Дистанційне навчання
Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо навчання!
Бажаю всім плідної роботи і здоров'я!
надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber
Тема. Визначення форм поведінки тварин.
Мета: визначити форми поведінки тварин та встановити їх значення в житті тварин.
Хід роботи
Номер опису | Форма поведінки тварин | Значення форми поведінки в житті тварин |
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 |
За описом установіть форми поведінки тварин.
3 - виконайте завдання: зробіть опорний конспект за вищевказаними параграфами (основні поняття, правила, методи дослідження), надішліть на перевірку.
Розвиток тварин
https://www.youtube.com/watch?v=BFzQJdiGn1g
або https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg
Періоди та тривалість життя тварин
https://www.youtube.com/watch?v=MDjSPXsnhWY
2 - прочитайте параграфи 37, 38
1 - Виконайте практичну роботу № 4
Тема. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.
Мета: удосконалити вміння визначати типи кровоносної системи хребетних тварин, характеризувати їх та порівнювати будову.
Хід роботи
1. Розгляньте схеми будови кровоносної системи хребетних тварин. Зверніть увагу на тип кровоносної системи, кількість кіл кровообігу, будову серця кожної тварини.
2. Позначте особливості будови кровоносної системи цих тварин. Заповніть таблицю:
3. За результатами роботи сформулюйте висновки. Які особливості кровоносної системи є характерними для різних класів хребетних тварин?
Дихальна та
кровоносна система
Тварини |
Дихальна система (з яких органів складається?) |
Кровоносна система (замкнена чи незамкнена, з яких органів
складається?) |
Кільчасті черви |
|
|
Молюски |
|
|
Риби |
|
|
Амфібії |
|
|
Ссавці |
|
|
Тварини |
Особливості травної системи (наскрізна чи ненаскрізна, з яких органів
складається) |
Кишково-порожнинні |
|
Кільчасті
черви |
|
Риби |
|
Ссавці |
|
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
Тема роботи. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування
Мета: на прикладі ссавців визначити особливості будови різних видів хребетних, які є результатом їхнього пристосування до способу життя.
Хід роботи
1. Розгляньте представників ссавців, які живуть у водоймах. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
2. Розгляньте представників ссавців, які живуть на деревах. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
3. Розгляньте представників ссавців, які живуть на відкритій місцевості. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
Бабак (сурок)
4. Розгляньте представників ссавців, які живуть під землею. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
Кріт
Таблиця для заповнення
Група ссавців | Характерні ознаки групи (форма тіла, форма кінцівок, спосіб руху, забарвлення і довжина шерсті тощо) | Представники групи, які зустрічаються на території України |
Ссавці, які живуть у водоймах | | |
Ссавці, які живуть на деревах | | |
Ссавці, які живуть на відкритій місцевості | | |
Ссавці, які живуть під землею | | |
5. Поясніть, чим зумовлені відмінності зовнішньої будови тіла розглянутих ссавців.
6. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких вкажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя ссавця.
2 - прочитайте параграфи підручника 15, 16.
3 - перегляньте презентацію4 - пройдіть тестування з теми "Надклас Риби"
Загальна характеристика хрящових і кісткових риб
2 - перегляньте презентацію за посиланням3 - Прочитайте параграфи підручника 13, 144 - Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням5 - Складіть пам’ятку «Як вберегтись від паразитичних безхребетних» (малюнки, комікси, тези та ін.) та надішліть мені для перевірки.
6 - повторіть матеріали параграфів 1-14 та пройдіть залікове тестування
6 - повторіть матеріали параграфів 1-14 та пройдіть залікове тестування
Тема: Будова мушлі молюсків
Мета: познайомитись с особливостями будови черепашок двостулкових і черевоногих молюсків, порівняти їх.
Хід роботи:
1. Розгляньте і намалюйте черепашку черевоногого молюска. Позначте верхівку, вустя, завитки. З якої речовини утворена черепашка?
2. Розгляньте і намалюйте черепашку двостулкового молюска. Позначте верхівку, передній заокруглений кінець мушлі, задній загострений кінець мушлі, річні кільця. З якої речовини утворена черепашка?
3. Порівняйте черепашки різних класів молюсків.
Тема: Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах
«Виявлення прикладів пристосування до способу життя комах»
Назва комахи | Особливості способу життя | Будова ротового апарату | Будова крил | Будова ходильних ніг | Інші особливості пристосування |
2 - сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя комахи.
Довідковий матеріал
Плавунець Живе у прісних стоячих водоймах, більшість часу проводить у товщі води, спливаючи на поверхню для дихання. Живиться водяними комахами, може перелітати на значні відстані Має гризучий ротовий апарат, що дозволяє захоплювати, розгризати та подрібнювати їжу. Перша пара крил перетворена на жорсткі надкрила. Друга пара має сітчасту будову. Задні ноги великі, розширені на зразок весел, використовуються для плавання і забезпечують швидкий рух комахи у воді. Передні та середні ноги коротші за задні. Тіло має обтічну форму. Темне забарвлення робить комаху непомітною для хижаків на тлі дна водойми.
Муха кімнатна Живе в наземному середовище, бігає, літає. Живиться рідкою їжею Ротовий апарат смоктального типу, хоботок для всмоктування тільки рідкої їжі Друга пара перетворилася на органи рівноваги – дзижчальця Три пари бігальних ніг. Мають темне забарвлення. Дуже плодючі
Білан капустяний Повітряно-наземне середовище, в пошуках їжі мігрують на великі території, активні вдень. Тип ротового апарату дорослих особин сисний, а личинок – гризучий. Гусінь поїдає листя, дорослі – нектар. Дві пари великих крил, передні з чорним забарвленням Ноги маленькі хватальні Нижній бік крил жовтий, ніби обсипаний пилком. Зі складеним крилами стає незамітний
Комар звичайний Повітряно-наземне середовище, перелітають на великі відстані. Самці живляться соком рослин, самки – ще й кров’ю Ротовий апарат колючо-сисний Одна пара перетинчастих крил Довгі ноги хватального типу Коли літає, дзищить.
Медоносна бджола Опанували повітряно-наземне середовище. Літають на великі відстані в пошуках нектару. Ротовий апарат гризучо-сисний, мають хоботок для збору нектару Дві пари прозорих з повздовжні по і поперечними жилками крил, задні крила менші Ноги збирального типу Матка та робочі бджоли мають жало для захисту. Живуть великими родинами
Членистоногі, визначальні ознаки будови.
Дайте відповіді на питання:
1. Яка роль вологої шкіри в житті дощового черв’яка?
2. Яку роль відіграють щетинки під час руху черв’яків?
3. Опишіть особливості будови тіла дощового черв’яка та зв'язок будови його тіла з середовищем існування.
Поняття про класифікацію тварин. Різноманітність.
Кишковопорожнинні
Тема: Тканини тварин. Органи і системи органів тварин
Тема: Вступ
Тварина – живий організм. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Особливості живлення тварин.
Будова клітин тварин
Презентація "Первоцвіти"3 - розв'яжить кросворд (скрін з відповідями надішліть)
Тема. Визначення форм поведінки тварин.
Мета: визначити форми поведінки тварин та встановити їх значення в житті тварин.
Хід роботи
1. Визначте форму поведінки тварин у кожному з опису.
2. Установіть значення кожної форми поведінки в житті тварин.
3. Заповніть таблицю:
Номер опису | Форма поведінки тварин | Значення форми поведінки в житті тварин |
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 |
За описом установіть форми поведінки тварин.
2. Самець альтанника, птаха що живе в Новій Гвінеї і Австралії, знаходить відкрите місце на землі між стовбурами дерев, яке очищає від опалого листя та іншого сміття. Потім з ретельно підібраних гілочок будує альтанку, що височіє над землею. Усю будівлю він прикрашає різними предметами: блискучими кісточками, пір’ям, мушлями, плодами і квітами, які самець постійно міняє і поправляє. -
3. В Австралії живе павук, що полює за допомогою однієї павутинної нитки, на якій знаходиться крапелька клейкої речовини. Побачивши жертву, він починає розгойдувати нитку, наче ласо. А коли комаха наблизиться, павук робить влучний кидок. Варто краплі клейкої речовини потрапити на крила комахи, і вона вже не зможе втекти від хижака. -
4. Слон багато часу присвячує догляду за своєю шкірою, охоче купаючись у воді або приймаючи грязьові ванни. За можливості, слони купаються щодня, а за допомогою хобота миються «під душем» і поливають водою інших членів стада. -
5. Самець жаби-бика стежить за рівнем води в пересихаючих калюжах, де розвиваються його пуголовки. І в разі необхідності поглиблює калюжі або прокопує канавку в сусідню калюжу, куди потім переганяє й пуголовків. – .
3 - виконайте завдання: зробіть опорний конспект за вищевказаними параграфами (основні поняття, правила, методи дослідження), надішліть на перевірку.
Розвиток тварин
https://www.youtube.com/watch?v=BFzQJdiGn1g
або https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg
Періоди та тривалість життя тварин
https://www.youtube.com/watch?v=MDjSPXsnhWY
2 - прочитайте параграфи 37, 38
1 - Виконайте практичну роботу № 4
Тема. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.
Мета: удосконалити вміння визначати типи кровоносної системи хребетних тварин, характеризувати їх та порівнювати будову.
Хід роботи
1. Розгляньте схеми будови кровоносної системи хребетних тварин. Зверніть увагу на тип кровоносної системи, кількість кіл кровообігу, будову серця кожної тварини.
2. Позначте особливості будови кровоносної системи цих тварин. Заповніть таблицю:
3. За результатами роботи сформулюйте висновки. Які особливості кровоносної системи є характерними для різних класів хребетних тварин?
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітністьТранспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції2 - прочитайте параграфи підручника 29, 30 та перегляньте презентації3 - виконайте завдання: заповніть в зошиті таблицю (надішліть її на перевірку)
Дихальна та кровоносна система тварин
Тварини | Дихальна система (з яких органів складається?) | Кровоносна система (замкнена чи незамкнена, з яких органів складається?) |
Кільчасті черви |
|
|
Членистоногі |
|
|
Молюски |
|
|
Риби |
|
|
Амфібії |
|
|
Рептилії |
|
|
Птахи |
|
|
Ссавці |
|
|
Тварини | Особливості травної системи |
Кишковопорожнинні | |
Плоскі черви | |
Кільчасті черви | |
Членистоногі | |
Молюски | |
Риби | |
Амфібії | |
Рептилії | |
Птахи | |
Ссавці |
Ссавці-рекордсмени
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
Тема роботи. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування
Мета: на прикладі ссавців визначити особливості будови різних видів хребетних, які є результатом їхнього пристосування до способу життя.
Хід роботи
1. Розгляньте представників ссавців, які живуть у водоймах. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
2. Розгляньте представників ссавців, які живуть на деревах. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
3. Розгляньте представників ссавців, які живуть на відкритій місцевості. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
Бабак (сурок)
4. Розгляньте представників ссавців, які живуть під землею. Визначте характерні ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
Кріт
Таблиця для заповнення
Група ссавців | Характерні ознаки групи (форма тіла, форма кінцівок, спосіб руху, забарвлення і довжина шерсті тощо) | Представники групи, які зустрічаються на території України |
Ссавці, які живуть у водоймах | | |
Ссавці, які живуть на деревах | | |
Ссавці, які живуть на відкритій місцевості | | |
Ссавці, які живуть під землею | | |
5. Поясніть, чим зумовлені відмінності зовнішньої будови тіла розглянутих ссавців.
6. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких вкажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя ссавця.
2 - прочитайте параграфи підручника 15, 16.
3 - перегляньте презентацію 4 - пройдіть тестування з теми "Надклас Риби"
Загальна характеристика хрящових і кісткових риб
2 - перегляньте презентацію за посиланням3 - Прочитайте параграфи підручника 13, 144 - Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням 5 - Складіть пам’ятку «Як вберегтись від паразитичних безхребетних» (малюнки, комікси, тези та ін.) та надішліть мені для перевірки.
6 - повторіть матеріали параграфів 1-14 та пройдіть залікове тестування
6 - повторіть матеріали параграфів 1-14 та пройдіть залікове тестування
Тема: Будова мушлі молюсків
Мета: познайомитись с особливостями будови черепашок двостулкових і черевоногих молюсків, порівняти їх.
Хід роботи:
1. Розгляньте і намалюйте черепашку черевоногого молюска. Позначте вершину, устя. З якої речовини утворена черепашка?
2. Розгляньте і намалюйте черепашку двостулкового молюска. Позначте верхівку, передній заокруглений кінець мушлі, задній загострений кінець мушлі, річні кільця. З якої речовини утворена черепашка?
3. Порівняйте черепашки різних класів молюсків.
Тема: Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах
«Виявлення прикладів пристосування до способу життя комах»
Назва комахи |
Особливості способу життя |
Будова ротового апарату |
Будова крил |
Будова ходильних ніг |
Інші особливості пристосування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 - сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя комахи.
Довідковий матеріал
Плавунець Живе у прісних стоячих водоймах, більшість часу проводить у товщі води, спливаючи на поверхню для дихання. Живиться водяними комахами, може перелітати на значні відстані Має гризучий ротовий апарат, що дозволяє захоплювати, розгризати та подрібнювати їжу. Перша пара крил перетворена на жорсткі надкрила. Друга пара має сітчасту будову. Задні ноги великі, розширені на зразок весел, використовуються для плавання і забезпечують швидкий рух комахи у воді. Передні та середні ноги коротші за задні. Тіло має обтічну форму. Темне забарвлення робить комаху непомітною для хижаків на тлі дна водойми.
Муха кімнатна Живе в наземному середовище, бігає, літає. Живиться рідкою їжею Ротовий апарат смоктального типу, хоботок для всмоктування тільки рідкої їжі Друга пара перетворилася на органи рівноваги – дзижчальця Три пари бігальних ніг. Мають темне забарвлення. Дуже плодючі
Білан капустяний Повітряно-наземне середовище, в пошуках їжі мігрують на великі території, активні вдень. Тип ротового апарату дорослих особин сисний, а личинок – гризучий. Гусінь поїдає листя, дорослі – нектар. Дві пари великих крил, передні з чорним забарвленням Ноги маленькі хватальні Нижній бік крил жовтий, ніби обсипаний пилком. Зі складеним крилами стає незамітний
Комар
звичайний Повітряно-наземне середовище,
перелітають на великі відстані. Самці живляться соком рослин, самки – ще й
кров’ю Ротовий апарат
колючо-сисний Одна пара
перетинчастих крил Довгі ноги хватального
типу Коли літає, дзищить.
Медоносна бджола Опанували повітряно-наземне середовище. Літають на великі відстані в пошуках нектару. Ротовий апарат гризучо-сисний, мають хоботок для збору нектару Дві пари прозорих з повздовжні по і поперечними жилками крил, задні крила менші Ноги збирального типу Матка та робочі бджоли мають жало для захисту. Живуть великими родинами
Дайте відповіді на питання:
1. Яка роль вологої шкіри в житті дощового черв’яка?
2. Яку роль відіграють щетинки під час руху черв’яків?
3. Опишіть особливості будови тіла дощового черв’яка та зв'язок будови його тіла з середовищем існування.
4 - пройдіть тестування
7-А клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3315635
7-Б клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1170286
2) Намалюйте клітину тварини і підпишіть її частини і органели
10.50 - 7-Б клас
11.30 - 7-А клас
- Як вчаться пташенята.
- Як тварини користуються знаряддями праці.
відкривши посилання
join.naurok.ua
Урок 19 квітня 2021 р.
відкривши посилання
join.naurok.ua
Тема. Визначення форм поведінки
тварин.
Мета: визначити форми поведінки
тварин та встановити їх значення в житті тварин.
Хід роботи
1. Визначте форму
поведінки тварин у кожному з опису.
2. Установіть
значення кожної форми поведінки в житті тварин.
3. Заповніть
таблицю:
Номер опису |
Форма поведінки тварин |
Значення форми поведінки в житті тварин |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
4. За результатами роботи сформулюйте висновок. Які форми поведінки ми розглянули? Яке значення вони мають в житті тварин?
За описом установіть форми
поведінки тварин.
1. У невеликих ямках і щілинах коралового рифа живуть дивовижні
раки-альфеуси. Одна з клішень цих раків більша за іншу і влаштована так, що
рухомий палець може із силою притискатися до нерухомого, при цьому виникає
різкий звук. Звуки, що лунають у результаті клацання, подібні до тріску хмизу,
що горить. Знакомьтесь с самой быстрой
клешней! Любое животное, сталкивающееся с этим «метким» ракообразным, ожидает
шок. Напоминающий залп мощный звук, возникающий при смыкании большой клешни
рака, способен обратить в бегство врага. Рак-щелкун использует свою специально
видоизмененную клешню, чтобы произвести звук, вызывающий оглушительную
шоковую волну, достаточно мощную, чтобы
оглушить любое мелкое животное, оказавшееся в диапазоне ее действия. Поскольку
звуковые волны проходят через воду в четыре раза быстрее, чем через воздух,
внезапный громкий шум в воде создает шоковую волну, сметающую все препятствия
на пути (подобно звуковому тарану). –
.
2. Самець альтанника, птаха що живе в Новій Гвінеї і Австралії, знаходить відкрите
місце на землі між стовбурами дерев, яке очищає від опалого листя та іншого
сміття. Потім з ретельно підібраних гілочок будує альтанку, що височіє над
землею. Усю будівлю він прикрашає різними предметами: блискучими кісточками,
пір’ям, мушлями, плодами і квітами, які самець постійно міняє і поправляє. -
3. В Австралії живе павук, що полює за
допомогою однієї павутинної нитки, на якій знаходиться крапелька клейкої
речовини. Побачивши жертву, він починає розгойдувати нитку, наче ласо. А коли
комаха наблизиться, павук робить влучний кидок. Варто краплі клейкої речовини
потрапити на крила комахи, і вона вже не зможе втекти від хижака. -
4. Слон багато часу присвячує догляду за своєю шкірою, охоче купаючись у воді або приймаючи грязьові ванни. За можливості, слони купаються щодня, а за допомогою хобота миються «під душем» і поливають водою інших членів стада. -
5. Самець
жаби-бика стежить за рівнем води в пересихаючих калюжах, де розвиваються його
пуголовки. І в разі необхідності поглиблює калюжі або прокопує канавку в
сусідню калюжу, куди потім переганяє й пуголовків. – .
Урок 12 квітня 2021 р.
Урок 5 квітня 2021 р.
Урок 29 березня 2021 р.
1) Як бачать тварини
2) Турбота про потомство
3) Як тварини визначають напрям руху
Проєкт надішліть на перевірку до 4 квітня
Урок 22 лютого 2021 р
Тема: ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ ГОЛОВНОГО МОЗКУ
ХРЕБЕТНИХ ТВАРИН
Урок 18 січня 2021 р
Дихальна та кровоносна система тварин
Тварини |
Дихальна система (з яких органів
складається?) |
Кровоносна система (замкнена чи
незамкнена, з яких органів складається?) |
Кільчасті черви |
|
|
Членистоногі |
|
|
Молюски |
|
|
Риби |
|
|
Амфібії |
|
|
Рептилії |
|
|
Птахи |
|
|
Ссавці |
|
|
Урок 11 січня 2021 р.
Тварини |
Особливості травної
системи |
Кишковопорожнинні |
|
Плоскі черви |
|
Кільчасті черви |
|
Членистоногі |
|
Молюски |
|
Риби |
|
Амфібії |
|
Рептилії |
|
Птахи |
|
Ссавці |
|
Урок 21 грудня 2020 р.
Урок 14 грудня 2020 р.
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
Тема роботи. Визначення
особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до
різних умов існування
Мета: на прикладі
ссавців визначити особливості будови різних видів хребетних, які є результатом
їхнього пристосування до способу життя.
Хід роботи
1. Розгляньте
представників ссавців, які живуть у водоймах. Визначте характерні ознаки,
притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці.
Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
2. Розгляньте
представників ссавців, які живуть на деревах. Визначте характерні ознаки,
притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці.
Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
3. Розгляньте
представників ссавців, які живуть на відкритій місцевості. Визначте характерні
ознаки, притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу
таблиці. Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території
України.
Бабак (сурок)
4. Розгляньте
представників ссавців, які живуть під землею. Визначте характерні ознаки,
притаманні таким тваринам. Запишіть ці ознаки у відповідну графу таблиці.
Укажіть два-три види тварин цієї групи, які зустрічаються на території України.
Кріт
Таблиця для
заповнення
Група ссавців |
Характерні ознаки
групи (форма тіла, форма кінцівок, спосіб руху, забарвлення і довжина шерсті
тощо) |
Представники
групи, які зустрічаються на території України |
Ссавці, які живуть
у водоймах |
|
|
Ссавці, які живуть
на деревах |
|
|
Ссавці,
які живуть на відкритій місцевості |
|
|
Ссавці, які живуть
під землею |
|
|
5. Поясніть, чим
зумовлені відмінності зовнішньої будови тіла розглянутих ссавців.
6. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких вкажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя ссавця.
Завдання на 16 листопада 2020 р
(виконати протягом тижня до 22 листопада)
Тема:
Загальна характеристика хрящових і кісткових риб
Завдання на 9 листопада 2020 р
(виконати протягом тижня до 15 листопада)
Тема: Паразитичні безхребетні
тварини. Залік з теми "Вступ. Різноманітність тварин (1 частина)"Завдання:1 - перегляньте відеоматеріали
Паразитичні безхребетні тварини
2 - перегляньте презентацію за посиланням 3 - Прочитайте параграф підручника7-А клас - параграф 13, 147-Б клас - параграф 14, 154 - Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням 5 - Складіть пам’ятку «Як вберегтись від паразитичних безхребетних» (малюнки, комікси, тези та ін.) та надішліть мені для перевірки.6 - повторіть матеріали параграфів 1-14 (15) та пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.uaКод доступу 2367165Завдання необхідно виконати до 15 листопада 22:00(час виконання обмежено 40 хв.)
Завдання на 2 листопада 2020 р
Молюски, їхні особливості
Тип Молюски. Клас Черевоногі
Тип Молюски. Клас Двостулкові
Тип Молюски. Клас Головоногі
____________________________________
Завдання 11.05-16.05.2020:
Тема№ 4: Організм і середовище існування
(продовження)
https://drive.google.com/file/d/1Pp5XDh_WAYje-vYI43g6mcqhMWW1XOXb/view?usp=sharing
3. Пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 834636
Завдання необхідно виконати до 17 травня 23:00
________________________________________________________________________________
Завдання 04.05-08.05.2020:
Тема№ 4: Організм і середовище існування
(продовження)
1. Робота з підручником:
7-А клас: опрацюйте параграф 53
7-Б клас: опрацюйте параграфи 59, 61
2. Прочитайте теоретичний матеріал за посиланням
1 - Співіснування організмів в угрупованнях
Виконайте завдання:
2 - Вплив людини та її діяльності на екосистеми.
Екологічна етика
3. Пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 180624
Організми і середовище існування (частина 1)
________________________
Завдання 27.04-30.04.2020:
https://drive.google.com/file/d/1d5sbZTV3WhjxDrLIrWtoUWTT3yfR7IdF/view?usp=sharing та перегляньте відеоматеріали
4. Додаткове завдання (за бажанням): міні-проєкт "Як тварини пристосовані до життя в різних умовах?"
Завдання 17.04-24.04.2020:
https://drive.google.com/file/d/1I7pJyFhn9UKmePdb0Uk3MJRBXLVMR54K/view?usp=sharing
3. Повторіть тему "Поведінка тварин", пройдіть тестування (залік), відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу680421
4. Виконайте практичну роботу № 7 (для тих, хто не виконував!!!), перейдіть за посиланням https://drive.google.com/file/d/1B9yAFZcGgvHQteDE8HyFYdRTq9YfdynS/view?usp=sharing
_____________________________________________________________________________
Завдання 10.04-17.04.2020:
Тема: Поведінка тварин
1. Як
спілкуються тварини.
|
2. Як вчаться пташенята.
|
7 - А клас: опрацюйте параграф 49.
подскажите пожалуйста у 7 классов будет контрольная годовая
ОтветитьУдалить