400 г у юнаків, 325 – 375 г у дівчат. Якщо число менше, то можна казати про недостатню вагу, а якщо більше – про надлишок.
4. Визначте індекс маси свого тіла: масу тіла (у кг) поділіть на зріст (у метрах), піднесений до квадрату.
(ІМТ) = маса тіла (кг) / зріст (м) 2
5. Зробіть висновок. < 19,9 – дефіцит маси тіла, 20 - 24,9 – норма, 25 - 29,9 - надлишкова масса тіла, 30 - 39,9 – ожиріння, > 40 - значне ожиріння.
2 - за бажанням - Міні-проєкт "Харчові домішки" (опис однієї харчової домішки: де знаходиться, для чого потрібна, яка користь чи шкода, добова норма споживання)
Уроки 14 жовтня 2024 р.
Синхронний урок
Тема: Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
Тема: Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
та питаннями в презентації. Запишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
4 - запишіть хвороби органу слуху та запропонуйте засоби профілактики (надішліть на перевірку)
Уроки 12 березня 2024 р.
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система
Мета: ознайомитися з будовою формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини.
Хід роботи
1. Розгляньте фото мікропрепарата крові людини при малому збільшенні мікроскопа. Зверніть увагу на кількість і форму різних клітин крові. Зробіть малюнок, підпишіть формені елементи крові: еритроцити, лейкоцити, тромбоцити.
2. Розгляньте на фото мікропрепарат крові. Порівняйте форму, розміри й наявність ядер в еритроцитах людини й жаби.
- Чиї еритроцити більші? (людини чи жаби)
- Чиї еритроцити мають ядро?
- В якому організмі більша кількість еритроцитів?
- Чиї еритроцити зможуть перенести більше кисню?
3. Зробіть висновки, у яких укажіть особливості будови та функції крові, характерні відмінності різних формених елементів крові людини, а також основні відмінності еритроцитів жаби й людини.
4 - складіть добовий раціон харчування відповідно до правил раціонального харчування (3 основних прийома їжі (сніданок, обід, вечеря) та 2 перекуси), надішліть на перевірку.
3 - Виконайте завдання: 1- обов'язково Дослідницький практикум№1 "Самоспостереження за співвідношенням ваги і зросту тіла".
Мета: навчитися визначати співвідношення маси свого тіла й зросту. Хід роботи: 1. Запишіть свій зріст у см. 2. Запишіть масу свого тіла у кг. 3. Визначте масово-ростовий індекс: масу поділіть на зріст (у см). На кожен сантиметр зросту має приходитись 350 – 400 г у юнаків, 325 – 375 г у дівчат. Якщо число менше, то можна казати про недостатню вагу, а якщо більше – про надлишок. 4. Визначте індекс маси свого тіла: масу тіла (у кг) поділіть на зріст (у метрах), піднесений до квадрату. (ІМТ) = маса тіла (кг) / зріст (м) 2 5. Зробіть висновок. < 19,9 – дефіцит маси тіла, 20 - 24,9 – норма, 25 - 29,9 - надлишкова масса тіла, 30 - 39,9 – ожиріння, > 40 - значне ожиріння.
2 - за бажанням - Міні-проєкт "Харчові домішки" (опис однієї харчової домішки: де знаходиться, для чого потрібна, яка користь чи шкода, добова норма споживання)
Уроки 17 жовтня 2023 р.
Асинхронний урок
Тема: Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
Тема: Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
та питаннями в презентації. Запишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система.
Самоспостереження за співвідношенням ваги і зросту тіла.
Мета: навчитися визначати співвідношення маси свого тіла й зросту.
Хід роботи:
1. Запишіть свій зріст у см.
2. Запишіть масу свого тіла у кг.
3. Визначте масово-ростовий індекс: масу поділіть на зріст (у см). На кожен сантиметр зросту має приходитись 350 – 400 г у юнаків, 325 – 375 г у дівчат. Якщо число менше, то можна казати про недостатню вагу, а якщо більше – про надлишок.
4. Визначте індекс маси свого тіла: масу тіла (у кг) поділіть на зріст (у метрах), піднесений до квадрату.
(ІМТ) = маса тіла (кг) / зріст (м) 2
5. Зробіть висновок. < 19,9 – дефіцит маси тіла, 20 - 24,9 – норма, 25 - 29,9 - надлишкова масса тіла, 30 - 39,9 – ожиріння, > 40 - значне ожиріння.
2 - за бажанням - Міні-проєкт "Харчові домішки" (опис однієї харчової домішки: де знаходиться, для чого потрібна, яка користь чи шкода, добова норма споживання)
Уроки 2-5 листопада 2021 р.
Онлайн-уроки
8-Б - вівторок, 10.10
8-А - вівторок, 12.10
Тема: Функції і будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів. Робота м’язів. Втома м’язів. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
2 - прочитайте параграфи 47, 48, 51 (1 частину про темперамент), перегляньте презентацію"Вища нервова діяльність"
3 - пройдіть тест Айзенка на визначення типу темпераменту за посиланням https://testometrika.com/personality-and-temper/questionnaire-eysenck-pen/ та питаннями в презентації. Запишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
4 - запишіть хвороби органу слуху та запропонуйте засоби профілактики (надішліть на перевірку)
Донецький обласний еколого-натуралістичний центр з 1 по 30 квітня 2021 року проводить обласну природоохоронну акцію «День Землі» . Просимо вас активно залучитись до участі у Акції. Чекаємо від вас фотографії та листівки (малюнки) про: - трудові заходи з насадження дерев, кущів, квітів, впорядкування територій біля власних будинків, навчальних закладів, в парках, скверах, на вулицях міст і сіл тощо; - насадження лісу, лісосмуг, заліснення крутосхилів, допомога лісовим господарствам; - виготовлення та розвішування шпаківень, синичників і годівничок для птахів; - просвітницькі природоохоронні заходи по збереженню первоцвітів, дикорослих лікарських рослин тощо.
Фото надсилайте мені у Вайбер або на електронну пошту до 22 квітня 2021 р.
Урок 8 квітня 2021 р
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система
Мета: ознайомитися з будовою формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини.
Хід роботи
1. Розгляньте фото мікропрепарата крові людини при малому збільшенні мікроскопа. Зверніть увагу на кількість і форму різних клітин крові. Зробіть малюнок, підпишіть формені елементи крові: еритроцити, лейкоцити, тромбоцити.
2. Розгляньте на фото мікропрепарат крові. Порівняйте форму, розміри й наявність ядер в еритроцитах людини й жаби.
- Чиї еритроцити більші? (людини чи жаби)
- Чиї еритроцити мають ядро?
- В якому організмі більша кількість еритроцитів?
- Чиї еритроцити зможуть перенести більше кисню?
3. Зробіть висновки, у яких укажіть особливості будови та функції крові, характерні відмінності різних формених елементів крові людини, а також основні відмінності еритроцитів жаби й людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар