Дистанційне навчання
Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо дистанційне навчання!
Бажаю всім плідної роботи і здоров'я!
надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber чи nz.ua
Увага!
Підручник "Пізнаємо природу" 5 клас Т. Коршевнюк
Уроки 7 квітня 2025 р.
Тема: Яка роль серця та кровообігу в організмі. Дослідження «Як фізичні тренування впливають на частоту скорочень серця»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 34, опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тест
4 - виконайте дослідження с. 217-218, запишіть результати і висновок у зошит
Уроки 1 квітня 2025 р.
Тема: Які органи опору та руху має людина. Дослідження «Будова скелета людини»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 33 (с. 210-215), опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тест
4 - виконайте вправи для постави
Уроки 18 березня 2025 р.
Тема: Для чого та як ми дихаємо. Дослідження «Наявність води у повітрі, що видихається»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 32 (с. 205-209), опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання: напишіть корисні звички для здоров'я дихальної системи і шкідливі звички, що викликають захворювання дихальної системи
Виконуйте дихальну гімнастику
Уроки 11 березня 2025 р.
(домашнє завдання на 18 березня)
Тема: Які продукти необхідні для здорового харчування. Дослідження «Інформація на етикетках харчових продуктів»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 31, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання 3 с. 201 та дослідження с .203
Уроки 4 березня 2025 р.
(домашнє завдання на 11 березня)
Тема: Пізнаємо організм людини в середовищі його існування
Із чого складається організм людини
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 30, опрацюйте презентацію
3 - Виконайте завдання 3, 4 розділу «Тобі до снаги» на стор. 198.3) Поясни значення шкіри для людини.
4) Розкажи, як ти доглядаєш за шкірою.
4 - виконайте вправи
Уроки 25 лютого 2025 р.
(домашнє завдання на 4 березня)
Тема: Як організми пристосувалися до життя у ґрунтовому середовищі.
Узагальнення знань з теми: «Земля як планета»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте с. 187-190, опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправу
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 22-29
5 - пройдіть діагностичний тест
Уроки 18 лютого 2025 р.
(домашнє завдання на 25 лютого)
Тема: Як організми пристосувалися до життя у водному середовищі
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 29 (с. 184-187), опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправи
4 - пройдіть тест
Уроки 11 лютого 2025 р.
(домашнє завдання на 18 лютого)
Синхронний урок
Тема: Як організми взаємодіють із середовищем життя
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 27, опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправи
Асинхронний урок
Тема: Які пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 28, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання 5 і 6 с. 183
5) Наведи приклади отруйних рослин і тварин. Порадь, як убезпечитись від них.6) Розкажи про пристосування рослин і тварин твоєї місцевості до різних пір року.
Уроки 4 лютого 2025 р.
(домашнє завдання на 11 лютого)
Тема: У чому полягають особливості грибів
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 26, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання
1) Питання № 5 с. 172 (заповніть таблицю)
Уроки 28 січня 2025 р.
(домашнє завдання на 4 лютого)
Тема: Опора та рух тварин і рослин
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 25 (с. 160-166), опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тест
4 - виконайте дослідження с. 163
Уроки 21 січня 2025 р.
(домашнє завдання на 28 січня)
Тема: Як живляться і дихають рослини. Дослідження «Порівняння дихання рослин і тварин»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 24, опрацюйте презентацію
3 - Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pvt1jn89323
4 - Виконайте завдання 5-6 с. 159
5) Заповніть схему
Уроки 14 січня 2025 р.
(домашнє завдання на 21 січня)
Синхронний урок
Тема: Які властивості організмів та як їх вивчають
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 22, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на запитання 1-3 ст. 146
4 - розпочніть дослідження на ст. 145
Асинхронний урок
Тема: Для чого та як живляться і дихають тварини
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 23, опрацюйте презентацію
3 - Дайте письмові відповіді на питання:
1) Наведіть приклади м'ясоїдних тварин (хижаків).
2) Наведіть приклади травоїдних тварин.
3) Наведіть приклади всеїдних тварин.
4) Які є органи травлення у тварин?
5) Які тварини дихають легенями?
6) Які тварини дихають зябрами?
4 - Виконайте проєкт
Уроки 24 грудня 2024 р.
Тема: Чим особлива літосфера Землі
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 20, опрацюйте презентацію
Тема: Що відомо про Сонце і Місяць
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 21, опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправу
Уроки 17 грудня 2024 р.
(домашнє завдання на 24 грудня)
Синхронний урок
Тема: Що таке гідросфера Землі
1. перегляньте відео
2. прочитайте параграф 19 (с. 121-126), опрацюйте презентацію
3. Виконайте завдання: Напишіть способи економного споживання води, які можна використовувати у повсякденному житті.
Асинхронний урок
Комплексна підсумкова робота № 1
за І семестр
Уроки 10 грудня 2024 р.
(домашнє завдання на 17 грудня)
Синхронний урок
Тема: Чому важливо знати про рухи Землі, глобус і карти
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 16 (с. 107-111), опрацюйте презентацію
3 - проведіть дослідження с. 111, крок 1-3
Тема: Навіщо Землі атмосфера.
1 - перегляньте відео2 - прочитайте параграф 17 (с. 112-117), опрацюйте презентацію
3 - Напишіть есе (невеличкий твір) на тему «Користь та шкода від горіння».
Уроки 3 грудня 2024 р.
(домашнє завдання на 10 грудня)
Асинхронний урок
Тема: Узагальнення "Досліджуємо тіла та явища природи"
1 - повторіть матеріали теми за параграфами 5-14 та презентацією
2 - пройдіть підсумкове тестування
Синхронний урок
Тема: Дізнаємося про Землю і Всесвіт
Яку будову має планета Земля
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 15 (с. 103-106), опрацюйте презентацію
3 - Виконайте завдання:
1 - намалюйте внутрішню будову Землі і підпишіть її частини (с. 104 підручника)
2 - доберіть інформацію про одну з гірських порід за планом:
1 - намалюйте внутрішню будову Землі і підпишіть її частини (с. 104 підручника)
2 - доберіть інформацію про одну з гірських порід за планом:
1) агрегатний стан у природі,
2) колір;
3) місця її покладів в Україні; 4) з якою метою добувають
Уроки 26 листопада 2024 р.
(домашнє завдання на 3 грудня)
Тема: Чим важливі звукові явища у природі й житті людини. Як дослідити світлові явища
1 - перегляньте відео
Чим важливі звукові явища у природі й житті людиниЯк дослідити світлові явища
2 - прочитайте параграфи 13, 14, опрацюйте презентації
3 - виконайте завдання: Створи порадник «Як уберегтись від небажаного впливу звукових явищ»
4 -виконайте дослідження “Утворення тіні” с. 93-94, запишіть відповіді і висновок у зошит
Уроки 19 листопада 2024 р.
(домашнє завдання на 26 листопада)
Тема: Як і для чого досліджувати теплові явища. Дослідження «Як передається тепло», «Як тепло впливає на тіла та явища»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 12 (с. 78-84), опрацюйте презентацію
3 - проведіть дослід (с. 78), запишіть висновок
Уроки 12 листопада 2024 р.
(домашнє завдання на 19 листопада)
Тема: Ознайомлюємося з простими механізмами. Дослідження «Власноруч конструюємо власний механізм»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 11 (с. 73-77), опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання 1-4 с. 77
Уроки 05 листопада 2024 р.
(домашнє завдання на 12 листопада)
Тема: Що сприяє, а що перешкоджає руху тіл. Дослідження «Вплив форми тіла на його рух»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 10 (с. 68-72), опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання
Уроки 22 жовтня 2024 р.
(домашнє завдання на 05 листопада)Тема: Вимірюємо відстань, час і швидкість руху тіл. Дослідження «Вимірювання характеристик власного механічного руху1 - перегляньте відео2 - прочитайте параграф 9 (с. 63-66), перегляньте презентацію3 - проведіть дослідження (с. 65), результати запишіть в зошиті
Уроки 15 жовтня 2024 р.
(домашнє завдання на 22 жовтня)Тема: Чому речовини бувають твердими, рідкими, газуватими. Дослідження «Тверді, рідкі і газуваті речовини», «Що відбувається із частинками барвника у воді»Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення. Дослідження «Способи розділення сумішей»1 - перегляньте відеоЧому речовини бувають твердими, рідкими, газуватимиОзнайомлення з сумішами та способами їх розділення2 - прочитайте параграфи 7, 8, опрацюйте презентації3 - виконайте завдання (надішліть на перевірку)
Уроки 8 жовтня 2024 р.
(домашнє завдання на 15 жовтня)
Тема: Як дослідити фізичні властивості тіл та речовин. Дослідження «Фізичні властивості тіл і речовин»
1 - перегляньте відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=R6DfGrdmRM8&ab_channel=%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F%D0%9F%D0%BE%D0%A5%D1%96%D0%9C%D1%96%D0%A7%D0%B8%D0%9C%D0%BE%D0%B7%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%8E%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%87
2 - прочитайте параграф 6 підручника (с. 44-48), опрацюйте презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1nJxchQXMFz-o8OscpPznQDR1vTegL1u8/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - виконайте вправу (скріншот після виконання надішліть)
4 - виконайте дослідження «Фізичні властивості тіл і речовин» (с. 45-46), оформіть результати в зошиті, надішліть на перевірку.
Уроки 1 жовтня 2024 р.
(домашнє завдання на 8 жовтня)
Тема: Досліджуємо тіла та явища природи.
Вимірюємо лінійні розміри, об’єм та масу тіл
Дослідження «Лінійні розміри і маса тіл правильної форми», «Вимірюємо масу та об’єм тіла неправильної форми»
1 - перегляньте відео
Маса та її вимірюванняДовжина та об’єм, їх вимірювання
2 - прочитайте параграф 5 (с. 38-43), опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправу
4 - виконайте дослідження зі с. 41-42 підручника
Уроки 24 вересня 2024 р.
(домашнє завдання на 1 жовтня 2024 р)
Тема: Експеримент – метод дослідження природи. Презентація проектів. Узагальнення
1 - перегляньте відео з дослідами
1) Крокуюча вода
2) Чарівний вулкан
3) Шипуче малювання
4) Паперовий рушник
2 - з допомогою дорослих проведіть свій експеримент, зніміть відео з коментарем, надішліть вчителю. Не забудьте про безпеку!
3 - повторіть вивчений матеріал за параграфами 1-4.
4 - пройдіть тестування
"ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ"Уроки 17 вересня 2024 р.
(домашнє завдання на 24 вересня 2024 р)
Тема: Що таке наука та хто її творці?
1 - перегляньте відео
2 - попрацюйте з презентацією
3 - виконайте завдання:
1.
Сторінки 21-25 прочитайте і
перекажіть.
2.
Попрацюйте
з доступними джерелами та відшукайте відомості про українських дослідниць/дослідників природи (Як звуть і який внесок у вивчення природи
вони зробили), запишіть інформацію в зошит
Уроки 10 вересня 2024 р.
Тема: Якими методами й інструментами ми досліджуємо природу. Дослідження «Прилади й обладнання для вивчення природи»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте с. 14-18 підручника, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання 1-4 на с. 20
Уроки 4 вересня 2024 р.
Тема: Звідки людина дізнається про природу. Інструктаж з безпеки. Джерела інформації про природу
1. Перегляньте відео
2. Прочитайте сторінки 8-11 підручника "Пізнаємо природу" Т. Коршевнюк
3. Перегляньте презентацію
4. Виконайте завдання
Завдання 25.05 - 31.08.2020
Ось і настав останній тиждень навчального року! Ви втомились, більшість з вас плідно працювала. Дякую вам та вашим батькам за роботу, вчасно виконані та надіслані завдання! Бажаю вам гарного літнього відпочинку!
Прошу вас зараз та під час літніх канікул подумати про проблему забруднення нашого міста, країни, світу в цілому. Пропоную виконати навчальний проєкт, завданням якого є виготовлення нових речей, що можна використовувати у побуті зі старих речей, які вже стали б сміттям. Не поспішайте, час виконання до нового навчального року. Можна зробити декілька виробів, можна працювати групами.
Уважно перегляньте відео та фото, де зображені приклади готових виробів.
Сміття – проблема не тільки нашого міста, а й усієї планети земля
На сьогоднішній день сучасна людина споживає в рази більше, ніж його предки. Щороку обсяги споживання зростають, а разом з ними зростає і кількість відходів. В даний час проблема забруднення є не просто труднощами, це вже екологічна катастрофа глобального характеру, яку необхідно терміново вирішувати. Частина країн вже зробили певні кроки після усвідомлення всієї небезпеки забруднення побутовими відходами, але в більшості, на жаль, ситуація не змінюється.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ
«СМІТИТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕРОБЛЯТИ»
Мета: навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та
запобігати забрудненню довкілля.
Хід роботи
Завдання 1. Розгляньте малюнки, що ілюструють повторне використання вживаних речей. Запропонуйте свої ідеї подібного «другого життя» використаних речей.
Завдання 2. Зробіть нову річ, використовуючи стару. Покажіть, як її можна використовувати. Сфотографуйте свої дії і результати роботи для звіту.
Завдання 3. Підготуйте звіт про виконання свого проекту.
Він може бути у формі усного виступу, рекламного постера, мультимедійної презентації. Презентуйте свій проєкт однокласникам у вересні 2020 р.
перегляньте відео
Фотографії виробів
Успіхів!
З нетерпінням чекаю вас у школі 1 вересня!
Гарного відпочинку!
_________________________________________________________________________________
Завдання 18 - 23 травня 2020 р
Тема: Природоохоронні території
1 - Прочитайте параграф 48 підручника.
2 - Виконайте практичне заняття (обов*язкова робота)
Практичне заняття № 13
Тема: Дослідження
екологічних проблем своєї місцевості
Мета: проаналізувати наявні екологічні проблеми
своєї місцевості, запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.
План проведення дослідження
1.
Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і
запишіть їх.
2.
Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості.
3.
Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.
3 - Користуючись довідковими джерелами, опишіть один
із заповідників України (за бажанням, отримаєте додаткову оцінку)
перегляньте відеоматеріали
"Святі гори"
_____________________________________________________
Завдання 11 - 16 травня 2020 р
Тема: Охорона природи. Червона книга
1. Прочитайте параграф 47 підручника.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1-Z-WdxSDPmKBmwCp2quZnOG3I0zUrsu-/view?usp=sharing
та перегляньте відеоматеріали
3. Виконайте практичну роботу № 2.
Перейдіть за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1Dk0aamycedGoQKclIiYvEa_KNFyzrSau/view?usp=sharing
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1-Z-WdxSDPmKBmwCp2quZnOG3I0zUrsu-/view?usp=sharing
та перегляньте відеоматеріали
3. Виконайте практичну роботу № 2.
Перейдіть за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1Dk0aamycedGoQKclIiYvEa_KNFyzrSau/view?usp=sharing
4. Повторіть параграфи 45-47. Пройдіть тестування,
відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 526227
Завдання необхідно виконати до 18 травня 21:00
перегляньте відеоматеріали
Охорона природи. Червона книга України
Тварини Червоної книги України
Рослини Червоної книги України
Завдання 04 - 08 травня 2020 р
Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язування
1. Прочитайте параграф 46 підручника, дайте письмову відповідь на питання 1-4 зі с. 206.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням https://drive.google.com/file/d/1lwmSpYv2eWS2t8HjiosOW4opREsWxMl5/view?usp=sharing
3. Напишіть міні-твір "Що я можу зробити для захисту природи?"
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням https://drive.google.com/file/d/1lwmSpYv2eWS2t8HjiosOW4opREsWxMl5/view?usp=sharing
3. Напишіть міні-твір "Що я можу зробити для захисту природи?"
перегляньте відео
Екологічні проблеми
Шляхи вирішення екологічних проблем
_____________________________________________________
Завдання 27 - 30 квітня 2020 р
1. Прочитайте § 45 "Людина — частина природи", дайте письмові відповіді на питання 1, 2, 3, 4 зі с. 201
2. Зробіть малюнок «Місце людини в
природі».
_________________________________________________________________________
3. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/1oGGTxng1DFMyTPne3kWJIlm2djbGzlaZ/view?usp=sharing
4. Перегляньте відеоматеріалиЗавдання 17 - 24 квітня 2020 р
Прочитайте параграфи 43, 44 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми, ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1tF5vluRHSsiNCPTrGgXgppa7FIAlxZTw/view?usp=sharing
Складіть 3 ланцюга живлення (за малюнками в файлі з теоретичним матеріалом)
_____________________________________________________https://drive.google.com/file/d/1tF5vluRHSsiNCPTrGgXgppa7FIAlxZTw/view?usp=sharing
Складіть 3 ланцюга живлення (за малюнками в файлі з теоретичним матеріалом)
Код доступу 947499
Завдання 09 - 17 квітня 2020 р
Прочитайте § 41, 42 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми та ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням.
Водне середовище життя https://drive.google.com/file/d/1Ym49tBdX0ur8mzz14o8d4hkSJpGtsbC2/view?usp=sharing
Ґрунтове середовище життя https://drive.google.com/file/d/1OS3vL-MD796zbXjGR3OaKtkL4B9_a_pJ/view?usp=sharing
пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 200143
Тема: Середовище життя
перегляньте відео
_________________________________________________________________________
Завдання 01 - 10 квітня 2020 р
_________________________________________________________________________
Завдання 01 - 10 квітня 2020 р
Пройдіть тестування
Код доступу 459243
перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Тема: Середовище життя
перегляньте відео
прочитайте теоретичний матеріал (перейдіть за посиланням https://drive.google.com/file/d/1LcvEKW6NVcq7s5BrN8YGuvLqn_ubTLBU/view?usp=sharing)
Попрацюйте з підручником: прочитайте параграф 38-40, на с. 172 виконайте питання № 6 (заповніть таблицю).
Додаткове завдання (за вашим бажанням): Виконайте міні-проєкт: "Як пристосувалась тварина (одна на ваш вибір) до наземно-повітряного середовища життя".
Термін виконання: до 10.04.2020. Чекаю ваші роботи на
електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber, тел. 0985807590
_________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар