8 клас

Дистанційне навчання


Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо навчання!

Бажаю всім плідної роботи, миру і здоров'я!  


надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber, або на nz.ua

 

Увага! Електронний підручник!

Н.Ю. Матяш. Біологія, 8 клас

https://drive.google.com/file/d/1uOcAZ-VwiXebYDeup6uraSm78yDqtN87/view?usp=sharing


Уроки 14 травня 2024 р.
Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграфи 60, 61 підручника, опрацюйте презентацію 
3 - пройдіть тестування
4 - складіть пам'ятку "Що дозволено і що заборонено під час вагітності"

Уроки 7 травня 2024 р.
Тема: Взаємодія регуляторних систем
ТЕМА 12. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ
Будова та функції репродуктивної системи.

1 - перегляньте відеоуроки

Взаємодія регуляторних систем.
Будова та функції репродуктивної системи.

https://www.youtube.com/watch?v=kj4FeTE1vXo&t=30s&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska

2 - прочитайте параграфи 58, 59 підручника. перегляньте презентації

Взаємодія регуляторних систем

https://docs.google.com/presentation/d/1Uw2MTovUz1E3okVRsnk7KULu59i4V6k4/edit#slide=id.p1

Будова репродуктивної системи

https://docs.google.com/presentation/d/17UetNB4xwT26Yc3E68jox2By3Ko1G1xE/edit#slide=id.p1

3 - виконайте письмове завдання: 

Складіть пам'ятку "Як протидіяти негативному впливу стресу"

4 - пройдіть тестування "Будова та функції репродуктивної системи"

8-А клас - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2733491

8-Б клас - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4195860


Уроки 30 квітня 2024 р.
ТЕМА: ЕНДОКРИННА СИСТЕМА
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції. Профілактика захворювань ендокринної системи.
1 - перегляньте відеоуроки
1) Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska
2) Захворювання ендокринної системи та їх профілактика https://www.youtube.com/watch?v=SqZ5XZwoUyo&t=500s&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska
2 - прочитайте параграфи 54, 55 підручника, перегляньте презентацію 
опрацюйте теоретичний матеріал за таблицею "Залози внутрішньої секреції"
3 - Виконайте навчальний проєкт "Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика"(надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування "Ендокринна система"


Уроки 23 квітня 2024 р.
Тема: Сон. Біоритми.
Залік з теми "Вища нервова діяльність"
1 - перегляньте відеоматеріали

Швидкий тест на визначення свого хронотипу
https://www.youtube.com/watch?v=F7xz6qP5hZE&t=583s

2 - прочитайте параграф 52, перегляньте презентацію "Сон. Біоритми" 
3 - пройдіть тестування (Залік з теми "Вища нервова діяльність")

Уроки 16 квітня 2024 р.
Тема: Мова. Мислення та свідомість. Навчання та пам’ять.

1 - перегляньте відеоматеріали

Лабораторне дослідження "Дослідження уваги та різних видів пам'яті"

2 - прочитайте параграфи 49, 50, 51, перегляньте презентації
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
4 - пройдіть тестування


Уроки 09 квітня 2024 р.
ТЕМА. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Умовні та безумовні рефлекси
1 - перегляньте відеоматеріали
https://www.youtube.com/watch?v=NnfMpxnmNHA
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk

2 - прочитайте параграфи 47, 48, 51 (1 частину про темперамент), перегляньте презентацію
3 - пройдіть тест Айзенка на визначення типу темпераменту за посиланням
та питаннями в презентаціїЗапишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування


Уроки 02 квітня 2024 р.
Тема: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
Залік з теми «Сенсорні системи»

1 - перегляньте відеоматеріали
https://www.youtube.com/watch?v=ukZtJizSHTw
https://www.youtube.com/watch?v=efDsh2V2fPw
2 - прочитайте параграфи 45, 46 підручника, перегляньте презентації
Сенсорні системи рівноваги, нюху і смаку
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
3 - повторіть матеріали теми за параграфами 41-46, пройдіть залікове тестування

Уроки 19 березня 2024 р.
Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.
1 - перегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграф 44 підручника, перегляньте презентацію "Слухова сенсорна система"
3 - пройдіть тестування
4 - запишіть хвороби органу слуху та запропонуйте засоби профілактики (надішліть на перевірку)

Уроки 12 березня 2024 р.
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграфи 41, 42, 43, перегляньте презентацію "Сенсорні системи. Зір"
3 - виконайте завдання (надішліть на перевірку): складіть пам'ятку "Профілактика захворювань органів зору" (як зберегти зір).
4 - пройдіть тестування "Сенсорні системи. Зір"
Уроки 5 березня 2024 р.
Тема: Профілактика захворювань нервової системи. Залік з теми "Виділення. Терморегуляція. Нервова система"
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 40, перегляньте презентацію "Захворювання нервової системи"
3 - Заповніть в зошиті таблицю, надішліть її на перевірку
"Захворювання нервової системи та їх профілактика"
Назва хвороби
ОзнакиПрофілактика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - повторіть параграфи 24-27, 35-40 та складіть залік з теми "Виділення. Терморегуляція. Нервова система"

Уроки 27 лютого 2024 р.

Тема: Головний мозок людини. Вегетативна і соматична нервова система.
1 - перегляньте відеоуроки
2 - прочитайте параграфи 37-39 підручника, перегляньте презентації
3 - виконайте завдання: заповніть таблицю
 "Будова і функції головного мозку"

Назва відділу головного мозку

Функції, що виконує

Довгастий

 

Міст

 

Середній

 

Проміжний

 

Мозочок

 

Передній

 

4 - пройдіть тестування "Головний мозок. Вегетативна нервова система"

Уроки 20 лютого 2024 р.
Тема: Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.Спинний мозок.
1 - перегляньте відеоуроки
Будова нервової системи
Спинний мозок
2 - прочитайте параграфи 35, 36, перегляньте презентації 
3 - пройдіть тестування "Будова нервової системи. Спинний мозок"

Уроки 13 лютого 2024 р.
Тема: Значення і будова шкіри. Терморегуляція
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 26, опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправу, скрін результату надішліть

Тема: Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри, тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 27, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання, надішліть на перевірку.
1) Як надати першу допомогу людині з опіками?
2) Як надати першу допомогу людині при сонячному ударі?
3) Які ви знаєте захворювання шкіри?



Уроки 06 лютого 2024 р.
Тема: Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 24, перегляньте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1BY06WpTw8MNsm2rfqnno4IHASl59C0cU/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - пройдіть тестування


Тема: Захворювання нирок та їх профілактика
1 - Прочитайте параграф 25,
перегляньте презентацію
2 - випишіть захворювання сечовидільної системи
3 - складіть пам'ятку "Профілактика захворювань сечовидільної системи"

Уроки 30 січня 2024 р.
Серцево-судинні хвороби та їх профілактика. Узагальнення з теми «Транспорт речовин»
1 - перегляньте відео
Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика
2 - прочитайте параграф 23, опрацюйте презентацію Серцево-судинні хвороби та їх профілактика
3 - складіть пам'ятку "Профілактика хвороб серця і судин"
4 повторіть матеріали теми за параграфами 17-23, пройдіть підсумкове тестування


Уроки 23 січня 2024 р.
Тема: Кровоносні судини. Кровотечі
1 - перегляньте відео
Кровоносні судини
Кровотечі
2 - прочитайте параграфи 22, 23 підручника, перегляньте презентації
2 - пройдіть тестування "Кровоносні судини"
3 - заповніть в зошиті таблицю (надішліть на перевірку)
"Перша допомога при кровотечах"


Уроки 16 січня 2024 р.
Імунна система. Імунітет. 
Система кровообігу.
Серце: будова та функції. Робота серця
1 - перегляньте відеоматеріали
Імунітет
Серце
2 - прочитайте параграфи 19, 20, 21 підручника та опрацюйте презентації
3 - пройдіть тестування

Уроки 9 січня 2024 р.
Тема: ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН
Внутрішнє середовище організму. 
Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа. Зсідання крові. 
Групи крові та переливання крові
1 - перегляньте відеоматеріали
Внутрішнє середовище організму. Кров. Склад кровіГрупи крові. Переливання крові. Зсідання крові
2 - прочитайте параграфи 17, 18, 19 та перегляньте презентацію "Внутрішнє рідке середовище організму. Склад крові"
3 - виконайте лабораторну роботу № 1
(надішліть на перевірку)
Тема. Мікроскопічна будова крові людини 
Мета: ознайомитися з будовою формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини.
Хід роботи 
1. Розгляньте фото мікропрепарата крові людини при малому збільшенні мікроскопа. Зверніть увагу на кількість і форму різних клітин крові. Зробіть малюнок, підпишіть формені елементи крові: еритроцити, лейкоцити, тромбоцити.
2. Розгляньте на фото мікропрепарат крові. Порівняйте форму, розміри й наявність ядер в еритроцитах людини й жаби. 
- Чиї еритроцити більші? (людини чи жаби) 
- Чиї еритроцити мають ядро? 
- В якому організмі більша кількість еритроцитів? 
- Чиї еритроцити зможуть перенести більше кисню? 
3. Зробіть висновки, у яких укажіть особливості будови та функції крові, характерні відмінності різних формених елементів крові людини, а також основні відмінності еритроцитів жаби й людини.
4 - пройдіть тестування


Уроки 19 грудня 2023 р.
Узагальнення.
Виконуємо вправи

Уроки 12 грудня 2023 р.
Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів. Профілактика захворювань дихальної системи.
1- перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Pp12TYb3bHE

https://www.youtube.com/watch?v=FETmPh2c9CY

2 - прочитайте параграфи 15, 16, перегляньте презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1otsaMPXCirripP-ZJ-0fIsUdCw2-37-K/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - Заповніть таблицю
«Профілактика хвороб дихальної системи»

Назва хвороби

Симптоми

Профілактика

4 - пройдіть залікове тестування з теми "Дихання"

Контрольна робота (сімейна форма навчання) 

Уроки 5 грудня 2023 р.
ТЕМА 5. ДИХАННЯ. 
Значення дихання. Система органів дихання. Газообмін у легенях і тканинах.
1- перегляньте відео за посиланням
Значення дихання. Система органів дихання

https://www.youtube.com/watch?v=2T1DKKMVTdU&ab_channel=TetianaChychkovska

Газообмін у легенях і тканинах

https://www.youtube.com/watch?v=AZ_eUt6X55s 
2 - прочитайте параграфи 13, 14, перегляньте навчальну презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1U3QZ5VOcaSWGPvTldWUrzEgI2fikjDZL/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - заповніть таблицю

Дихальна система людини

Назва органу

Особливості будови

Функції

Носова порожнина

 

 

Носоглотка

 

 

Гортань

 

 

Трахея

 

 

Бронхи

 

 

Легені

 

 

4 - пройдіть тестування


Уроки 28 листопада 2023 р.
Харчові розлади та їх запобігання.
Контрольна робота з теми «Обмін речовин. Травлення»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 12, опрацюйте презентацію
3 - завдання: Створіть пам'ятку "Профілактика захворювань травної системи" (надішліть на перевірку)
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 5-12, виконайте контрольну роботу

Уроки 21 листопада 2023 р.
Процес травлення в шлунку і кишечнику. Регуляція травлення
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи 9, 10, 11, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання за параграфом 11:
1)  Як регулюється слиновиділення? 
2) Як відбуваєтся ковтання? 
3) Як регулюється соковиділення? 
4 - пройдіть тестування


Уроки 14 листопада 2023 р.
ТЕМА 4. ТРАВЛЕННЯ.
Значення травлення. Система органів травлення. Процес травлення у ротовій порожнині
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи 8, 9 підручника, опрацюйте презентації
Травлення. Травна система
Травлення у ротовій порожнині
3 - дайте письмові відповіді на питання
1)  З яких органів складається травна система людини?
2) Які методи дослідження органів травлення ви знаєте? 
3) На які групи поділяють зуби людини?
4)  Яку будову мають зуби людини? 
4 - пройдіть тестування



Уроки 07 листопада 2023 р.
Тема: Харчування та обмін речовин. Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових продуктів
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи 6, 7, опрацюйте презентації
Вітаміни (на слайдах 19, 20 пройдіть тест "Чи є у вас авітаміноз?")
4 - складіть добовий раціон харчування відповідно до правил раціонального харчування (3 основних прийома їжі (сніданок, обід, вечеря) та 2 перекуси), надішліть на перевірку.
Вправи:


Уроки 24 жовтня 2023 р.
1 - повторіть матеріали підручника за параграфами 28 - 34, складіть залік з теми "Опора і рух", відкривши посилання
8-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8801852


2 - ТЕМА 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого
1) перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=iJfrVPiJ90o&ab_channel=TetianaChychkovska
2) прочитайте параграф 5, перегляньте презентацію Обмін речовин
https://drive.google.com/file/d/1e6c7GblouXXaN_nuD8umzOlCVs8LQq2a/view
 
3 - Виконайте завдання:
1- обов'язково Дослідницький практикум№1
"Самоспостереження за співвідношенням ваги і зросту тіла".
Мета: навчитися визначати співвідношення маси свого тіла й зросту.
Хід роботи:
1. Запишіть свій зріст у см.
2. Запишіть масу свого тіла у кг.
3. Визначте масово-ростовий індекс: масу поділіть на зріст (у см). На кожен сантиметр зросту має приходитись 350 – 400 г у юнаків, 325 – 375 г у дівчат. Якщо число менше, то можна казати про недостатню вагу, а якщо більше – про надлишок.
4. Визначте індекс маси свого тіла: масу тіла (у кг) поділіть на зріст (у метрах), піднесений до квадрату.
(ІМТ) = маса тіла (кг) / зріст (м) 2
5. Зробіть висновок. < 19,9 – дефіцит маси тіла, 20 - 24,9 – норма, 25 - 29,9 - надлишкова масса тіла, 30 - 39,9 – ожиріння, > 40 - значне ожиріння.

2 - за бажанням - Міні-проєкт "Харчові домішки" (опис однієї харчової домішки: де знаходиться, для чого потрібна, яка користь чи шкода, добова норма споживання)

Уроки 17 жовтня 2023 р.
Асинхронний урок
Тема: Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи 33, 34, опрацюйте презентацію
3 - заповніть таблицю, надішліть на перевірку


Синхронний урок
Тема: Робота м’язів. Втома м’язів
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 32, опрацюйте презентацію
3 - повторіть параграфи 31-34 підручника, пройдіть тестування 



Уроки 10 жовтня 2023 р.
Тема: Огляд будови скелета
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 30, опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправи
4 - пройдіть тестування

Тема: Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 31, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання: дайте письмові відповіді на питання (надішліть на перевірку):
1) Яка будова скелетних м’язів?
2)  Які функції виконують скелетні м’язи в організмі людини? 
3) Які групи м’язів тіла людини за розташуванням ви знаєте? 
___________________________________

Уроки 03 жовтня 2023 р.
Залік з теми "Вступ. Організм людини як біологічна система"
1 - повторіть параграфи 1-4
2 - пройдіть залікове тестування


Тема: ОПОРА ТА РУХ
Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.
1 - перегляньте відео 
2 - прочитайте параграфи 28, 29, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання, надішліть на перевірку.
1) Запишіть складові опорно-рухової системи.
2) Запишіть функції опорно-рухової системи.
3) Як називається кісткова клітина?
4) Як називається хрящова клітина?
5) Які існують групи (форми) кісток?
6) Які існують види хрящів?

Уроки 26 вересня 2023 р.
Поняття про механізми регуляції. Нервова, гуморальна, імунна регуляція
1 - перегляньте відео
2 - опрацюйте презентацію
3 - повторіть параграфи 1-4
4 - пройдіть тестування

Уроки 19 вересня 2023 р.
Тканини, органи і системи органів організму людини.
1 - перегляньте відеоуроки
Тканини людини
Органи і системи органів людини
2 - прочитайте параграфи 2, 3 підручника, опрацюйте презентації
Тканини людини
Органи і системи органів людини
3 - виконайте завдання:
1) заповніть в зошиті таблицю, надішліть фото на перевірку.
Тканини людини

Назва тканини

Особливості будови

Функції

Епітеліальні

 

 

Сполучні

 

 

М’язові

 

 

Нервова

 

 

2) Пройдіть тестування



Уроки 12 вересня 2023 р.
ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА
Організм людини як біологічна система.
Різноманітність клітин організму людини
1 - перегляньте відео3 - виконайте завдання
1) заповніть таблицю (надішліть на перевірку)
Будова клітини людини

Назва частини клітини чи органели

Будова та функція

 

 

 

 




2) Пройдіть тестування


Уроки 5 вересня 2023 р.

Тема: Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
1 - перегляньте відео3 - виконайте завдання
- складіть пам’ятку «Якщо хочеш бути здоровим...»









__________________________________

Уроки 16-21 травня 2022 р.

Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграфи 60, 61 підручника, опрацюйте презентацію 
3 - пройдіть тестування
4 - складіть пам'ятку "Гігієна вагітної жінки"

Уроки 9-14 травня 2022 р.

Взаємодія регуляторних систем
ТЕМА 12. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ
Будова та функції репродуктивної системи.

1 - перегляньте відеоуроки

Взаємодія регуляторних систем.
Будова та функції репродуктивної системи.

https://www.youtube.com/watch?v=kj4FeTE1vXo&t=30s&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska

2 - прочитайте параграфи 58, 59 підручника. перегляньте презентації

Взаємодія регуляторних систем

Будова репродуктивної системи

3 - виконайте письмове завдання: 

Складіть пам'ятку "Як протидіяти негативному впливу стресу"

4 - пройдіть тестування "Будова та функції репродуктивної системи"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3830711



Уроки 2-8 травня 2022 р.

ТЕМА: ЕНДОКРИННА СИСТЕМА
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.  Профілактика захворювань ендокринної системи.
1 - перегляньте відеоуроки
1) Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції 
https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska
2) Захворювання ендокринної системи та їх профілактика https://www.youtube.com/watch?v=SqZ5XZwoUyo&t=500s&ab_channel=T%D0%B5t%D1%96anaCh%D1%83chkovska
2 - прочитайте параграфи 54, 55 підручника, перегляньте презентацію "Залози та їх гормони", опрацюйте теоретичний матеріал за таблицею "Залози внутрішньої секреції"
3 - Виконайте навчальний проєкт "Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика"(надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування "Ендокринна система"


Уроки 25 - 30 квітня 2022 р.

Тема: Мова. Мислення та свідомість. Навчання та пам’ять.

1 - перегляньте відеоматеріали

Лабораторне дослідження "Дослідження уваги та різних видів пам'яті"

2 - прочитайте параграфи 49, 50, 51, перегляньте презентації
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
Тема: Сон. Біоритми.
Залік з теми "Вища нервова діяльність"
1 - перегляньте відеоматеріали

Швидкий тест на визначення свого хронотипу
https://www.youtube.com/watch?v=F7xz6qP5hZE&t=583s

2 - прочитайте параграф 52, перегляньте презентацію "Сон. Біоритми" 
3 - пройдіть тестування (Залік з теми "Вища нервова діяльність")


Уроки 18-22 квітня 2022 р.

ТЕМА. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Умовні та безумовні рефлекси
1 - перегляньте відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=NnfMpxnmNHA



2 - прочитайте параграфи 47, 48, 51 (1 частину про темперамент), перегляньте презентацію"Вища нервова діяльність"
3 - пройдіть тест Айзенка на визначення типу темпераменту за посиланням  
 та питаннями в презентаціїЗапишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування


Уроки 11 - 15 квітня 2022 р.

Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
1 - перегляньте відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=ukZtJizSHTw


2 - прочитайте параграфи 44, 45, 46 підручника, перегляньте презентацію "Слухова сенсорна система"
3 - пройдіть тестування 
4 - запишіть хвороби органу слуху та запропонуйте засоби профілактики (надішліть на перевірку)


Уроки 04 - 08 квітня 2022 р.

 Тема: Профілактика захворювань нервової системи. Залік з теми "Виділення. Терморегуляція. Нервова регуляція"

1 - перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=18xkKn3kKCY

2 -  прочитайте параграф 40, опрацюйте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/150JRYDYqisvWqMyG09fNz41RMphMwDWO/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - повторіть параграфи 24-27, 35-39, пройдіть залікове тестування до 12 квітня

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4177756

ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система.

1 - перегляньте навчальні відео 

https://www.youtube.com/watch?v=rw4Kmvovdko

https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM&t=28s

2 - прочитайте параграфи 41-43 підручника, опрацюйте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1euCDxq3pzYeWW2j6SmswN_P0vSy6loy2/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - пройдіть тестування до 12 квітня

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8786569 


Уроки 28 березня - 2 квітня 2022 р.

Тема: Головний мозок людини. Вегетативна і соматична нервова система.

1 - перегляньте відеоуроки

Головний мозок

Вегетативна і соматична нервова система

2 - прочитайте параграфи 37-39 підручника, перегляньте презентації

Головний мозок людини

Вегетативна і соматична нервова система

3 - виконайте завдання: заповніть таблицю "Будова і функції головного мозку"

Назва відділу головного мозку

Функції, що виконує

Довгастий

 

Міст

 

Середній

 

Проміжний

 

Мозочок

 

Передній

 

4 - пройдіть тестування до 5 квітня

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8521193


Урок 11 лютого 2022 р.

Тема: Захворювання нирок та їх профілактика

1 - Прочитайте параграф 25, 

перегляньте презентацію 

https://docs.google.com/presentation/d/109dMU9lfAxVnvk6-s0IgEuNxj6EyddjG/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

2 - випишіть захворювання сечовидільної системи,

3 - складіть пам*ятку "Профілактика захворювань сечовидільної системи"


Урок 8 лютого 2022 р.

Тема: Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи

1 - перегляньте відео 

https://www.youtube.com/watch?v=8jjeAC7_ck8

2 - прочитайте параграф 24, перегляньте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1BY06WpTw8MNsm2rfqnno4IHASl59C0cU/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - пройдіть тестування 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3928884 до 11 лютого


Урок 28 січня 2022 р.

Тема: Кровоносні судини. Кровотечі

1 - прочитайте параграфи 22, 23 підручника, перегляньте презентації

Кровоносна система

Кровотечі

2 - пройдіть тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8277259

3 - заповніть в зошиті таблицю (надішліть на перевірку)

"Перша допомога при кровотечах"


Завдання необхідно виконати до понеділка 31 січня 2022 р


Уроки  14 та 17 грудня 2021 р.

Тема: Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів. Профілактика захворювань дихальної системи.

1- перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Pp12TYb3bHE

https://www.youtube.com/watch?v=FETmPh2c9CY

2 - прочитайте параграфи 15, 16

3 - Заповніть таблицю

«Профілактика хвороб дихальної системи»

Назва хвороби

Симптоми

Профілактика

4 - напишіть доповідь "Негативний вплив паління на організм"


Урок 10 грудня 2021 р

Тема уроку: Газообмін у легенях і тканинах. 

1- перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AZ_eUt6X55s 

2 - перегляньте навчальну презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1U3QZ5VOcaSWGPvTldWUrzEgI2fikjDZL/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3954007

4 - прочитайте параграф 14, дайте письмову відповідь на питання 1-5 після параграфа.

Завдання треба виконати до 14 грудня 2021 р


Уроки 9-12 листопада 2021 р.

1 - повторіть матеріали підручника за параграфами 28 - 34, складіть залік з теми "Опора і рух", відкривши посилання
Завдання необхідно виконати до 15 листопада 23:00

2 - ТЕМА 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ

1) прочитайте параграф 5, 6
2) перегляньте презентації
 
3 -  Виконайте завдання:

1- обов"язково Дослідницький практикум№1

Самоспостереження за співвідношенням ваги і зросту тіла.

Мета: навчитися визначати співвідношення маси свого тіла й зросту.

Хід роботи:

1. Запишіть свій зріст у см.

2. Запишіть масу свого тіла у кг.

3. Визначте масово-ростовий індекс: масу поділіть на зріст (у см). На кожен сантиметр зросту має приходитись 350 – 400 г у юнаків, 325 – 375 г у дівчат. Якщо число менше, то можна казати про недостатню вагу,  а якщо більше – про надлишок.

4. Визначте індекс маси свого тіла: масу тіла (у кг) поділіть на зріст (у метрах), піднесений до квадрату.

(ІМТ) = маса тіла (кг) / зріст (м) 2

5. Зробіть висновок. < 19,9 – дефіцит маси тіла, 20 - 24,9 – норма25 - 29,9 - надлишкова масса тіла30 - 39,9 – ожиріння, > 40 - значне ожиріння.

2 - за бажанням - Міні-проєкт "Харчові домішки" (опис однієї харчової домішки: де знаходиться, для чого потрібна, яка користь чи шкода, добова норма споживання)



Уроки 2-5 листопада 2021 р.

Онлайн-уроки
8-Б - вівторок, 10.10
8-А - вівторок, 12.10
Тема: Функції і будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів. Робота м’язів. Втома м’язів. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
1 - Перегляньте відеоматеріали









2 - прочитайте параграфи  31-34, перегляньте презентації
3 - виконайте завдання, заповніть таблицю в зошиті та надішліть на перевірку

4 - пройдіть тестування до 8 листопада 23:00

_________________________________________________________________


Мандрівки тілом людини


https://www.youtube.com/watch?v=Q962dRXF920



Тестування
Перевірка пам*яті

Як працює ваше мислення?


Перевірте свою увагу

Ембріональний розвиток людини


ВЕНЕРИЧНІ ЗАХВОРЮВАННЯ


Урок 6 травня 2021 р.
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.00 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
Тема: Сон. Біоритми.
Залік з теми "Вища нервова діяльність"
1 - перегляньте відеоматеріали

Швидкий тест на визначення свого хронотипу
https://www.youtube.com/watch?v=F7xz6qP5hZE&t=583s

2 - прочитайте параграф 52, перегляньте презентацію "Сон. Біоритми" 
3 - пройдіть тестування
Код доступу 1406399
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
4 - повторіть параграфи 47-52 та пройдіть залікове тестування
Код доступу 8126916
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Завдання необхідно виконати до 12 травня 22:00

Урок  29 квітня 2021 р
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.00 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
Тема: Мова. Мислення та свідомість. Навчання та пам’ять.

1 - перегляньте відеоматеріали

Лабораторне дослідження "Дослідження уваги та різних видів пам'яті"

2 - прочитайте параграфи 49, 50, 51, перегляньте презентації
3 - виконайте лабораторне досліждення "Дослідження різних типів пам"яті" (за відео або презентацією "Навчання та пам"ять"), запишіть в зошиті висновок, надішліть на перевірку.
4 - пройдіть тестування
Код доступу 5639009
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Завдання необхідно виконати до 5 травня 22:00


Урок  22 квітня 2021 р
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.00 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
ТЕМА. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Умовні та безумовні рефлекси
1 - перегляньте відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=NnfMpxnmNHA



2 - прочитайте параграфи 47, 48, 51 (1 частину про темперамент), перегляньте презентацію"Вища нервова діяльність"
3 - пройдіть тест Айзенка на визначення типу темпераменту за посиланням   https://testometrika.com/personality-and-temper/questionnaire-eysenck-pen/  та питаннями в презентації. Запишіть в зошит, який тип темпераменту визначився у вас та коротку характеристику його (сфотографуйте на надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування
Код доступу 2995357
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Завдання необхідно виконати до 28 квітня 22:00


Урок 15 квітня 2021 р. 
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.30 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
1 - перегляньте відеоматеріали

https://www.youtube.com/watch?v=ukZtJizSHTw


2 - прочитайте параграфи 44, 45, 46 підручника, перегляньте презентацію "Слухова сенсорна система"
3 - пройдіть тестування, відкривши посилання   join.naurok.ua  Код доступу 5212397
або натисніть посилання  
Завдання необхідно виконати до  21 квітня 22:00
4 - запишіть хвороби органу слуху та запропонуйте засоби профілактики (надішліть на перевірку)
Донецький обласний еколого-натуралістичний центр з 1 по 30 квітня 2021 року проводить обласну природоохоронну акцію «День Землі» . Просимо вас активно залучитись до участі у Акції. Чекаємо від вас фотографії та листівки (малюнки) про:
- трудові заходи з насадження дерев, кущів, квітів, впорядкування територій біля власних будинків, навчальних закладів, в парках, скверах, на вулицях міст і сіл тощо;
- насадження лісу, лісосмуг, заліснення крутосхилів, допомога лісовим господарствам;
- виготовлення та розвішування шпаківень, синичників і годівничок для птахів;
- просвітницькі природоохоронні заходи по збереженню первоцвітів, дикорослих лікарських рослин тощо.
Фото надсилайте мені у Вайбер або на електронну пошту до 22 квітня 2021 р.


Урок 8 квітня 2021 р
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
Зорова сенсорна система
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.30 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
1 - перегляньте відеоматеріал

2 - прочитайте параграфи 41, 42, 43, перегляньте презентацію "Сенсорні системи. Зір"
3 - виконайте завдання (надішліть на перевірку):
1) лабораторні дослідження зі с. 200, 203 підручника

2) складіть пам*ятку "Профілактика захворювань органів зору" (як зберегти зір).
4 - пройдіть тестування, відкривши посилання 
Код доступу 5952806
Завдання необхідно виконати до 14 квітня 22:00

Урок 1 квітня 2021 р.
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.30 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
Тема: Профілактика захворювань нервової системи. Залік з теми "Виділення. Терморегуляція. Нервова система"
1 - перегляньте відеоматеріал


2 - прочитайте параграф 40, перегляньте презентацію "Захворювання нервової системи"
3 - Заповніть в зошиті таблицю, надішліть її на перевірку
"Захворювання нервової системи та їх профілактика"
Назва хвороби
ОзнакиПрофілактика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - повторіть параграфи 24-27, 35-40 та складіть залік з теми "Виділення. Терморегуляція. Нервова система"
Код доступу 4945888  join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 7 квітня 22:00

Урок 11 березня 2021 р
Тема: Головний мозок. 
Вегетативна нервова система
1 - перегляньте відеоуроки
Головний мозок

Соматична та вегетативна нервова система
https://www.youtube.com/watch?v=9fzMrzzVUbw&t=347s

2 - прочитайте параграфи 37, 38, 39 підручника, заповніть таблицю в зошиті (надішліть на перевірку)
Будова головного мозку

Відділи мозку

Особливості будови

Функції

Довгастий мозок

 

 

Міст

 

 

Середній мозок

 

 

Мозочок

 

 

Проміжний мозок

 

 

Кінцевий (великий) мозок

 

 

3 - пройдіть тестування, відкривши посилання

Код доступу 5070415
Завдання необхідно виконати 
до 17 березня 23:00

Урок 04 березня 2021 р. 
Тема: Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.
Спинний мозок.
1 - перегляньте відеоуроки
Будова нервової системи

Спинний мозок

2 - прочитайте параграфи 35, 36, перегляньте презентації "Будова нервової системи" та "Спинний мозок", складіть опорний конспект.
3 - пройдіть тестування, відкривши посилання
join.naurok.ua    Код доступу 7675654
Завдання необхідно виконати до 10 березня 22:00
4 - повторіть параграфи 24-27, пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
 Код доступу 4222301
Завдання необхідно виконати до 10 березня 22:00

Урок 21 січня 2021 р.
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.30 - 8-Б клас
10.50 - 8-А клас
Тема: ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН
Імунна система. Імунітет. Система кровообігу.
Серце: будова та функції. Робота серця
1 - перегляньте відеоматеріали
Імунітет

2 - прочитайте параграфи 19, 20, 21 підручника та перегляніть презентації
3 - виконайте завдання (одне на вибір)
1) складіть конспект за параграфами 20, 21 (фото надішліть на перевірку)
2) доповідь про одну інфекційну хворобу або алергію.
4 - пройдіть тестування (обов*язкове завдання для всіх), відкривши посилання 
join.naurok.ua     Код доступу 5109961
Завдання необхідно виконати до 27 січня 20:00

Урок 14 січня 2021 р.
Тема: ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН
Внутрішнє середовище організму. 
Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа. Зсідання крові. 
Групи крові та переливання крові
Чекаю вас на онлайн-уроки
8.30 - 8-Б клас
10.45 - 8-А клас
1 - перегляньте відеоматеріали
Внутрішнє середовище організму. Кров. Склад крові


Групи крові. Переливання крові. Зсідання крові

2 - прочитайте параграфи 17, 18, 19 та перегляньте презентацію "Внутрішнє рідке середовище організму. Склад крові"
3 - виконайте лабораторну роботу № 1
(надішліть її на перевірку)
Тема. Мікроскопічна будова крові людини 
Мета: ознайомитися з будовою формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини.
Хід роботи 
1. Розгляньте фото мікропрепарата крові людини при малому збільшенні мікроскопа. Зверніть увагу на кількість і форму різних клітин крові. Зробіть малюнок, підпишіть формені елементи крові: еритроцити, лейкоцити, тромбоцити.


2. Розгляньте на фото мікропрепарат крові. Порівняйте форму, розміри й наявність ядер в еритроцитах людини й жаби. 
- Чиї еритроцити більші? (людини чи жаби) 
- Чиї еритроцити мають ядро? 
- В якому організмі більша кількість еритроцитів? 
- Чиї еритроцити зможуть перенести більше кисню? 

3. Зробіть висновки, у яких укажіть особливості будови та функції крові, характерні відмінності різних формених елементів крові людини, а також основні відмінності еритроцитів жаби й людини.
4 - пройдіть тестування Код доступу 1632841
посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 20 січня 22:00


Комментариев нет:

Отправить комментарий