6 клас

Дистанційне навчання

6 клас

Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо навчання!

Бажаю всім плідної роботи, миру і здоров'я!  


надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com, або на Viber 


Увага! Електронні версії підручників!

Л.І. Остапченко. Біологія, 6 клас

Уроки  29 травня 2023 р.
Тема: Узагальнення


Уроки  22 травня 2023 р.
Тема: Узагальнення. Значення грибів.
1 - перегляньте відео
2 - попрацюйте з презентацією
3 - виконайте вправи


Уроки 15 травня 2023 р.
Тема: Лишайники. Гриби у біосфері та житті людини. Залік з теми "Гриби"
1 - перегляньте відеоурок "Лишайники"
2 - прочитайте параграф 53, перегляньте презентацію "Лишайники"
3 - пройдіть тестування "Лишайники"
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 51-56 та пройдіть залікове тестування з теми "Гриби"

Уроки 8 травня 2023 р.
Тема: Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжджі та цвілеві гриби. Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби
1 - перегляньте відео
Цвілеві гриби. Дріжджі
Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби
2 - прочитайте параграфи 52, 56, перегляньте презентації
Мікроскопічні гриби
Гриби-паразити
3 - Виконайте завдання (надішліть на перевірку) - дайте письмові відповіді на питання:
1) Які ви запам'ятали мікроскопічні гриби?
2) Які ви знаєте плісняві гриби?
3) Як людина використовує дріжджі?
4) Які види грибів небезпечні для здоров'я і життя людей?
4 - пройдіть тестування

Уроки 1 травня 2023 р.
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 55, перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1E1cXg8dio1T7U0qd8eXhzry5dGUlDAWp/view
3 - виконайте вправи (скріни надішліть)
4 - виконайте практичну роботу№5 (надішліть на перевірку)

Практична робота № 5.

Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Мета: познайомитися з основними їстівними і отруйними грибами своєї місцевості, вивчити ознаки отруєння грибами, навчитися надавати першу допомогу при отруєнні грибами, вивчити основні правила збору грибів.

Хід роботи
1. Запишіть назви їстівних грибів.
2. Запишіть назви отруйних грибів.
3. Які ознаки отруєння грибами?
4. Складіть правила надання першої допомоги при отруєнні грибами.
5. Запишіть основні правила збору грибів.


Уроки 24 квітня 2023 р.
Тема: Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло
Лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів"
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 54, перегляньте презентацю "Будова грибів"
3 - виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів", надішліть на перевірку.
4 - пройдіть тестування з теми "Гриби"


Уроки 17 квітня 2023 р.
Тема: Контрольна робота з теми "Різноманітність рослин"
Повторіть матеріали теми за параграфами 40-50, пройдіть контрольне тестування

Тема: Гриби. Поняття про гриби та особливості живлення грибів
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 51, перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1QttKfFuOGD_E7RVujv6ZwiIm6SE4uQHN/view
3 - дайте письмові відповіді на питання 1-4 зі с. 195, надішліть на перевірку.

Уроки 10 квітня 2023 р.
Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля, для людини. Сільськогосподарські рослини
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 50, перегляньте презентацію "Значення рослин"
3 - виконайте завдання
1) запишіть до зошита значення рослин в природі та для людей (надішліть на перевірку)
2) вносимо свій вклад в охорону природи! Сфотографуйте ранньоквітучі рослини (первоцвіти), запропонуйте свій слоган або вірш щодо захисту первоцвітів, можна створити колаж або постер.  Надішліть в особисті повідомлення.
Презентація "Первоцвіти"
Виконайте вправу "Оберігаймо первоцвіти!"
Вікторина "Будова і життєдіяльність рослин"

Уроки 03 квітня 2023 р.
Тема: Життєві форми рослин. Рослинні угруповання
1 - перегляньте відеоматеріали
Життєві форми рослин
Рослинні угруповання
2 - прочитайте параграфи 48, 49, перегляньте презентації
Життєві форми рослин
Рослинні угруповання
3 - пройдіть тестування "Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин"
4 - дайте письмові відповіді на питання:
1) Які є життєві форми рослин?
2) Що таке рослинне угруповання?
3) Що таке симбіоз? Які види симбіозу бувають?
4) Які типи рослинних угруповань ви знаєте?

Рослинні і тваринні символи України
1 - перегляньте презентації
Рослини - символи України
Тварини - символи України
2 - виконайте завдання: запишіть відео, в якому прочитайте вірш чи заспівайте пісню про один із рослинних чи тваринних символів України або зробіть поробку та надішліть фото, можна підготувати загадки про ці символи або ребуси, знайти прислів'я. 

Уроки 20 березня 2023 р.
Тема: Екологічні групи рослин. Практична робота № 4 "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах"
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 47, перегляньте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1Dzl3VtOKvbJ2WU3WZmMfZ7UwVizegMEt/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - виконайте Практичну роботу № 4 та надішліть на перевірку.
Тема: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.


Уроки 13 березня 2023 р.
Синхронний урок
Тема: Покритонасінні. Різні систематичні групи
1 - перегляньте навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=ueXb0QMdpYo&t=28s

- прочитайте параграф 40, 45
3 - виконайте завдання: пройдіть тестування "Покритонасінні"

Асинхронний урок
Тема: Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин"
Практична робота № 3 
(фото роботи надішліть на перевірку)
Тема: Порівняння мохів, папоротей і покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: провести аналіз будови тіла мохів, папоротей і покритонасінних рослин, встановити подібні і відмінні ознаки цих рослин.
Хід роботи:
1. Розгляньте малюнки, визначте, які відділи рослин зображені.
2. Замалюйте схеми будови моху, папороті і квіткові рослини, позначте їх органи.
3. Заповніть підсумкову таблицю (поставте «+», якщо орган є і «-», якщо орган не має):
4. Зробіть висновок, відповівши на питання:
1) Чим схожа і чим відрізняється будова мохів, папороті, квіткових рослин?
2) Які вегетативні органи є у моху, папороті, квіткових рослин?
3) Які органи розмноження є у мохів, папоротей, квіткових рослин?

Уроки 06 березня 2023 р.
Синхронний урок
Тема: Голонасінні
1 - перегляньте відеоурок "Голонасінні"

 https://www.youtube.com/watch?v=E3eJGmthNlM&t=115s

2 - перегляньте презентацію "Голонасінні"

 https://docs.google.com/presentation/d/13TOENxSu_5bynWM6PJPsoHcY-IIZMvmu/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - прочитайте параграф  44 
4 - пройдіть тестування "Голонасінні"

Асинхронний урок

Тема: Покритонасінні (Квіткові). Особливості будови та поширення

1 - перегляньте навчальне відео

2 - прочитайте параграфи 40, 45, опрацюйте презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/17Y5BwcwCFliQkpDB9zHznpA_VOQ3xzgt/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - дайте письмові відповіді на питання 1-3 зі с.170 підручника (після параграфа 45), надішліть на перевірку.

Уроки 27 лютого 2023 р.
Тема: Мохи. Хвощі. Плауни. Папороті
(вищі спорові рослини)
1 - перегляньте відеоуроки (починайте перегляд кожного відео спочатку)

Мохи


Хвощі. Плауни


Папороті


2 - прочитайте параграфи 42,43, перегляньте презентацію "Мохи, плауни, хвощі, папороті" 
3 - пройдіть тестування "Мохи, плауни, хвощі, папороті" 
4 - дайте письмову відповідь на питання
Як утворились торф і кам'яне вугілля?  Як людина їх використовує?

Уроки 20 лютого 2023 р.
Тема: Залік з теми "Рослини" (Генеративні органи)
Тема 4. Різноманітність рослин
Водорості
1 - повторіть пройдений матеріал за параграфами 33 - 39, пройдіть залікове тестування
2 - перегляньте відеоматеріал
Водорості
3 - прочитайте параграф 41, перегляньте презентацію "Водорості"
4 - дайте письмові відповіді на питання 1-4 с. 156 (надішліть на перевірку)


Уроки 13 лютого 2023 р.
Тема: Плід, поширення плодів. Рухи рослин.
1 - перегляньте відеоуроки
Плід, поширення плодів
Рухи рослин
2 - прочитайте параграфи 31, 38, перегляньте презентації
Плід, поширення плодів
Рухи рослин
3 - пройдіть тестування "Насінина. Плід"
4 - дайте письмові відповіді на питання, надішліть на перевірку:
1) Що таке подразливість?
2) Що таке рух?
3) Які існують рухи рослин?

Уроки 06 лютого 2023 р.
Тема: Запилення і запліднення квіткових рослин. Насінина
1 - перегляньте відео

Запилення і Подвійне запліднення квіткових рослин

https://www.youtube.com/watch?v=nZlMgKe2LyI&ab_channel=TetianaChychkovska

Насінина

2 - перегляньте презентацію 

Запилення і запліднення

https://docs.google.com/presentation/d/1Be7cpoKLgd7T2q257Mmv8uGeE05_3GeB/edit#slide=id.p14

3 - прочитайте параграфи 35, 36, 37
4 - пройдіть тестування "Суцвіття. Запилення. Запліднення"
5 - виконайте завдання: намалюйте насінини однодольних і дводольних рослин і підпишіть їх частини
Насінина пшениці (однодольні)
Насінина квасолі (дводольні)

Уроки 30 січня 2023 р.
Тема: Квітка - орган статевого розмноження. Суцвіття
1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням
Будова квітки
Суцвіття
2 - прочитайте параграфи 33, 34, перегляньте презентації
Будова квітки
Суцвіття 
3 - намалюйте в зошиті квітку і підпишіть її частини
4 - пройдіть тестування "Квітка"
5 - заповніть в зошиті  таблицю "Суцвіття"

Уроки 23 січня 2023 р.
Тема: Вегетативне розмноження рослин. Залік з теми "Рослини (вегетативні органи)"
1 - перегляньте відеоурок
Вегетативне розмноження рослин
2 - прочитайте параграф 32, перегляньте презентацію 
Вегетативне розмноження рослин
3 - пройдіть тестування з теми "Видозмінені пагони. Вегетативне розмноження"
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 21-30 та пройдіть залікове тестування

Уроки 16 січня 2023 р.
Тема: Внутрішня будова листка, його функції. Різноманітність та видозміни вегетативних органів
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграфи 27-30, опрацюйте презентації
Листок
Видозміни пагона
3 - пройдіть тестування з теми "Листок"
4 - Заповніть таблицю «Видозміни пагона»

Назва видозміни пагона

Надземна чи підземна видозміна

Назва рослин у яких зустрічається

Кореневище

Підземний пагін

Пирій, аїр, півники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Уроки 9 січня 2023 р.
Тема: Стебло. Листок
1 - перегляньте відеоматеріали
Стебло
Листок
2 - прочитайте параграфи 26, 28, перегляньте презентації
Стебло
Листок
3 - пройдіть тестування з теми "Стебло"
4 - дайте письмові відповіді на питання с. 111


Уроки 19 грудня 2022 р.
Тема: Пагін. Брунька.
1 - перегляньте відеоматеріали
Пагін
Брунька
2 - прочитайте параграф 25, перегляньте презентацію
Пагін. Брунька
3 - виконайте лабораторне дослідження "Будова пагона" (слайди презентації № 9, 10, 11).
4 - виконайте лабораторне дослідження "Будова бруньки" (слайди презентації № 17, 18, 19).

Уроки 12 грудня 2022 р.
(домашнє завдання на 19 грудня)
Тема: Корінь, кореневі системи. Видозміни кореня.
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграфи підручника 23, 24 
3 - робота в зошиті: 
- намалюйте види коренів (головний, додаткові, бічні)
- намалюйте кореневі системи (стрижневу і мичкувату)
- заповніть таблицю "Видозміни кореня"

Назва видозміни кореня

Приклади рослин з подібною видозміною

Значення видозміни кореня

Коренеплід

Буряк, морква

Накопичують поживні речовини в головному корені

Бульбокорені



Дихальні корені



Опорні корені



Повітряні корені



4 - пройдіть тестування


Уроки 5 грудня 2022 р.
(домашнє завдання на 12 грудня)
Тема: Тканини рослин. Органи рослин
1 - перегляньте відеоматеріал
Тканини рослин
2 - прочитайте параграф 22, перегляньте презентації
Тканини рослин
Органи рослин
3 - пройдіть тестування "Тканини і органи рослин" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2296144
4 - заповніть таблицю "Тканини рослин" (надішліть на перевірку)

Уроки 28 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 5 грудня)
Тема: Рослина – живий організм. Основні процеси життєдіяльності квіткових рослин
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 21, 
перегляньте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання (надішліть на перевірку)
1) Які властивості живих організмів притаманні рослинам?
2) Що таке автотрофне живлення?
3) Дайте визначення процесу "Фотосинтез".
4) Що таке повітряне живлення?
5) Який газ рослини поглинають, а який віділяють при диханні?
6) Які органи мають рослини?

Уроки 21 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 28 листопада)
Тема: Колоніальні організми. Перехід до багатоклітинності. Губка та ульва - багатоклітинні організми.
Залік з теми "Одноклітинні організми"
1 - перегляньте відеоматеріал
Перехід до багатоклітинності
2 - прочитайте параграфи 19, 20, перегляньте презентацію
3 - пройдіть тестування "Перехід до багатоклітинності"
4 - повторіть пройдений матеріал за параграфами 13-20 та складіть заліковий тест "Одноклітинні організми"

Уроки 14 листопада 2022 р.
(домашнє завдання на 21 листопада)
Тема: Паразитичні організми, їх поширення. Хламідомонада, хлорела – одноклітинні водорості
1) переглядаючи відео "Паразитичні одноклітинні"
(https://www.youtube.com/watch?v=JxILvGHEHSA), заповніть таблицю (надішліть на перевірку)
"Паразитичні одноклітинні тварини"

Збудник

Хвороба

Шлях зараження

Ураження організму

Малярійний плазмодій

 

 

 

Дизентерійна амеба

 

 

 

Балантидії

 

 

 

Токсоплазми

 

 

 

Лямблії

 

 

 

Лейшманії

 

 

 

Трипаносома

 

 

 


2) Прочитайте параграф 15, 
перегляньте презентації
3) Намалюйте в зошиті евглену зелену, хламідомонаду, хлорелу, підпишіть їх складові частини (надішліть на перевірку)

Евглена зелена


Хламідомонада

Хлорела


Уроки 07 листопада 2022 р.
Тема: Різноманітність та значення бактерій у природі.
Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність.  Твариноподібні одноклітинні організми: амеба, інфузорії.
1 - перегляньте відеоматеріали
Різноманітність та значення бактерій у природі
Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність.
2 - прочитайте параграф 13, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання: намалюйте в зошиті амебу звичайну та інфузорію туфельку, підпишіть їх складові (надішліть на перевірку)





Уроки 31 жовтня 2022 р.
Тема: Одноклітинні організми. Бактерії
1. Перегляньте відеоматеріали
Бактерії
Значення бактерій
2. Перегляньте презентації
3. Прочитайте параграфи 17, 18
4. Заповніть таблицю в зошиті, надішліть на перевірку
"Значення бактерій"
5. Пройдіть тестування з теми "Бактерії"

Уроки 17 жовтня 2022 р.
Тема: Основні положення клітинної теорії.
 Залік з теми "Клітина"
1 - перегляньте відео
2 - повторіть матеріали параграфів 5-12 підручника, опрацюйте презентацію
3 - запишіть в зошит основні положення клітинної теорії (с. 23 підручника)
4 - пройдіть залікове тестування


Уроки 10 жовтня 2022 р. 
Тема: Основні властивості клітини. Надходження речовин у клітину. Утворення нових клітин. Ріст клітин.
1 - перегляньте відеоматеріали
Основні властивості клітини.
Утворення нових клітин. Ріст клітин.
2 - прочитайте параграф 12, опрацюйте презентації 
Основні властивості клітини.
Утворення нових клітин.
3 - виконайте письмово завдання на с. 47 підручника (надішліть на перевірку)

Уроки 03 жовтня 2022 р.
Тема: Будова тваринної клітини. Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітин, спільні ознаки
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграфи 10, 11, повторіть параграфи 8, 9, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання на співставлення 
4 - пройдіть тестування
5 - дайте письмові відповіді на питання (надішліть на перевірку)
1) Що спільного у рослинної і тваринної клітини?
2) Чим відрізняються клітини рослин і тварин?


Уроки 26 вересня 2022 р.
Тема: Загальний план будови клітини. Практична робота №2 Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та її розгляд.
Будова рослинної клітини
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 7, 8, 9, опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тестування "Будова клітин" 
(до 02 жовтня)
4 - виконайте практичну роботу № 2 (надішліть на перевірку)

Практична робота № 2

Тема: Виготовлення мікропрепаратів луски цибулі та розгляд її за допомогою світлового мікроскопа.

Мета: навчитися виготовляти мікропрепарати та ознайомитися з будовою клітин рослин.

Хід роботи:

1. Перегляньте відео до практичної роботи

https://www.youtube.com/watch?v=X604ANCJBIw&ab_channel=TetianaChychkovska

2. Намалюйте клітину рослини  і підпишіть її складові частини.

3. Зробіть висновок. Дайте відповіді на питання:

1) Що таке клітина? 

2) Яку будову має? 

3) Для чого потрібні складові частини клітини?


Уроки 19 вересня 2022 р.
Тема: Будова мікроскопа. 
 Практична робота №1 
Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 6 підручника та с. 26 – правила роботи з мікроскопом, опрацюйте презентацію 
3 - виконайте практичну роботу № 1 (надішліть на перевірку)

Практична робота № 1
Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
Мета: застосувати знання про будову світлового мікроскопа, навчитися працювати з ним.

Хід роботи:
1. З яких частин складається мікроскоп? Які частини є найголовнішими?
2. Як дізнатись, у скільки разів збільшене зображення?
3. Розгляньте запропонований мікропрепарат і замалюйте побачене в зошиті.
Зробіть висновок:
- Які збільшувальні прилади ви знаєте?
- Що можна вивчати за допомогою лупи? світлового мікроскопа? електронного мікроскопа?

4 - пройдіть тестування до наступного урока





Уроки 12 вересня 2022 р.
Тема: Методи вивчення організмів
Лупа. Мікроскоп та дослідження клітин. Історія вивчення клітини
1 - перегляньте відеоматеріали
Методи вивчення клітин
Лупа. Мікроскоп та дослідження клітин. Історія вивчення клітини
2 - прочитайте параграфи 4, 5, опрацюйте презентації
3 - виконайте письмове завдання (надішліть на перевірку)
1)Протягом 5 днів проведіть спостереження за природою, погодою або домашньою твариною. Запишіть свої спостереження в зошит.
2) Дайте письмову відповідь на питання «Як людина використовує знання з біології у своїй дяльності?»
4 - пройдіть тестування до наступного уроку

Уроки 5 вересня 2022 р.
Тема: Вступ
Біологія – наука про життя. Основні властивості живого. Різноманітність життя.
1 - інструктаж з безпеки життєдіяльності
2 - перегляньте відеоматеріали
Біологія - наука про життя 
Різноманітність життя
3 - прочитайте параграфи 1, 2, 3, опрацюйте презентації
Урок 1 
Урок 2
4 - виконайте завдання - пройдіть тестування



_________________________________
Уроки 16-21 травня 2022 р.
Тема: Лишайники
1 - перегляньте відеоурок "Лишайники"
2 - прочитайте параграф 53 (Остапченко), 54 (Костіков), опрацюйте презентацію 
3 - пройдіть тестування 

Уроки 9-14 травня 2022 р.
Тема: Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
1 - перегляньте відеоуроки
Гриби-паразити
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
2 - прочитайте параграф 56 (Остапченко), параграфи 49, 53 (Костіков), перегляньте презентації 
3 - пройдіть тестування 
4 - додаткове завдання (за бажанням): знайдіть цікаву інформацію про гриби (цікаві факти, незвичайні гриби), запишіть в зошит або оформіть у вигляді презентації, надішліть на перевірку.

Уроки 2 - 7 травня 2022 р.
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні. Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжжі та цвілеві гриби. 
1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 50-52 (Костіков), параграфи 52, 55 (Остапченко) перегляньте презентації

прочитайте теоретичний матеріал

ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ ГРИБИ?
Гриби – це Царство живих організмів, що поєднують в собі ознаки тварин і рослин. Для грибів характерне розмноження трьома різними способами: статевим, безстатевим і вегетативним шляхами.

1 - Вегетативне розмноження грибів (Будь-яка частина грибного міцелію (грибниця) дає життя новому організму).

- Безстатеве розмноження грибів (за допомогою спор)

3 - Статеве розмноження грибів (відбувається також за допомогою спор. Тільки для їх утворення необхідний спочатку процес злиття спеціалізованих клітин і об’єднання ядер)

3 - Виконайте завдання (надішліть на перевірку) - дайте письмові відповіді на питання:
1. Які ви запам'ятали мікроскопічні гриби?
2. Які ви знаєте плісняві гриби?
3. Як людина використовує дріжджі?
4. Які види грибів небезпечні для здоров'я і життя людей?

Уроки 25-30 квітня 2022 р.
Тема: Гриби. Поняття про гриби та особливості живлення грибів. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні.
1 - перегляньте відеоматеріали


2 - прочитайте параграфи 47-51 (Костіков), параграфи 51, 52, 54, 55 (Остапченко) перегляньте презентації "Загальна характеристика грибів" та "Будова грибів"
- виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів", надішліть на перевірку.
4 - виконайте практичну роботу№5  (надішліть на перевірку)

Практична робота № 5.

Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Мета: познайомитися з основними їстівними і отруйними грибами своєї місцевості, вивчити ознаки отруєння грибами, навчитися надавати першу допомогу при отруєнні грибами, вивчити основні правила збору грибів.

Хід роботи
1. Запишіть назви їстівних грибів.
2. Запишіть назви отруйних грибів.
3. Які ознаки отруєння грибами?
4. Складіть правила надання першої допомоги при отруєнні грибами.
5. Запишіть основні правила збору грибів.

5 - пройдіть тестування з теми "Гриби"

Уроки 18 - 22 квітня 2022 р.

Тема: Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля, для людини. Сільськогосподарські рослини. Практична робота № 4 "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах". Узагальнення вивченого «Різноманітність рослин», залік.
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 46 (Костіков), параграфи 48-50 (Остапченко) перегляньте презентації "Рослинні угруповання" та "Значення рослин".
3 - виконайте Практичну роботу № 4 та надішліть на перевірку.
Тема: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.


4 - повторіть тему за параграфами 38-46 (Костіков), параграфи 41-50 (Остапченко) та пройдіть залікове тестування

Уроки 11 - 15 квітня 2022 р.
Тема: Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин". Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин
1 - перегляньте навчальне відео

2 - прочитайте параграф 46, 47 (Остапченко), 45, 46 (Костіков), перегляньте презентації 
3 - пройдіть тестування
Практична робота № 3 
(фото роботи надішліть на перевірку)
Тема: Порівняння мохів, папоротей і покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: провести аналіз будови тіла мохів, папоротей і покритонасінних рослин, встановити подібні і відмінні ознаки цих рослин.
Хід роботи:
1. Розгляньте малюнки, визначте, які відділи рослин зображені.
2. Замалюйте схеми будови моху, папороті і квіткові рослини, позначте їх органи.
3. Заповніть підсумкову таблицю (поставте «+», якщо орган є і «-», якщо орган не має):
4. Зробіть висновок, відповівши на питання: 
1) Чим схожа і чим відрізняється будова мохів, папороті, квіткових рослин? 
2) Які вегетативні органи є у моху, папороті, квіткових рослин? 
3) Які органи розмноження є у мохів, папоротей, квіткових рослин?


Уроки 04 - 08 квітня 2022 р.
Тема: Покритонасінні рослини

Тема: Покритонасінні (Квіткові). Особливості будови та поширення

1 - перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=sCQVAVypSFo&t=3s

2 - прочитайте параграф 43 (Костіков), 45 (Остапченко), опрацюйте презентацію 

https://docs.google.com/presentation/d/17Y5BwcwCFliQkpDB9zHznpA_VOQ3xzgt/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

Тема: Покритонасінні. Різні систематичні групи

1 - перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=ueXb0QMdpYo&t=28s

2 - прочитайте параграф 40 (Остапченко), 44 (Костіков), повторіть параграф 45 (Остапченко), 43 (Костіков)

Виконайте завдання: пройдіть тестування до 11 квітня (6Б, 6В), до 14 квітня (6А)

тест для 6А класу 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5274525

тест для 6Б класу 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3213533

тест для 6В класу 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4566577


Уроки 28 березня - 02 квітня 2022 р.
Тема: Хвощі. Плауни. Папороті. Голонасінні

Тема: Хвощі, плауни, папороті

1 - прочитайте параграфи 40, 41 (Костіков), 43 (Остапченко)

2 - перегляньте відео

Хвощі - https://www.youtube.com/watch?v=5_rWxZsc59M

Плауни - https://www.youtube.com/watch?v=nivU9e8UvxM

Папороті - https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg

3 - перегляньте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1TUcA-izr_vCI0A4s4ygiwMfF_NYpYQl6/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

Тема: Голонасінні

1 - перегляньте відеоурок "Голонасінні"

 https://www.youtube.com/watch?v=E3eJGmthNlM&t=115s

2 - перегляньте презентацію

 https://docs.google.com/presentation/d/13TOENxSu_5bynWM6PJPsoHcY-IIZMvmu/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - прочитайте параграф 42 (Костіков), 44 (Остапченко)

Завдання для 6-А класу:

1 - пройдіть тестування до 7 квітня з теми "Хвощі. Плауни"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1474974

2 - пройдіть тестування до 7 квітня з теми "Папороті. Голонасінні" 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1217417


Завдання для 6-Б класу:

1 - пройдіть тестування до 4 квітня з теми "Хвощі. Плауни"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4424989

2 - пройдіть тестування до 4 квітня з теми "Папороті. Голонасінні" 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8727577 

Завдання для 6-В класу:

1 - з теми "Папороті"
1) намалюйте папороть, підпишіть його частини

2) випишіть назви папоротей
3) яке значення мають папороті?

2 - з теми "Голонасінні" до 4 квітня пройдіть тестування 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7568113


Теми уроків: Насінина. Плід
6-А: 7 та 8 лютого
6-Б: 10 лютого
6-В: 7 та 10 лютого
1 - перегляньте відео
2 - перегляньте презентацію
3 - прочитайте параграфи підручника
автор Остапченко - параграфи 36 (2 частина), 37, 38.
автор Костіков - параграфи 35, 36.
4 - виконайте завдання
1) намалюйте насінини однодольних і дводольних рослин і підпишіть їх частини
Насінина пшениці (однодольні)
Насінина квасолі (дводольні)
2) пройдіть тестування (після онлайн-урока 8 лютого (6-А), 10 лютого (6-Б, 6-В))
6-А клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6625406 до 15 лютого
6-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5648696 до 18 лютого
6-В клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2155059 до 18 лютого

Урок 3 лютого (6-Б, 6-В)

Тема: Запилення і запліднення квіткових рослин

1 - перегляньте відео 

Запилення і Подвійне запліднення квіткових рослин

2 - перегляньте презентацію Запилення і запліднення

3 - прочитайте параграф 35, 36 (1 частину - до будови насінини) - автор Остапченко / параграф 33 (автор Костіков)

4 - пройдіть тестування

6-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3858586

6-В клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4133468

Завдання необхідно виконати до 9 лютого

Урок 31 січня (6-А, 6-В), 3 лютого (6-Б)
Тема: Суцвіття
1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням
2 - прочитайте параграф 34, перегляньте презентацію Суцвіття
3 - виконайте письмове завдання: заповніть таблицю "Суцвіття"


Урок 27 січня 2022 р. (6-Б, 6-В)
Тема уроку: Квітка - орган статевого розмноження.
1 - перегляньте відеоматеріал за посиланням 
2 - прочитайте параграф 32 (автор Костіков), перегляньте презентацію за посиланням
3 - намалюйте в зошиті квітку і підпишіть її частини
4 - пройдіть тестування за посиланням
Завдання необхідно виконати до 3 лютого


Урок 18 листопада 2021 р. (6-В)
Тема уроку: Хламідомонада, хлорела – одноклітинні водорості.  Колоніальні організми. Перехід до багатоклітинності. Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

1 - прочитайте параграфи підручника: 17, 18, 19 (Костіков)

(повторіть параграфи 11- 19, щоб підготуватись до заліку, який відбудеться наступного тижня)

2 - перегляньте відеоматеріали та презентації
3 - намалюйте в зошиті евглену зелену, хламідомонаду, хлорелу, підпишіть їх складові частини.
4 - пройдіть тестування з теми "Одноклітинні еукаріоти", відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6783077
Завдання необхідно виконати до  24 листопада 23:00

Евглена зелена


Хламідомонада

Хлорела

Уроки 8 - 12 листопада 2021 р
Онлайн-уроки:
6-А - вівторок, 10.50
6-В - четвер, 12.10
6-Б - п*ятниця, 9.20

Тема "Одноклітинні еукаріоти, їх різноманітність. Твариноподібні одноклітинні організми"

1) Перегляньте відеоматеріали (відео нижче, під малюнками амеби та інфузорії)
2) Перегляньте презентації
3) прочитайте параграфи 
автор Костіков - параграфи 15, 16
автор Остапченко - параграфи 13, 14
4) виконайте завдання: 
- намалюйте в зошиті амебу звичайну та інфузорію туфельку,  підпишіть їх складові (малюнки під таблицею).
- переглядаючи відео "Паразитичні одноклітинні"
(https://www.youtube.com/watch?v=JxILvGHEHSA), заповніть таблицю 
"Паразитичні одноклітинні тварини"

Збудник

Хвороба

Шлях зараження

Ураження організму

Малярійний плазмодій

 

 

 

Дизентерійна амеба

 

 

 

Балантидії

 

 

 

Токсоплазми

 

 

 

Лямблії

 

 

 

Лейшманії

 

 

 

Трипаносома

 

 

 





відеоматеріали

Одноклітинні еукаріоти 

Паразитичні одноклітинні


Уроки 1 - 5 листопада 2021 р
Онлайн-уроки:
6-А - вівторок, 10.50
6-В - четвер, 12.10
6-Б - п*ятниця, 9.20
Тема: Одноклітинні організми. Бактерії
1. Перегляньте відеоматеріали





2. Перегляньте презентації
3. Прочитайте параграфи
автор Костіков - параграфи 11-14
автор Остапченко - параграфи 17, 18
4. Заповніть таблицю в зошиті "Значення бактерій"
5. Пройдіть тестування 
6-А клас до 8 листопада 23:00
6-Б клас до 11 листопада 23:00
6-В клас до 11 листопада 23:00
__________________________
ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ
Шановні учні, перегляньте запропоновані відео!
Заповідники України


Асканія-Нова


Карпатський біосферний заповідник


Дунайський біосферний заповідник


Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник


Заповідна Донеччина

Ботанічні сади України




Урок 28 травня 2021 р
Узагальнення
1 - Перегляньте цікаві відеоматеріали
2 - Пройдіть підсумковий тест з ботаніки
Завдання необхідно виконати до 11 червня 22:00
Як спілкуються рослини

Рослини-символи України

Кімнатні рослини та догляд за ними

10 Растений, от Которых Лучше Держаться Подальше


Охорона природи.Червона книга України




Урок 7 травня 2021 р.
10.10 - онлайн-урок
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні. Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжжі та цвілеві гриби. Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби. 
Практична робота № 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів.
1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 48-52, перегляньте презентації
прочитайте теоретичний матеріал

ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ ГРИБИ?
Гриби – це Царство живих організмів, що поєднують в собі ознаки тварин і рослин. Для грибів характерне розмноження трьома різними способами: статевим, безстатевим і вегетативним шляхами.

1 - Вегетативне розмноження грибів (Будь-яка частина грибного міцелію (грибниця) дає життя новому організму).

- Безстатеве розмноження грибів (за допомогою спор)

3 - Статеве розмноження грибів (відбувається також за допомогою спор. Тільки для їх утворення необхідний спочатку процес злиття спеціалізованих клітин і об’єднання ядер)
3 - пройдіть тестування
Код доступу 8809131
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8809131)
Завдання необхідно виконати до 13 травня 22:00

4 - виконайте практичну роботу № 5 (надішліть на перевірку)

Практична робота № 5.

Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Мета: познайомитися з основними їстівними і отруйними грибами своєї місцевості, вивчити ознаки отруєння грибами, навчитися надавати першу допомогу при отруєнні грибами, вивчити основні правила збору грибів.

Хід роботи: за § 49, 50
1. Запишіть назви їстівних грибів.
2. Запишіть назви отруйних грибів.
3. Які ознаки отруєння грибами?
4. Складіть правила надання першої допомоги при отруєнні грибами.
5. Запишіть основні правила збору грибів.


Урок 30 квітня 2021 р.
10.10 - онлайн-урок
Тема: Гриби. Поняття про гриби та особливості живлення грибів. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
1 - перегляньте відеоматеріали


2 - прочитайте параграфи 46, 47, перегляньте презентації "Загальна характеристика грибів" та "Будова грибів"
3 - виконайте завдання: дайте письмову відповідь на контрольні питання 1-4 зі с. 203 
4 - виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів", надішліть на перевірку.

Ваші відповіді на питання та лабораторне дослідження чекаю на перевірку до 6 травня



Урок 23 квітня 2021 р.
10.10 - онлайн-урок
Тема: Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля, для людини. Сільськогосподарські рослини. Практична робота№4: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. Узагальнення вивченого «Різноманітність рослин» Залік.
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 45, перегляньте презентації "Рослинні угруповання" та "Значення рослин".
3 - виконайте Практичну роботу № 4 та надішліть на перевірку.
Тема: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
посилання на роботу   https://drive.google.com/file/d/1JpEfrXBo2gi2XaT-I7Gagzz1gACTjNxa/view?usp=sharing
4 - повторіть тему за параграфами 37-45 та пройдіть залікове тестування
Код доступу 4776099
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 29 квітня 22:00
Додаткове завдання:

Міні-проект (за вибором,)
- Як утворився торф і кам’яне вугілля? 
- Викопні рослини

Урок 16 квітня 2021 р.
Тема: Практична робота №3 "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин". Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин
10.10 - онлайн-урок
1 - перегляньте навчальне відео

2 - прочитайте параграф 44, перегляньте презентації "Екологічні групи рослин" і "Життєві форми рослин"
3 - пройдіть тестування, відкривши посилання   join.naurok.ua Код доступу 9077405
Завдання необхідно виконати до 22 квітня 22:00
Практична робота № 3 
(фото роботи надішліть на перевірку)
Тема: Порівняння мохів, папоротей і покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: провести аналіз будови тіла мохів, папоротей і покритонасінних рослин, встановити подібні і відмінні ознаки цих рослин.
Хід роботи:
1. Розгляньте малюнки, визначте, які відділи рослин зображені.
2. Замалюйте схеми будови моху, папороті і квіткові рослини, позначте їх органи.
3. Заповніть підсумкову таблицю (поставте «+», якщо орган є і «-», якщо орган не має):
4. Зробіть висновок, відповівши на питання: 
1) Чим схожа і чим відрізняється будова мохів, папороті, квіткових рослин? 
2) Які вегетативні органи є у моху, папороті, квіткових рослин? 
3) Які органи розмноження є у мохів, папоротей, квіткових рослин?

Приєднуйтесь до акції "День Землі"! 
Умови за посиланням   https://anemona12.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

Урок 9 квітня 2021 р.

Тема: Покритонасінні (Квіткові) рослини

10.10 - онлайн-урок

1 - перегляньте відеоматеріали
Загальна характеристика Покритонасінних

Різноманітність Покритонасінних


2 - прочитайте параграфи 42, 43, перегляньте презентацію "Покритонасінні"
3 - виконайте завдання зі с. 179 (заповнити таблицю) та с. 182 (заповнити схему ((визначте систематичне положення шипшини собачої)) підручника та надішліть його на перевірку.
4 - пройдіть тестування, відкривши посилання 
join.naurok.ua   Код доступу 4450188 

Завдання необхідно виконати до 15 квітня 22:00

Урок 2 квітня 2021 р.


Тема: Хвощі. Плауни. Папороті. Голонасінні

1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 38 - 41, перегляньте презентацію "Вищі спорові рослини"
3 - виконайте завдання 1 зі с. 172 підручника (заповніть таблицю і надішліть на перевірку)
4 - пройдіть тестування з теми "Голонасінні", відкривши посилання 

Код доступу 9447606

Завдання необхідно виконати до 8 квітня 22:00

Урок 12 березня 2021 р.


Тема: Мохи. Хвощі. Плауни. Папороті


1 - перегляньте відеоуроки 

(починайте перегляд кожного відео спочатку)

Мохи




Хвощі. Плауни




Папороті




2 - прочитайте параграфи 39 (Мохи), 

40 (Плауни і хвощі), 41 (Папороті)

3 - пройдіть тестування "Мохи, плауни, хвощі,

 папороті", відкривши посилання 



Код доступу 9629547

Завдання необхідно виконати до  21 березня 22:00 

Урок 22 січня 2021 р.

10.10 - онлайн-урок
Тема: Різноманітність та видозміни вегетативних органів. Вегетативне розмноження рослин

1 - перегляньте відеоматеріали

Видозміни вегетативних органів


Вегетативне розмноження рослин


2 - прочитайте параграфи 32 (український підручник), 30, 31 (російський підручник) та перегляньте презентації
3 - пройдіть тестування, відкривши посилання 
Код доступу 2268708
Завдання необхідно виконати до 28 січня 20:00

Урок 15 січня 2021 р.

10.10 - онлайн-урок
Тема: Листок – бічний орган пагона. Внутрішня будова листка, його функції
1 - перегляньте відеоматеріали
Листок - бічний орган пагона. Видозміни листків


Внутрішня будова листка. Листопад.

2 - перегляньте презентацію "Листок-бічний орган рослини"
3 - прочитайте параграфи підручника 28, 29 (для рос. та укр. підручників параграфи однакові)
4 - виконайте в зошиті завдання зі слайдів презентації № 27-30 та надішліть на перевірку.
5 - пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 9472309
Завдання необхідно виконати до 21 січня 22:00

Урок  11 грудня 2020 р.

(виконайте завдання до 17 грудня)
Тема "Корінь. Кореневі системи. 
Видозміни кореня"
1 - перегляньте відео

2 - прочитайте параграфи підручника 23, 24 (укр.), 24, 25 (рос.)
3 - робота в зошиті: 
- намалюйте види коренів (головний, додаткові, бічні)
- намалюйте кореневі системи (стрижневу і мичкувату)
- заповніть таблицю "Видозміни кореня"

Назва видозміни кореня

Приклади рослин з подібною видозміною

Значення видозміни кореня

Коренеплід

Буряк, морква

Накопичують поживні речовини в головному корені

Бульбокорені



Дихальні корені



Опорні корені



Повітряні корені




4 - пройдіть тестування з теми "Тканини та органи рослин" за посиланням join.naurok.ua 
Завдання необхідно виконати до  17 грудня 21:00
Код доступу 4603841
5 - пройдіть тестування з теми "Корінь, кореневі системи, видозміни кореня"за посиланням join.naurok.ua 
Завдання необхідно виконати до  17 грудня 21:00
Код доступу 3131478


Комментариев нет:

Отправить комментарий