5 клас

Дистанційне навчання


Вітаю вас, любі друзі! Карантин триває, продовжуємо навчання!

Бажаю всім плідної роботи і здоров'я!  


надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber

Завдання 25.05 - 31.08.2020

Ось і настав останній тиждень навчального року! Ви втомились, більшість з вас плідно працювала. Дякую вам та вашим батькам за роботу, вчасно виконані та надіслані завдання! Бажаю вам гарного літнього відпочинку!

Прошу вас зараз та під час літніх канікул подумати про проблему забруднення нашого міста, країни, світу в цілому. Пропоную виконати навчальний проєкт, завданням якого є виготовлення нових речей, що можна використовувати у побуті зі старих речей, які вже стали б сміттям. Не поспішайте, час виконання до нового навчального року. Можна зробити декілька виробів, можна працювати групами. 

Уважно перегляньте відео та фото, де зображені приклади готових виробів.

Сміття – проблема не тільки нашого міста, а й усієї планети земля
На сьогоднішній день сучасна людина споживає в рази більше, ніж його предки. Щороку обсяги споживання зростають, а разом з ними зростає і кількість відходів. В даний час проблема забруднення є не просто труднощами, це вже екологічна катастрофа глобального характеру, яку необхідно терміново вирішувати. Частина країн вже зробили певні кроки після усвідомлення всієї небезпеки забруднення побутовими відходами, але в більшості, на жаль, ситуація не змінюється.

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ
«СМІТИТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕРОБЛЯТИ»
Мета: навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та 
запобігати забрудненню довкілля.
Хід роботи
Завдання  1. Розгляньте малюнки, що ілюструють повторне використання вживаних речей. Запропонуйте свої ідеї подібного «другого життя» використаних речей. 
Завдання  2. Зробіть нову річ, використовуючи стару. Покажіть, як її можна використовувати. Сфотографуйте свої дії і результати роботи для звіту.
Завдання 3. Підготуйте звіт про виконання свого проекту. 
Він може бути у формі усного виступу, рекламного постера, мультимедійної презентації. Презентуйте свій проєкт   однокласникам  у вересні 2020 р.

перегляньте відео






Фотографії виробів



Успіхів! 
З нетерпінням чекаю вас у школі 1 вересня!
 Гарного відпочинку!

_________________________________________________________________________________

Завдання 18 - 23 травня 2020 р

Тема: Природоохоронні території
1 - Прочитайте параграф 48 підручника.
2 - Виконайте практичне заняття (обов*язкова робота)
Практичне заняття № 13
Тема: Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
Мета:  проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості, запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.
План проведення дослідження
1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.
2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості.
3. Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.

3 -  Користуючись довідковими джерелами, опишіть один 
із заповідників України (за бажанням, отримаєте додаткову оцінку)

перегляньте відеоматеріали

"Святі гори"

_____________________________________________________

Завдання 11 - 16 травня 2020 р

Тема: Охорона природи. Червона книга
1. Прочитайте параграф 47 підручника.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням 
https://drive.google.com/file/d/1-Z-WdxSDPmKBmwCp2quZnOG3I0zUrsu-/view?usp=sharing
та перегляньте відеоматеріали
3. Виконайте практичну роботу № 2
Перейдіть за посиланням 
https://drive.google.com/file/d/1Dk0aamycedGoQKclIiYvEa_KNFyzrSau/view?usp=sharing
4. Повторіть параграфи 45-47. Пройдіть тестування
відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 526227
Завдання необхідно виконати до  18 травня 21:00

перегляньте відеоматеріали
Охорона природи. Червона книга України


Тварини Червоної книги України

Рослини Червоної книги України


_________________________________________________________________________________

Завдання 04 - 08 травня 2020 р

Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язування

1. Прочитайте параграф 46 підручника, дайте письмову відповідь на питання 1-4 зі с. 206.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням https://drive.google.com/file/d/1lwmSpYv2eWS2t8HjiosOW4opREsWxMl5/view?usp=sharing
3. Напишіть міні-твір "Що я можу зробити для захисту природи?"

перегляньте відео

Екологічні проблеми


Шляхи вирішення екологічних проблем



_____________________________________________________

Завдання 27 - 30 квітня 2020 р


1. Прочитайте § 45 "Людина — частина природи", дайте письмові відповіді на питання 1, 2, 3, 4 зі с. 201 
2. Зробіть малюнок «Місце людини в природі».
3. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1oGGTxng1DFMyTPne3kWJIlm2djbGzlaZ/view?usp=sharing
4. Перегляньте відеоматеріали




_________________________________________________________________________

Завдання 17 - 24 квітня 2020 р

Прочитайте параграфи 43, 44 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми, ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1tF5vluRHSsiNCPTrGgXgppa7FIAlxZTw/view?usp=sharing
Складіть 3 ланцюга живлення (за малюнками в файлі з теоретичним матеріалом)
Пройдіть тестуваннявідкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 947499





_____________________________________________________

Завдання 09 - 17 квітня 2020 р

Прочитайте § 41, 42 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми та ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням.
Ґрунтове середовище життя   https://drive.google.com/file/d/1OS3vL-MD796zbXjGR3OaKtkL4B9_a_pJ/view?usp=sharing

пройдіть тестування, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 200143



Тема: Середовище життя


перегляньте відео



_________________________________________________________________________

Завдання 01 - 10 квітня 2020 р

Пройдіть тестування 

Код доступу 459243
перейдіть за посиланням join.naurok.ua

Тема: Середовище життя

перегляньте відео






Попрацюйте з підручником: прочитайте параграф 38-40, на с. 172 виконайте питання № 6 (заповніть таблицю).
Додаткове завдання (за вашим бажанням): Виконайте міні-проєкт: "Як пристосувалась тварина (одна на ваш вибір) до наземно-повітряного середовища життя".

Термін виконання: до 10.04.2020. Чекаю ваші роботи на 

 електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber, тел. 0985807590



_________________________________________________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий