Увага! Електронні версії підручників!
Л.І. Остапченко. Біологія, 6 клас
Уроки 29 травня 2023 р.
Тема: Узагальнення
Уроки 22 травня 2023 р.
Тема: Узагальнення. Значення грибів.
1 - перегляньте відео
2 - попрацюйте з презентацією
3 - виконайте вправи
Уроки 15 травня 2023 р.
Тема: Лишайники. Гриби у біосфері та житті людини. Залік з теми "Гриби"1 - перегляньте відеоурок "Лишайники"
2 - прочитайте параграф 53, перегляньте презентацію "Лишайники" 3 - пройдіть тестування "Лишайники"
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 51-56 та пройдіть залікове тестування з теми "Гриби"
Уроки 8 травня 2023 р.
Тема: Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжджі та цвілеві гриби. Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби1 - перегляньте відео
Цвілеві гриби. Дріжджі
Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби
2 - прочитайте параграфи 52, 56, перегляньте презентації
Мікроскопічні гриби
Гриби-паразити
3 - Виконайте завдання (надішліть на перевірку) - дайте письмові відповіді на питання:
1) Які ви запам'ятали мікроскопічні гриби?
2) Які ви знаєте плісняві гриби?
3) Як людина використовує дріжджі?
4) Які види грибів небезпечні для здоров'я і життя людей?
4 - пройдіть тестування
Уроки 1 травня 2023 р.
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні1 - перегляньте відеоматеріал
3 - виконайте вправи (скріни надішліть)
4 - виконайте практичну роботу№5 (надішліть на перевірку)
Практична робота № 5.
Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета: познайомитися з основними їстівними і отруйними грибами своєї місцевості, вивчити ознаки отруєння грибами, навчитися надавати першу допомогу при отруєнні грибами, вивчити основні правила збору грибів.
Хід роботи:
1. Запишіть назви їстівних грибів.
2. Запишіть назви отруйних грибів.
3. Які ознаки отруєння грибами?
4. Складіть правила надання першої допомоги при отруєнні грибами.
5. Запишіть основні правила збору грибів.
Уроки 24 квітня 2023 р.
Тема: Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло Лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів"1 - перегляньте відеоматеріал
3 - виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів", надішліть на перевірку.
4 - пройдіть тестування з теми "Гриби"
Уроки 17 квітня 2023 р.
Тема: Контрольна робота з теми "Різноманітність рослин"
Повторіть матеріали теми за параграфами 40-50, пройдіть контрольне тестування
Тема: Гриби. Поняття про гриби та особливості живлення грибів1 - перегляньте відеоурок
3 - дайте письмові відповіді на питання 1-4 зі с. 195, надішліть на перевірку.
Уроки 10 квітня 2023 р.
Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля, для людини. Сільськогосподарські рослини1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 50, перегляньте презентацію "Значення рослин"
3 - виконайте завдання:
1) запишіть до зошита значення рослин в природі та для людей (надішліть на перевірку)
2) вносимо свій вклад в охорону природи! Сфотографуйте ранньоквітучі рослини (первоцвіти), запропонуйте свій слоган або вірш щодо захисту первоцвітів, можна створити колаж або постер. Надішліть в особисті повідомлення.
Презентація "Первоцвіти"
Виконайте вправу "Оберігаймо первоцвіти!"
Вікторина "Будова і життєдіяльність рослин"
Уроки 03 квітня 2023 р.
Тема: Життєві форми рослин. Рослинні угруповання
1 - перегляньте відеоматеріали
Життєві форми рослин
Рослинні угруповання
2 - прочитайте параграфи 48, 49, перегляньте презентації
Життєві форми рослин
Рослинні угруповання
3 - пройдіть тестування "Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин"
4 - дайте письмові відповіді на питання:
1) Які є життєві форми рослин?
2) Що таке рослинне угруповання?
3) Що таке симбіоз? Які види симбіозу бувають?
4) Які типи рослинних угруповань ви знаєте?
Рослинні і тваринні символи України
1 - перегляньте презентації
Рослини - символи України
Тварини - символи України
2 - виконайте завдання: запишіть відео, в якому прочитайте вірш чи заспівайте пісню про один із рослинних чи тваринних символів України або зробіть поробку та надішліть фото, можна підготувати загадки про ці символи або ребуси, знайти прислів'я.
Уроки 20 березня 2023 р.
Тема: Екологічні групи рослин. Практична робота № 4 "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах"1 - перегляньте відеоурок
3 - виконайте Практичну роботу № 4 та надішліть на перевірку.
Тема: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Уроки 13 березня 2023 р.
Синхронний урок
Тема: Покритонасінні. Різні систематичні групи
1 - перегляньте навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=ueXb0QMdpYo&t=28s
2 - прочитайте параграф 40, 45
3 - виконайте завдання: пройдіть тестування "Покритонасінні"
Асинхронний урок
Тема: Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин"Практична робота № 3
(фото роботи надішліть на перевірку)
Тема: Порівняння мохів, папоротей і покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: провести аналіз будови тіла мохів, папоротей і покритонасінних рослин, встановити подібні і відмінні ознаки цих рослин.
Хід роботи:
1. Розгляньте малюнки, визначте, які відділи рослин зображені.
2. Замалюйте схеми будови моху, папороті і квіткові рослини, позначте їх органи.
3. Заповніть підсумкову таблицю (поставте «+», якщо орган є і «-», якщо орган не має):

4. Зробіть висновок, відповівши на питання:
1) Чим схожа і чим відрізняється будова мохів, папороті, квіткових рослин?
2) Які вегетативні органи є у моху, папороті, квіткових рослин?
3) Які органи розмноження є у мохів, папоротей, квіткових рослин?
Уроки 06 березня 2023 р.
Синхронний урок
Уроки 27 лютого 2023 р.
Тема: Мохи. Хвощі. Плауни. Папороті
(вищі спорові рослини)
1 - перегляньте відеоуроки (починайте перегляд кожного відео спочатку)
Мохи
Хвощі. Плауни
Папороті
2 - прочитайте параграфи 42,43, перегляньте презентацію "Мохи, плауни, хвощі, папороті"
3 - пройдіть тестування "Мохи, плауни, хвощі, папороті"
4 - дайте письмову відповідь на питання
Як утворились торф і кам'яне вугілля? Як людина їх використовує?
Уроки 20 лютого 2023 р. Тема: Залік з теми "Рослини" (Генеративні органи)
Тема 4. Різноманітність рослин
Водорості1 - повторіть пройдений матеріал за параграфами 33 - 39, пройдіть залікове тестування
2 - перегляньте відеоматеріал
Водорості
3 - прочитайте параграф 41, перегляньте презентацію "Водорості"
4 - дайте письмові відповіді на питання 1-4 с. 156 (надішліть на перевірку)
Уроки 13 лютого 2023 р.
Тема: Плід, поширення плодів. Рухи рослин.
1 - перегляньте відеоуроки
Плід, поширення плодів
Рухи рослин
2 - прочитайте параграфи 31, 38, перегляньте презентації
Плід, поширення плодів
Рухи рослин
3 - пройдіть тестування "Насінина. Плід"
4 - дайте письмові відповіді на питання, надішліть на перевірку:
1) Що таке подразливість?
2) Що таке рух?
3) Які існують рухи рослин?
Уроки 06 лютого 2023 р.
Уроки 30 січня 2023 р.
Тема: Квітка - орган статевого розмноження. Суцвіття1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням
Будова квітки
Суцвіття
2 - прочитайте параграфи 33, 34, перегляньте презентації
Будова квітки
Суцвіття
3 - намалюйте в зошиті квітку і підпишіть її частини
4 - пройдіть тестування "Квітка"
5 - заповніть в зошиті таблицю "Суцвіття"
Уроки 23 січня 2023 р.
Тема: Вегетативне розмноження рослин. Залік з теми "Рослини (вегетативні органи)"1 - перегляньте відеоурок
Вегетативне розмноження рослин
2 - прочитайте параграф 32, перегляньте презентацію
Вегетативне розмноження рослин
3 - пройдіть тестування з теми "Видозмінені пагони. Вегетативне розмноження"
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 21-30 та пройдіть залікове тестування
Уроки 16 січня 2023 р.
Тема: Внутрішня будова листка, його функції. Різноманітність та видозміни вегетативних органів1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграфи 27-30, опрацюйте презентації
Листок
Видозміни пагона
3 - пройдіть тестування з теми "Листок"
4 - Заповніть таблицю «Видозміни пагона»
Назва видозміни пагона
|
Надземна чи підземна видозміна
|
Назва рослин у яких зустрічається
|
Кореневище
|
Підземний пагін
|
Пирій, аїр, півники
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Уроки 9 січня 2023 р.
Тема: Стебло. Листок
1 - перегляньте відеоматеріали
Стебло
Листок
2 - прочитайте параграфи 26, 28, перегляньте презентації
Стебло
Листок
3 - пройдіть тестування з теми "Стебло"
4 - дайте письмові відповіді на питання с. 111
Уроки 19 грудня 2022 р.
Тема: Пагін. Брунька.
1 - перегляньте відеоматеріали
Пагін
Брунька
2 - прочитайте параграф 25, перегляньте презентацію
Пагін. Брунька
3 - виконайте лабораторне дослідження "Будова пагона" (слайди презентації № 9, 10, 11).
4 - виконайте лабораторне дослідження "Будова бруньки" (слайди презентації № 17, 18, 19).
Уроки 12 грудня 2022 р.
(домашнє завдання на 19 грудня)
Тема: Корінь, кореневі системи. Видозміни кореня.
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи підручника 23, 24
3 - робота в зошиті:
- намалюйте види коренів (головний, додаткові, бічні)
- намалюйте кореневі системи (стрижневу і мичкувату)
- заповніть таблицю "Видозміни кореня"
Назва видозміни кореня | Приклади рослин з подібною видозміною | Значення видозміни кореня |
Коренеплід | Буряк, морква | Накопичують поживні речовини в головному корені |
Бульбокорені |
|
|
Дихальні корені |
|
|
Опорні корені |
|
|
Повітряні корені |
|
|
4 - пройдіть тестування
Уроки 5 грудня 2022 р.
(домашнє завдання на 12 грудня)
Тема: Тканини рослин. Органи рослин
1 - перегляньте відеоматеріал
Тканини рослин
2 - прочитайте параграф 22, перегляньте презентації
Тканини рослин
Органи рослин
4 - заповніть таблицю "Тканини рослин" (надішліть на перевірку)
Уроки 28 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 5 грудня)
Тема: Рослина – живий організм. Основні процеси життєдіяльності квіткових рослин1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 21,
перегляньте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання (надішліть на перевірку)
1) Які властивості живих організмів притаманні рослинам?
2) Що таке автотрофне живлення?
3) Дайте визначення процесу "Фотосинтез".
4) Що таке повітряне живлення?
5) Який газ рослини поглинають, а який віділяють при диханні?
6) Які органи мають рослини?
Уроки 21 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 28 листопада)
Тема: Колоніальні організми. Перехід до багатоклітинності. Губка та ульва - багатоклітинні організми.
Залік з теми "Одноклітинні організми"1 - перегляньте відеоматеріал
Перехід до багатоклітинності
2 - прочитайте параграфи 19, 20, перегляньте презентацію
3 - пройдіть тестування "Перехід до багатоклітинності"
4 - повторіть пройдений матеріал за параграфами 13-20 та складіть заліковий тест "Одноклітинні організми"
Уроки 14 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 21 листопада)
Тема: Паразитичні організми, їх поширення. Хламідомонада, хлорела – одноклітинні водорості1) переглядаючи відео "Паразитичні одноклітинні"
"Паразитичні одноклітинні тварини"
Збудник | Хвороба | Шлях зараження | Ураження організму |
Малярійний плазмодій | | | |
Дизентерійна амеба | | | |
Балантидії | | | |
Токсоплазми | | | |
Лямблії | | | |
Лейшманії | | | |
Трипаносома | | | |
2) Прочитайте параграф 15,
перегляньте презентації
3) Намалюйте в зошиті евглену зелену, хламідомонаду, хлорелу, підпишіть їх складові частини (надішліть на перевірку)
Уроки 07 листопада 2022 р.
Тема: Різноманітність та значення бактерій у природі.
Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність. Твариноподібні одноклітинні організми: амеба, інфузорії.1 - перегляньте відеоматеріали
Різноманітність та значення бактерій у природі
Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність.
2 - прочитайте параграф 13, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання: намалюйте в зошиті амебу звичайну та інфузорію туфельку, підпишіть їх складові (надішліть на перевірку)
Уроки 31 жовтня 2022 р.
Тема: Одноклітинні організми. Бактерії
1. Перегляньте відеоматеріали
Бактерії
Значення бактерій
2. Перегляньте презентації
3. Прочитайте параграфи 17, 18
4. Заповніть таблицю в зошиті, надішліть на перевірку
"Значення бактерій"
5. Пройдіть тестування з теми "Бактерії"
Уроки 17 жовтня 2022 р.
Тема: Основні положення клітинної теорії.
Залік з теми "Клітина"
1 - перегляньте відео
2 - повторіть матеріали параграфів 5-12 підручника, опрацюйте презентацію
3 - запишіть в зошит основні положення клітинної теорії (с. 23 підручника)
4 - пройдіть залікове тестування
Уроки 10 жовтня 2022 р.
Тема: Основні властивості клітини. Надходження речовин у клітину. Утворення нових клітин. Ріст клітин.1 - перегляньте відеоматеріали
Основні властивості клітини.
Утворення нових клітин. Ріст клітин.
2 - прочитайте параграф 12, опрацюйте презентації
Основні властивості клітини.
Утворення нових клітин.
3 - виконайте письмово завдання на с. 47 підручника (надішліть на перевірку)
Уроки 03 жовтня 2022 р.
Тема: Будова тваринної клітини. Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітин, спільні ознаки1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграфи 10, 11, повторіть параграфи 8, 9, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання на співставлення
4 - пройдіть тестування
5 - дайте письмові відповіді на питання (надішліть на перевірку)
1) Що спільного у рослинної і тваринної клітини?
2) Чим відрізняються клітини рослин і тварин?
Уроки 26 вересня 2022 р.
Тема: Загальний план будови клітини. Практична робота №2 Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та її розгляд.
Будова рослинної клітини1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 7, 8, 9, опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тестування "Будова клітин"
(до 02 жовтня)
4 - виконайте практичну роботу № 2 (надішліть на перевірку)
Практична робота № 2
Тема: Виготовлення мікропрепаратів луски цибулі та
розгляд її за допомогою світлового мікроскопа.
Мета: навчитися виготовляти мікропрепарати та
ознайомитися з будовою клітин рослин.
Хід
роботи:
1. Перегляньте відео до практичної роботи
https://www.youtube.com/watch?v=X604ANCJBIw&ab_channel=TetianaChychkovska
2. Намалюйте клітину рослини і підпишіть її складові частини.
3. Зробіть висновок. Дайте відповіді на питання:
1) Що таке клітина?
2) Яку будову має?
3) Для чого потрібні складові частини клітини?
Уроки 19 вересня 2022 р.
Тема: Будова мікроскопа.
Практична робота №1
Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 6 підручника та с. 26 – правила роботи з мікроскопом, опрацюйте презентацію
3 - виконайте практичну роботу № 1 (надішліть на перевірку)
Практична робота № 1
Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
Мета: застосувати знання про будову світлового мікроскопа, навчитися працювати з ним.
Хід роботи:
1. З яких частин складається мікроскоп? Які частини є найголовнішими?
2. Як дізнатись, у скільки разів збільшене зображення?
3. Розгляньте запропонований мікропрепарат і замалюйте побачене в зошиті.
Зробіть висновок:
- Які збільшувальні прилади ви знаєте?
- Що можна вивчати за допомогою лупи? світлового мікроскопа? електронного мікроскопа?
4 - пройдіть тестування до наступного урока

Уроки 12 вересня 2022 р.
Тема: Методи вивчення організмів
Лупа. Мікроскоп та дослідження клітин. Історія вивчення клітини
1 - перегляньте відеоматеріали
Методи вивчення клітин
Лупа. Мікроскоп та дослідження клітин. Історія вивчення клітини
2 - прочитайте параграфи 4, 5, опрацюйте презентації
Методи вивчення організмів
Лупа. Мікроскоп та дослідження клітин. Історія вивчення клітини
3 - виконайте письмове завдання (надішліть на перевірку)
1)Протягом 5 днів проведіть спостереження за природою, погодою або домашньою твариною. Запишіть свої спостереження в зошит.
2) Дайте письмову відповідь на питання «Як людина використовує знання з біології у своїй дяльності?»4 - пройдіть тестування до наступного уроку
Уроки 5 вересня 2022 р.
Тема: Вступ
Біологія – наука про життя. Основні властивості живого. Різноманітність життя.
1 - інструктаж з безпеки життєдіяльності
2 - перегляньте відеоматеріали
Біологія - наука про життя
Різноманітність життя
3 - прочитайте параграфи 1, 2, 3, опрацюйте презентації
Урок 1
Урок 2
4 - виконайте завдання - пройдіть тестування
_________________________________
Уроки 16-21 травня 2022 р.
Тема: Лишайники
1 - перегляньте відеоурок "Лишайники"
2 - прочитайте параграф 53 (Остапченко), 54 (Костіков), опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тестування
Уроки 9-14 травня 2022 р.
Тема: Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби1 - перегляньте відеоуроки
Гриби-паразити
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
2 - прочитайте параграф 56 (Остапченко), параграфи 49, 53 (Костіков), перегляньте презентації
3 - пройдіть тестування
4 - додаткове завдання (за бажанням): знайдіть цікаву інформацію про гриби (цікаві факти, незвичайні гриби), запишіть в зошит або оформіть у вигляді презентації, надішліть на перевірку.
Уроки 2 - 7 травня 2022 р.
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні. Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжжі та цвілеві гриби.
1 - перегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграфи 50-52 (Костіков), параграфи 52, 55 (Остапченко) перегляньте презентації
прочитайте теоретичний матеріал
ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ ГРИБИ?
Гриби – це Царство живих організмів, що поєднують в собі ознаки тварин і рослин. Для грибів характерне розмноження трьома різними способами: статевим, безстатевим і вегетативним шляхами.
1 - Вегетативне розмноження грибів (Будь-яка частина грибного міцелію (грибниця) дає життя новому організму).
2 - Безстатеве розмноження грибів (за допомогою спор)
3 - Статеве розмноження грибів (відбувається також за допомогою спор. Тільки для їх утворення необхідний спочатку процес злиття спеціалізованих клітин і об’єднання ядер)
3 - Виконайте завдання (надішліть на перевірку) - дайте письмові відповіді на питання:
1. Які ви запам'ятали мікроскопічні гриби?
2. Які ви знаєте плісняві гриби?
3. Як людина використовує дріжджі?
4. Які види грибів небезпечні для здоров'я і життя людей?
Уроки 25-30 квітня 2022 р.
Тема: Гриби. Поняття про гриби та особливості живлення грибів. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні.
1 - перегляньте відеоматеріали
3 - виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів", надішліть на перевірку.
4 - виконайте практичну роботу№5 (надішліть на перевірку)
Практична робота № 5.
Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета: познайомитися з основними їстівними і отруйними грибами своєї місцевості, вивчити ознаки отруєння грибами, навчитися надавати першу допомогу при отруєнні грибами, вивчити основні правила збору грибів.
Хід роботи:
1. Запишіть назви їстівних грибів.
2. Запишіть назви отруйних грибів.
3. Які ознаки отруєння грибами?
4. Складіть правила надання першої допомоги при отруєнні грибами.
5. Запишіть основні правила збору грибів.
5 - пройдіть тестування з теми "Гриби"
Уроки 18 - 22 квітня 2022 р.
Тема: Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля, для людини. Сільськогосподарські рослини. Практична робота № 4 "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах". Узагальнення вивченого «Різноманітність рослин», залік.
1 - перегляньте відеоматеріал
3 - виконайте Практичну роботу № 4 та надішліть на перевірку.
Тема: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
4 - повторіть тему за параграфами 38-46 (Костіков), параграфи 41-50 (Остапченко) та пройдіть залікове тестування
Уроки 11 - 15 квітня 2022 р.
Тема: Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин". Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин
1 - перегляньте навчальне відео
2 - прочитайте параграф 46, 47 (Остапченко), 45, 46 (Костіков), перегляньте презентації
3 - пройдіть тестування
Практична робота № 3
(фото роботи надішліть на перевірку)
Тема: Порівняння мохів, папоротей і покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: провести аналіз будови тіла мохів, папоротей і покритонасінних рослин, встановити подібні і відмінні ознаки цих рослин.
Хід роботи:
1. Розгляньте малюнки, визначте, які відділи рослин зображені.
2. Замалюйте схеми будови моху, папороті і квіткові рослини, позначте їх органи.
3. Заповніть підсумкову таблицю (поставте «+», якщо орган є і «-», якщо орган не має):4. Зробіть висновок, відповівши на питання: 1) Чим схожа і чим відрізняється будова мохів, папороті, квіткових рослин?
2) Які вегетативні органи є у моху, папороті, квіткових рослин?
3) Які органи розмноження є у мохів, папоротей, квіткових рослин?
Уроки 04 - 08 квітня 2022 р.
Тема: Покритонасінні рослини
Уроки 28 березня - 02 квітня 2022 р.
Тема: Хвощі. Плауни. Папороті. Голонасінні
Теми уроків: Насінина. Плід
6-А: 7 та 8 лютого
6-Б: 10 лютого
6-В: 7 та 10 лютого
1 - перегляньте відео
2 - перегляньте презентацію
3 - прочитайте параграфи підручника
автор Остапченко - параграфи 36 (2 частина), 37, 38.
автор Костіков - параграфи 35, 36.
4 - виконайте завдання
1) намалюйте насінини однодольних і дводольних рослин і підпишіть їх частини
Насінина пшениці (однодольні)
Насінина квасолі (дводольні)
2) пройдіть тестування (після онлайн-урока 8 лютого (6-А), 10 лютого (6-Б, 6-В))
Урок 3 лютого (6-Б, 6-В)
Урок 31 січня (6-А, 6-В), 3 лютого (6-Б)
Тема: Суцвіття
1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням
2 - прочитайте параграф 34, перегляньте презентацію Суцвіття 3 - виконайте письмове завдання: заповніть таблицю "Суцвіття"
Урок 27 січня 2022 р. (6-Б, 6-В)
Тема уроку: Квітка - орган статевого розмноження.
1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням
2 - прочитайте параграф 32 (автор Костіков), перегляньте презентацію за посиланням
3 - намалюйте в зошиті квітку і підпишіть її частини
4 - пройдіть тестування за посиланнямЗавдання необхідно виконати до 3 лютого
Урок 18 листопада 2021 р. (6-В)
Тема уроку: Хламідомонада, хлорела – одноклітинні водорості. Колоніальні організми. Перехід до багатоклітинності. Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.
1 - прочитайте параграфи підручника: 17, 18, 19 (Костіков)
(повторіть параграфи 11- 19, щоб підготуватись до заліку, який відбудеться наступного тижня)
2 - перегляньте відеоматеріали та презентації
3 - намалюйте в зошиті евглену зелену, хламідомонаду, хлорелу, підпишіть їх складові частини.
Завдання необхідно виконати до 24 листопада 23:00
Евглена зелена
Уроки 8 - 12 листопада 2021 р
Онлайн-уроки:
6-А - вівторок, 10.50
6-В - четвер, 12.10
6-Б - п*ятниця, 9.20
Тема "Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність. Твариноподібні одноклітинні організми"
1) Перегляньте відеоматеріали (відео нижче, під малюнками амеби та інфузорії)
2) Перегляньте презентації
3) прочитайте параграфи
автор Костіков - параграфи 15, 16
автор Остапченко - параграфи 13, 14
4) виконайте завдання:
- намалюйте в зошиті амебу звичайну та інфузорію туфельку, підпишіть їх складові (малюнки під таблицею).
- переглядаючи відео "Паразитичні одноклітинні"
"Паразитичні одноклітинні тварини"
Збудник | Хвороба | Шлях зараження | Ураження організму |
Малярійний плазмодій | | | |
Дизентерійна амеба | | | |
Балантидії | | | |
Токсоплазми | | | |
Лямблії | | | |
Лейшманії | | | |
Трипаносома | | | |
відеоматеріали
Немає коментарів:
Дописати коментар