10 клас

  Дистанційне навчання


Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо навчання!


Бажаю всім плідної роботи, миру і здоров'я!  



надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber


Увага! Електронний підручник!
В.І. Соболь. Біологія і екологія, 10 клас

Уроки 22-27 травня 2023 р.
Узагальнення

Уроки 15-20 травня 2023 р.
Тема: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини. Контрольна робота з теми "Репродукція та розвиток"
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 64, опрацюйте презентації
"Постембріональний розвиток"
"Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини"
3 - виконайте вправу, скрін результату надішліть
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 53-64,  пройдіть контрольне тестування


Уроки 8-13 травня 2023 р.

Асинхронний урок
Тема: Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини
1 - перегляньте відео
2 - опрацюйте презентацію
3 - напишіть власне судження, який засіб регуляції розмноження у людини є найкращим і чому (фото роботи надішліть)

Синхронний урок
Тема: Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції).
Лабораторна робота 4 "Вивчення етапів ембріогенезу"
1 - перегляньте відеоурок
3 - Виконайте лабораторну роботу № 4 "Вивчення етапів ембріогенезу", перейдіть за посиланням

Уроки 1-6 травня 2023 р.

Асинхронний урок
Тема: Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 62, опрацюйте презентацію "Особливості репродукції людини"
3 - Дайте письмові відповіді на питання:
1. Що таке репродукція людини?
2. Наведіть приклади біологічних особливостей репродукції людини.
3. Наведіть приклади соціальних особливостей репродукції людини.
4. Що таке репродуктивна медицина?
5. У чому суть екстракорпорального запліднення?
6. Якими є чинники ризику для репродуктивного здоров’я?
Синхронний урок
Тема: Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 61, опрацюйте презентацію "Запліднення"
3 - пройдіть тестування

Уроки 24-29 квітня 2023 р.

Тема: Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
1 - перегляньте відеоурок2 - прочитайте параграф 59, перегляньте презентацію "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні хвороби"
https://docs.google.com/presentation/d/1pljNO9xcoD7aMhl0f2WzL-dyUUGe3Gnd/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - виконайте завдання та надішліть на перевірку:
1) Складіть пам'ятку "Профілактика онкологічних захворювань"
2) Виконайте завдання "Самостійна робота на зіставлення" після параграфа 59 (с. 246-247)
Тема: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 60, перегляньте презентацію "Статеві клітини"
3 - виконайте лабораторну роботу№3 (завдання в підручнику після параграфа 60, с. 250-251), надішліть на перевірку.

Уроки 17-22 квітня 2023 р.

Тема: Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 58, опрацюйте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1zGisE0QKlQtpzLorPf0Y76IcfI7Dwj7-/edit#slide=id.p13
3 - Виконайте завдання після параграфа 58
4 - Дайте письмову відповідь на питання 1-6, 10 зі с. 243
Виконайте вправу "Репродукція і розвиток"

Уроки 10-15 квітня 2023 р.

Тема: Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
1 - перегляньте відеоматеріали


2 - прочитайте параграфи 55, 57, перегляньте презентації 
4 - дайте письмові відповіді на питання 1-6 після параграфа 57 та надішліть на перевірку

10-16 квітня - тиждень природничих наук в нашому закладі.

Завдання:
1) До Дня довкілля (15 квітня) та Дня Землі (22 квітня) прошу долучитись до акції "Зробимо нашу планету чистішою!"
Надсилайте фотографії про: трудові заходи з насадження дерев, кущів, квітів, впорядкування територій біля власних будинків, навчальних закладів, в парках, скверах, на вулицях міст і сіл тощо; просвітницькі природоохоронні заходи по збереженню первоцвітів, дикорослих лікарських рослин тощо (На фото мають бути зображення учнів нашої школи, що висаджують дерева, прибирають сміття на вулиці, сортують сміття, виготовляють листівки з закликами зберігати первоцвіти та фото самих листівок. Від кожного учня кількість фото необмежена!).

Уроки 03-08 квітня 2023 р.

Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини
1 - перегляньте відеоматеріали
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
https://www.youtube.com/watch?v=_ijmXrvH2t8&t=28s
Особливості процесів регенерації організму людини
2 - прочитайте параграфи 53, 54 підручника, перегляньте презентації 
10-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6132447
4 - виконайте завдання зі с. 227 (після параграфа 54) - заповніть таблицю (надішліть на перевірку)


Уроки 20-25 березня 2023 р.

Тема: Практична робота 2 "Розв’язування типових генетичних задач". Залік з теми "Спадковість і мінливість" (2 частина)
1 - виконайте завдання практичної роботи і надішліть на перевірку.
Практична робота 2
Тема: Розв'язування типових генетичних задач

Мета: закріпити вміння вирішувати генетичні задачі різних типів.
Хід роботи:
Вирішіть задачі:
1. Епілепсія – захворювання з аутосомно-рецесивним (а) типом успадкування. Яка ймовірність народження хворої дитини у сім'ї , в якій батьки – носії гена епілепсії?
2. Природжений вивих стегна – аутосомно-домінантне (А) захворювання. Мати страждає природженим вивихом стегна (Аа), батько і його рідні – здорові. Визначте ймовірність народження в цій сім'ї хворої дитини.
3. Альбінізм і глухонімота визначаються рецесивним аутосомним геном. Здорова дівчина одружується зі здоровим чоловіком, мати якого була альбіносом ,а батько – глухонімим. Чи може від цього шлюбу народитися дитина – глухонімий альбінос?
4. Чоловік, хворий на гемофілію, взяв шлюб із жінкою, батько якої був гемофіліком. Встановіть ймовірність народження в цій родині хворих на гемофілію дітей. Ген гемофілії знаходиться в Х-хромосомі і є рецесивною ознакою.
5. Жінка гетерозиготна за А (ІІ) групою крові вийшла заміж за чоловіка з АВ (ІV) групою крові. Які групи крові матимуть їхні діти?
Зробіть висновок: які знання необхідні для вирішення задач з генетики?
2 - повторіть матеріали теми за параграфами 45-52, пройдіть залікове тестування
10-А клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9456545
10-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4809410

Уроки 13-18 березня 2023 р.

Асинхронний урок
Тема: Сучасні завдання медичної генетики. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 51, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання на зіставлення "Види терапії" та дайте письмові відповіді на питання 1-6 с. 213
Синхронний урок
Тема:  Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини
1 перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 52, опрацюйте презентацію

Уроки 06-11 березня 2023 р.

Синхронний урок
Тема: Закономірності розподілу алелів в популяціях
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 50, опрацюйте презентацію "Генетика популяцій"
3 - вирішіть задачі:
1) В популяції кароокі індивідууми становлять 51 %, блакитноокі (рецессивна ознака) – 49%. Визначте процент домінантних гомозигот.
2) У популяції частота генотипу за кодомінантними алелями А й а склала: АА — 64%; аа — 4%; Аа — 32%. Визначте частоту (р) алелі А і частоту (q) алелі а в цій популяції.

Якщо ви не можете вирішити задачі - альтернативне завдання - дайте письмові відповіді на питання (Завдання для самоконтролю) на с. 209.

Асинхронний урок
Тема: Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування

1 - перегляньте відеоматеріал

2 - прочитайте параграфи 48, 49, перегляньте презентацію "Особливості генофонду людських спільнот"

3 - пройдіть тестування "Генетичний моніторинг в людських спільнотах.Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування"

Уроки 27 лютого-04 березня 2023 р.

Тема: Біологічні антимутаційні механізми.
Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів
1 - перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=JfC1I6Lnzxc
2 - прочитайте параграф 47
3 - виконайте завдання в зошиті після параграфа 47 (надішліть на перевірку)

Тема: Генетичний моніторинг в людських спільнотах
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 48, опрацюйте презентацію "Генетичний моніторинг в людських спільнотах"
3 - Виконайте завдання зі с. 201
1) дайте письмові відповіді на питання 1-6
2) виконайте завдання на співвідповідність

Уроки 20-25 лютого 2023 р.

Тема: Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини. Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Лабораторна робота 2 "Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості"
1- перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграфи 45, 46, опрацюйте презентацію 
3 - пройдіть тестування
4 - виконайте завдання
Лабораторна робота 2

Тема: Вивчення закономірностей мінливості в людини

Мета: формувати дослідницькі уміння визначати закономірності модифікаційної мінливості, будувати варіаційний ряд, варіаційну криву, визначати середнє значення ознаки.

Обладнання і матеріали: ростомір чи готові дані для аналізу.

Хід роботи

1.   Вибираємо ознаку для дослідження (зріст) і визначаємо сукупність спостережень кількісної ознаки, тобто вибірку.

2.   Визначаємо діапазон мінливості ознаки, тобто норму реакції. Визначаємо характер успадкування ознаки (кількісна або якісна, моногенне або полігенне успадкування).

3.  Обчислюємо частоту зустрічальності варіант ознаки. Результати записуємо в таблицю і складаємо варіаційний  ряд.

(Уявляємо, що в класі 20 учнів, зріст яких: 155 см, 175 см, 164 см, 184 см, 173 см, 149 см, 187 см, 166 см, 172 см, 159 см, 171 см, 180 см, 176 см, 169 см, 160 см, 177 см, 162 см, 153 см, 168 см, 163 см)

Варіаційний ряд для аналізу росту

Окремі варіанти, v

145–149

150–154

155–159

160–164

165–170

171–174

175–179

180–184

 

184-189

Кількість

спостережень, p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.   Будуємо варіаційну криву. На осі Х відкладаємо варіанти, на осі Y – кількість.

5.   Визначаємо середнє значення ознаки. Для характеристики мінливості ознаки обчислюють її середнє значення (М) за формулою:    М = ∑ (v ·p) / n,

 де М  – середнє значення ознаки; v – варіанта ознаки; p – частота зустрічальності варіанти; n – загальна кількість варіант.

6.  Підсумок роботи. Яку мінливість людини досліджували? Якою є норма реакції? Як успадковується ця ознака? Яким є середнє значення ознаки для даної популяції?


Уроки 13-19 лютого 2023 р.

Тема: Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини.
Залік з теми "Спадковість і мінливість"
 (частина І)
1 - перегляньте відеоматеріали
Зчеплене успадкування
Позахромосомна спадковість у людини
2 - прочитайте параграф 44, опрацюйте презентацію
3 - дайте  письмові відповіді на питання 1-6   с. 185
4 - повторіть вивчений матеріал за параграфами 33-44, пройдіть залікове тестування

Уроки 06-11 лютого 2023 р.

Тема: Сучасний стан досліджень геному людини. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
1 - перегляньте відеоматеріали
Сучасний стан досліджень геному людини
Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
2 - прочитайте параграфи  41, 42, виконайте завдання Самостійна робота з таблицею с 173

3 - прочитайте параграф 43, опрацюйте презентацію Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
4 - пройдіть тестування

Уроки 30 січня - 04 лютого 2023 р.

Тема: Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 40, опрацюйте презентацію "Каріотип людини"
3 - дайте письмові відповіді на питання 1-6 с 169
4 - пройдіть тестування
10-Б клас https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6346001


Уроки 23-28 січня 2023 р.

Тема: Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.
1 - прочитайте параграфи 38, 39, перегляньте презентації
Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини
Гени структурні та регуляторні
2 - заповніть в зошиті таблицю (надішліть на перевірку)
3 - пройдіть тестування

Уроки 16-21 січня 2023 р.

Тема: Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини.
1 - перегляньте відео
Третій закон Менделя
1) складіть конспект (у вигляді схем, таблиць, виділення головного) за темою урока (за параграфами 36, 37), надішліть на перевірку.
2) виконайте самостійну роботу на зіставлення с. 156-157

3) пройдіть тестування

Уроки 09-14 січня 2023 р.

Тема 3. Спадковість і мінливість
Основні поняття генетики. Закономірності спадковості

1 - перегляньте відеоматеріали
Основні поняття генетики. Перший і другий закони Менделя

2 - перегляньте презентацію "Генетика", випишіть в зошит основні терміни
3 - прочитайте параграфи 33, 34 підручника та виконайте завдання (надішліть на перевірку)
1) с. 140-141 Самостійна робота із символами 
2) Виконайте вправи 2 і 3 зі с. 145
4 - пройдіть тестування


Уроки 19-24 грудня 2022 р.

Тема: Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.
Контрольна робота з теми "Обмін речовин і перетворення енергії"
1 - перегляньте відеоматеріал
3 - дайте письмові відповіді на питання 1-6 с. 135.
4 - повторіть матеріали теми за параграфами 18-32, виконайте завдання контрольної роботи з теми "Обмін речовин і перетворення енергії"
10-А клас 
10-Б клас 

Уроки 12-17 грудня 2022 р.

Тема: Значення якості питної води для збереження здоров’я людини. Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин.
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.
1 - прочитайте параграфи  29-31 підручника
2 - перегляньте презентації та відео
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин (відео)
3 - прочитайте § 31, дайте письмові відповіді на запитання.
1. Що таке ксенобіотики?
2. Які речовини належать до ксенобіотиків?
3. Що таке діоксини? Запишіть найнебезпечніші їх джерела. Як потравляють в організм?
4. Що таке пестициди? Які є особливо небезпечними?
5. Що таке нітрати? Який мають вплив на організм?
6. Що таке психоактивні речовини?
7. Як впливає етанол на організм?
8. Як впливає нікотин на організм?
9. Як впливають наркотичні речовини на організм?
10. Що таке біотрансформація?
11. Як відбувається біотрансформація ксенобіотиків?

Уроки 05-10 грудня 2022 р.
Асинхронний урок
Тема: Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму. Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.
1 - прочитайте параграф 22, перегляньте презентацію 
2 - заповніть таблицю
«Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму»

Назва структури клітини

Функції

 

 

 

 

 

 

 

 

3 - прочитайте параграф 25, опрацюйте презентацію "Ферменти"
4 - дайте письмові відповіді на питання 1-6 зі с. 107

Синхронний урок
Тема: Вітаміни, їх роль в обміні речовин. Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин.
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 26
перегляньте презентацію "Вітаміни"
3 - пройдіть тестування "Вітаміни"

Уроки 28 листопада - 03 грудня 2022 р.
Тема: Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією.
1 - перегляньте відеоматеріал
2 - прочитайте параграф 27, опрацюйте презентації
Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів
Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією
3 - заповніть таблицю

4 - пройдіть тестування
Тренувальні вправи
Фотосинтез
Порівняння дихання і фотосинтезу

Уроки 21-26 листопада 2022 р.
Тема: Практична робота 1
"Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини"
Виконайте завдання практичної роботи № 1
Тема: Енергетичне забезпечення процесів метаболізму
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 27, опрацюйте презентацію
3 - дайте письмові відповіді на питання 1-10 зі с. 115 (після параграфу 27)

Уроки 14-19 листопада 2022 р.
Тема: Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем. Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.
1 - перегляньте відеоуроки
Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем
Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів
2 - прочитайте параграфи 23, 24, опрацюйте презентації
Обмін речовин (слайди 1-12)
Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів
3 - Дайте письмові відповіді на питання, надішліть на перевірку:
1. Хто такі автотрофи?
2. Назвіть основні групи автотрофних організмів.
3. Що таке анаболізм й катаболізм?
4. Хто такі гетеротрофи?
5. Назвіть основні групи гетеротрофів.
6. Назвіть етапи катаболізму гетеротрофних організмів.
4 - пройдіть тестування

Уроки 07-12 листопада 2022 р.
Тема: Вуглеводи
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 21 (1 частина)
3 - пройдіть тестування
Тема: Ліпіди
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 21 (2 частина), опрацюйте презентацію "Вуглеводи. Ліпіди"
3 - пройдіть тестування

Уроки 31 жовтня - 05 листопада 2022 р.
Тема уроку:
1. Залік з теми "Біорізноманіття"

Завдання: повторіть матеріали підручника за параграфами 1-17, пройдіть залікове тестування
2. Тема: Обмін речовин і перетворення енергії. Білки, нуклеїнові кислоти, огляд будови й біологічної ролі.
1 - прегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграфи підручника 18-20
3 - перегляньте презентацію

4 - пройдіть тестування "Обмін речовин. Білки. Нуклеїнові кислоти"
відеоматеріали
Білки
Уроки 17-22 жовтня 2022 р.
Тема: Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів. Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції.
1 - перегляньте відеоматеріали
Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції
2 - прочитайте параграфи 11-17, опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тестування
4 - виконайте завдання - заповніть таблицю на с. 69

Уроки 10-15 жовтня 2022 р.
Тема: Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування
1 - перегляньте відеоматеріали
Бактерії
Археї
2 - прочитайте параграфи 9, 10, опрацюйте презентацію
3 - пройдіть тестування
4 - виконайте завдання - заповніть таблицю, надішліть на перевірку


Уроки 03-09 жовтня 2022 р.
Тема: Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування. Роль вірусів в еволюції організмів
1 - перегляньте відеоматеріали
Гіпотези походження вірусів
Роль вірусів у природі та житті людини
2 - повторіть параграфи 7, 8, опрацюйте презентації
Гіпотези походження вірусів
Вірусні хвороби
3 - виконайте завдання, надішліть на перевірку
1) заповніть таблицю на с. 32

2) заповніть таблицю на с. 36

Уроки 26 вересня - 01 жовтня 2022 р.
Тема: Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування
1 - перегляньте відеоматеріали
Віруси
Пріони, віроїди
2 - прочитайте параграфи 7, 8, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання:
1) підготуйте доповідь (на вибір) "Опис вірусного захворювання" чи "Опис пріонного захворювання" (надішліть на перевірку текстовий документ чи презентацію)
2) пройдіть тестування до наступного уроку
10-А клас 
10-Б клас 

Уроки 19-24 вересня 2022 р.
Лабораторна робота №1 "Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу"
Навчальний проект 1
"Складання характеристики виду за видовими критеріями"

1 - виконайте лабораторну роботу, надішліть на перевірку

Лабораторна робота № 1

Тема: Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу

Мета: вивчити критерії виду, навчитися розрізняти види за морфологічним критерієм.

Хід роботи:

1. Прочитайте § 6 підручника, заповніть таблицю.

Критерій виду

Характеристика критерію виду

 

 

 

 

 

 

2. Дайте визначення поняттям «біологічний вид», «популяція», «підвид».

3. Порівняйте рослини двох видів одного роду – конюшину повзучу та конюшину лучну. Порівняйте зовнішню будову листків, стебел, суцвіть. Виявіть риси подібності та відмінності.

4. Визначте систематичне положення вищезазначених рослин.

5. Визначте систематичне положення двох тварин одного роду за вашим вибором.

6. Зробіть висновок: про що свідчить подібність і відмінність представників різних видів одного роду?


2 - виконайте навчальний проєкт за зразком (презентація), надішліть на перевірку.
Зразок проєкту 


Уроки 12-17 вересня 2022 р.
Тема: Біорізноманіття
Систематика – наука про різноманітність організмів. Принципи наукової класифікації організмів. Сучасні критерії виду.

1 - перегляньте відеоматеріали
Систематика – наука про різноманітність організмів
Сучасні критерії виду
2. Прочитайте параграфи 5, 6, опрацюйте презентації
Систематика – наука про різноманітність організмів
Принципи наукової класифікації організмів
Сучасні критерії виду
3. Виконайте завдання
1) Охарактеризуйте одну з супергруп Еукаріотів (Екскавати, Амебозої, Опістоконти, Архепластиди, SAR)
2) Наведіть приклад систематичного положення однієї рослини та однієї тварини.
3) Пройдіть тестування
Приклади до завдання 2:


Уроки 5-10 вересня 2022 р.
Тема: ВСТУП
Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. Фундаментальні властивості живого. Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок. Стратегія сталого розвитку природи і суспільства
1 - інструктаж з безпеки життєдіяльності2 - перегляньте відеоматеріали
Міждисциплінарні зв’язки біології та екологіїВластивості живого Рівні організації біологічних систем
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства
3 - прочитайте параграфи 1-4, опрацюйте презентації
Урок 2 - https://docs.google.com/presentation/d/1r9GzEA_Zq0QvIVkxG5ztvMJmbLOIGJnW/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
4 - виконайте завдання
1) Запишіть фундаментальні властивості живого.
2) Встановіть відповідність

3) пройдіть тестування
10-Б клас - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3717206


__________________________

Уроки 16-21 травня 2022 р.
Тема: Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини
1 - перегляньте відеоуроки
а також
2 - прочитайте параграф 62 підручника, опрацюйте презентацію 
3 - дайте письмову відповідь на питання 8, 9, 10 після параграфа 62

8. Якими є чинники ризику для репродуктивного здоров’я?

 9. Які сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини?

 10. Обґрунтуйте судження про вплив способу життя на репродуктивне здоров’я людини.

4 - повторіть параграфи 53-64, пройдіть залікове тестування 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8771891


Уроки 9-14 травня 2022 р.
Тема: Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
1 - перегляньте відеоурок
2 - прочитайте параграф 59, перегляньте презентацію "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні хвороби"
3 - виконайте завдання та надішліть на перевірку:
1) Складіть пам'ятку "Профілактика онкологічних захворювань"
2) Виконайте завдання "Самостійна робота на зіставлення" після параграфа 59

Уроки 2-8 травня 2022 р.
Тема: Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки. Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції). 
 Лабораторна робота 4 "Вивчення етапів ембріогенезу"
1 - перегляньте відеоуроки
2 - прочитайте параграфи 58, 63 підручника, перегляньте презентації 
3. Виконайте лабораторну роботу № 4 "Вивчення етапів ембріогенезу", перейдіть за посиланням  
https://drive.google.com/file/d/1ANDu23QqGml35Tz760o8cmUImmrpK2WW/view?usp=sharing

4. Виконайте завдання після параграфа 58



Уроки 25-30 квітня 2022 р.
Тема: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини. Ембріогенез людини.
1 - перегляньте відеоматеріали




2 - прочитайте параграфи 60 - 64, перегляньте презентації 
3 - виконайте лабораторну роботу№3 (завдання в підручнику після параграфа 60), надішліть на перевірку.



5. Пройдіть тестування
_____________________________________________________

Уроки 18-23 квітня 2022 р.
Тема: Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
1 - перегляньте відеоматеріали


2 - прочитайте параграфи 55, 57, перегляньте презентації "Трансплантація" та "Ріст та розвиток клітин"
3 - пройдіть тестування 
4 - дайте письмові відповіді на питання 1-6 після параграфа 57 та надішліть на перевірку

Уроки 11-16 квітня 2022 р.
Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.

1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 53, 54 підручника, перегляньте презентації "Репродукція" і "Регенерація"
3 - пройдіть тестування
4 - виконайте завдання зі с. 214 (після параграфа 54) - заповніть таблицю (надішліть на перевірку)


Уроки 04 - 09 квітня 2022 р.

Тема:  Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування

1 - перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=I7mXwRmCddY

2 - прочитайте параграфи 48, 49, перегляньте презентації

1) https://docs.google.com/presentation/d/13W4eldC0r-H2yIsr13Fw_gwe1zoMKZDx/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

2) https://docs.google.com/presentation/d/14ZJ6Zd-bQ_ImjkufC4hJh0xsEJE2nCsI/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - пройдіть тестування до 14 квітня 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1804654

Тема: Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація. Залік з теми "Мінливість"

1 - перегляньте навчальне відео 

https://www.youtube.com/watch?v=dngEBRHn_JU&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=2xls5ad8OJU

2 - прочитайте параграфи 51, 52, перегляньте презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1RF3Nmr9CkntTCFHwsv9I830hdK6P9jWV/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1uyjUoZD6XElaCzCJbjow_DGagNxYoye9/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true

3 - повторіть матеріали теми "Мінливість" за параграфами 45-52, пройдіть залікове тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2940434


Уроки 28 березня - 2 квітня 2022 р.
Тема: Практична робота 2 "Розв’язування типових генетичних задач".
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
1 - виконайте завдання практичної роботи і надішліть на перевірку.
Практична робота 2
Тема: Розв'язування типових генетичних задач
Мета: закріпити вміння вирішувати генетичні задачі різних типів.
Хід роботи:
Вирішіть задачі:
1. Епілепсія – захворювання з аутосомно-рецесивним (а) типом успадкування. Яка ймовірність народження хворої дитини у сім'ї , в якій батьки – носії гена епілепсії?
2. Природжений вивих стегна – аутосомно-домінантне (А) захворювання. Мати страждає природженим вивихом стегна (Аа), батько і його рідні – здорові. Визначте ймовірність народження в цій сім'ї  хворої  дитини. 
3. Альбінізм і глухонімота визначаються рецесивним аутосомним геном. Здорова дівчина одружується зі здоровим чоловіком, мати якого була альбіносом ,а батько – глухонімим. Чи може від цього шлюбу народитися дитина – глухонімий альбінос?
4. Чоловік, хворий на гемофілію, взяв шлюб із жінкою, батько якої був гемофіліком. Встановіть ймовірність народження в цій родині хворих на гемофілію дітей. Ген гемофілії знаходиться в Х-хромосомі і є рецесивною ознакою.
5. Жінка гетерозиготна за А (ІІ) групою крові вийшла заміж за чоловіка з АВ (ІV) групою крові. Які групи крові матимуть їхні діти?
Зробіть висновок: які знання необхідні для вирішення задач з генетики?
2 - перегляньте відеоурок
3 - прочитайте параграф 46, 47, перегляньте презентацію 
4 - пройдіть тестування до 7 квітня


Урок 28 січня 2022 р.
Тема: Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація
1 - прочитайте параграфи 37, 38, перегляньте презентації 
2 - заповніть в зошиті таблицю (надішліть на перевірку)

Уроки 11 листопада 2021 р.

1. Залік з теми "Біорізноманіття"
Завдання: повторіть матеріали підручника за параграфами 1-17, пройдіть підсумкове тестування, відкривши посилання
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2675929

2. Тема 2. Обмін речовин і перетворення енергії
Білки, нуклеїнові кислоти, огляд будови й біологічної ролі.

1 - прегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграфи підручника 18-20
3 - перегляньте презентацію
"Обмін речовин. Білки. Нуклеїнові кислоти"
4 - пройдіть тестування "Обмін речовин. Білки. Нуклеїнові кислоти", відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8859985

Завдання необхідно виконати до 17 листопада 23:00
Уроки 4 листопада 2021 р.
Урок-онлайн - четвер, 8.30
Тема: Бактерії. Археї. Еукаріоти
1. Перегляньте відео за посиланнями
2. Прочитайте параграфи 9-16 підручника
3. Перегляньте презентації 
4. Заповніть в зошиті таблицю та надішліть на перевірку

5. Пройдіть тестування до 10 листопада 23.00 за посиланням
______________________
Урок 28 травня 2021 р.
Узагальнення
Перегляньте відеоматеріали
(повторюємо вивчене за рік)
Сучасна систематика живих організмів

Неклітинні форми життя. Віруси

Обмін речовин та енергії в клітині.

Основні поняття генетики

Розв'язування типових задач з генетики.




Урок 7 травня 2021 р.
Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
Тема: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини. 
Лабораторна робота № 3 "Вивчення будови статевих клітин людини". 
Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини. 
1 - перегляньте відеоматеріали




2 - прочитайте параграфи 60, 61, перегляньте презентації "Статеві клітини", "Запліднення"
3 - пройдіть тестування
Код доступу 9354181
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9354181)
Завдання необхідно виконати до 13 травня 22:00
4 - виконайте лабораторну роботу № 3 (завдання в підручнику після параграфа 60), надішліть на перевірку.

Урок 30 квітня 2021 р.
Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
Тема: Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.

1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 56, 58, 59.
3 - виконайте завдання та надішліть на перевірку:
1) Складіть пам"ятку "Профілактика онкологічних захворювань"
2) Виконайте завдання після параграфа 58

Відповіді чекаю до 6 травня


Урок 23 квітня 2021 р.

Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
Тема: Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
1 - перегляньте відеоматеріали


2 - прочитайте параграфи 55, 57, перегляньте презентації "Трансплантація" та "Ріст та розвиток клітин"
3 - пройдіть тестування
Код доступу 3250367
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 29 квітня 22:00
4 - розв"яжіть кросворд після параграфа 55 та надішліть на перевірку


Урок 16 квітня 2021 р.

Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас

Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.

1 - перегляньте відеоматеріали



2 - прочитайте параграфи 53, 54 підручника, перегляньте презентації "Репродукція" і "Регенерація"
3 - пройдіть тестування, відкривши посилання   join.naurok.ua   Код доступу 9345286

або за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9345286
4 - виконайте завдання зі с. 214 (після параграфа 54) - заповніть таблицю (надішліть на перевірку)

Приєднуйтесь до акції "День Землі"! 
Умови за посиланням   https://anemona12.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

Завдання необхідно виконати до 22 квітня 22:00

Урок 9 квітня 2021 р. 

Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
Тема: Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування
Залік з теми "Спадковість і мінливість" (частина 2)
1 - перегляньте відеоматеріали

2 - прочитайте параграфи 51, 52, перегляньте презентацію "Спадкові хвороби"складіть пам*ятку "Профілактика спадкових хвороб людини"
3 - повторіть матеріали параграфів 33-52, складіть залік (тестування), відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 4992518
Завдання необхідно виконати до  15 квітня 22:00

Урок 2 квітня 2021 р.

Тема: Лабораторна робота 2 "Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості". Генетичний моніторинг в людських спільнотах.Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування

Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
1 - перегляньте відеоматеріал

2 - прочитайте параграфи 48, 49, перегляньте презентації "Генетичний моніторинг" та "Особливості генофонду людських спільнот"

3 - виконайте завдання
Лабораторна робота 2

Тема: Вивчення закономірностей мінливості в людини

Мета: формувати дослідницькі уміння визначати закономірності модифікаційної мінливості, будувати варіаційний ряд, варіаційну криву, визначати середнє значення ознаки.

Обладнання і матеріали: ростомір чи готові дані для аналізу.

Хід роботи

1.   Вибираємо ознаку для дослідження (зріст) і визначаємо сукупність спостережень кількісної ознаки, тобто вибірку.

2.   Визначаємо діапазон мінливості ознаки, тобто норму реакції. Визначаємо характер успадкування ознаки (кількісна або якісна, моногенне або полігенне успадкування).

3.  Обчислюємо частоту зустрічальності варіант ознаки. Результати записуємо в таблицю і складаємо варіаційний  ряд.

(Уявляємо, що в класі 20 учнів, зріст яких: 155 см, 175 см, 164 см, 184 см, 173 см, 149 см, 187 см, 166 см, 172 см, 159 см, 171 см, 180 см, 176 см, 169 см, 160 см, 177 см, 162 см, 153 см, 168 см, 163 см)

Варіаційний ряд для аналізу росту

Окремі варіанти, v

145–149

150–154

155–159

160–164

165–170

171–174

175–179

180–184

 

184-189

Кількість

спостережень, p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.   Будуємо варіаційну криву. На осі Х відкладаємо варіанти, на осі Yкількість.

5.   Визначаємо середнє значення ознаки. Для характеристики мінливості ознаки обчислюють її середнє значення (М) за формулою:    М = ∑ (v ·p) / n,

 де М  – середнє значення ознаки; v – варіанта ознаки; p – частота зустрічальності варіанти; n – загальна кількість варіант.

6.  Підсумок роботи. Яку мінливість людини досліджували? Якою є норма реакції? Як успадковується ця ознака? Яким є середнє значення ознаки для даної популяції?


4 - пройдіть тестування, відкривши посилання 
Код доступу 9013303

Завдання необхідно виконати до  8 квітня 22:00

Урок 12 березня 2021 р

Тема: Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні
 мутації. Біологічні антимутаційні механізми. 
Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.  

1 - перегляньте відеоуроки

Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації
(переглядайте спочатку)



Біологічні антимутаційні механізми. 

Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів




2 - прочитайте параграфи 45, 46, 47

3 - виконайте завдання в зошиті після 

параграфа 47 (надішліть на перевірку)


4 - пройдіть тестування "Мінливість",

 відкривши посилання join.naurok.ua


  Код доступу 8192741
 Завдання необхідно виконати до 20 березня 23:00

Урок 05 березня 2021 р

1 - Залік з теми "Спадковість і мінливість" (частина 1): пройдіть тестування, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 3423025
Завдання необхідно виконати до 10 березня 21:00
2 - Тема "Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини" - перегляньте відеоурок

3 - Прочитайте параграф 45 підручника, складіть опорний конспект.

Урок 22 січня 2021 р.

Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
Тема: Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини.
1 - перегляньте відео
Третій закон Менделя


Приклад задачі


2 - прочитайте параграфи 36, 37 підручника, перегляньте презентації
3 - завдання: складіть конспект (у вигляді схем, таблиць, виділення головного) за темою урока (за параграфами 36, 37), надішліть на перевірку.

Урок 15 січня 2021 р.


Тема 3. Спадковість і мінливість   
Основні поняття генетики. Закономірності спадковості
Розклад онлайн-уроків:
8.40 - 10-Б клас
10.50 - 10-А клас
1 - перегляньте відеоматеріали
Основні поняття генетики. Перший і другий закони Менделя

2 - перегляньте презентацію "Генетика"
3 - прочитайте параграфи 33, 34 підручника та виконайте завдання (надішліть на перевірку)
1) с. 140-141 Самостійна робота із символами 
2) Виконайте вправи 2 і 3 зі с. 145
4 - пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 9924102
Завдання необхідно виконати до 21 січня 22:00

Урок 24 грудня 2020 р.

Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму
Узагальнення
Перегляньте відео

Пройдіть залікове тестування з теми 

"Обмін речовин і перетворення енергії"
Код доступу 7205027
посилання  join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 20 грудня 22:00

Урок 17 грудня 2020 р.

Тема: Значення якості питної води для збереження здоров’я людини. Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин.Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.
1 - прочитайте параграфи  29-32 підручника
2 - перегляньте презентації 
3 - прочитайте § 31, дайте письмові відповіді на запитання.
1. Що таке ксенобіотики?
2. Які речовини належать до ксенобіотиків?
3. Що таке діоксини? Запишіть найнебезпечніші їх джерела. Як потравляють в організм?
4. Що таке пестициди? Які є особливо небезпечними?
5. Що таке нітрати? Який мають вплив на організм?
6. Що таке психоактивні речовини?
7. Як впливає етанол на організм?
8. Як впливає нікотин на організм?
9. Як впливають наркотичні речовини на організм?
10. Що таке біотрансформація?
11. Як відбувається біотрансформація ксенобіотиків?

Завдання 19 (20) листопада 2020 р.

(строк виконання до 25 листопада 2020 р.)

Тема уроку:

Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі. Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.

1 - прегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграфи підручника 21, 23, 24
3 - перегляньте презентації 
4 - пройдіть тестування "Вуглеводи. Ліпіди. Особливості обміну речовин в авто- та гетеротрофних організмів", відкривши посилання
join.naurok.uaКод доступу 4027211
Завдання необхідно виконати до  25 листопада 22:00
5 - виконайте завдання зі с. 103 підручника

Відеоматеріали
Вуглеводи

Ліпіди

Особливості обміну речовин у автотрофних та гетеротрофних організмів

Завдання 12 (13) листопада 2020 р.

(строк виконання до 18 листопада 2020 р.)

Тема уроку:

1. Залік з теми "Біорізноманіття"
Завдання: повторіть матеріали підручника за параграфами 1-17, пройдіть підсумкове тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
 Код доступу 3339332
Завдання необхідно виконати до  18 листопада 22:00
2. Тема 2. Обмін речовин і перетворення енергії 
Білки, нуклеїнові кислоти, огляд будови й біологічної 
ролі.
1 - прегляньте відеоматеріали
2 - прочитайте параграфи підручника 18-20
3 - перегляньте презентацію 
4 - пройдіть тестування "Обмін речовин. Білки. Нуклеїнові кислоти", відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 5826347
Завдання необхідно виконати до  18 листопада 22:00
відеоматеріали
Білки

Завдання 5 (6) листопада 2020 р.

(строк виконання до 11 листопада 2020 р.)

Тема уроку: Прокаріотичні організми: бактерії

Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів.

1. Перегляньте відеоматеріали

2. Ознайомтесь з матеріалами презентацій



3. Виконайте завдання

1 - прочитайте параграф 10 підручника, 

заповніть таблицю "Особливості бактерій"


2. Прочитайте параграфи 11-17 підручника, 

складіть ментальну мапу "Еукаріоти"



Відеоматеріали

Бактерії. Будова та процеси життєдіяльності бактерій






________________________________

Завдання 25 - 30 травня 2020 р

Ось і настав останній тиждень навчального року! 
Ви втомились, більшість з вас плідно працювала. 
Дякую вам  за роботу, 
вчасно виконані та надіслані завдання! 
Бажаю вам гарного літнього відпочинку!

Узагальнення. Повторення вивченого за рік

На цьому тижні повторюємо тему
"Обмін речовин і перетворення енергії" 

Завдання: перегляньте відеоматеріали

Вуглеводи


Ліпіди


Білки


Нуклеїнові кислоти


Вітаміни, ферменти


ОБМІН РЕЧОВИН ТА ЕНЕРГІЇ




Енергетичний обмін 



________________________________________

Завдання 18 - 23 травня 2020 р

Узагальнення і систематизація знань

Цього тижня починаємо повторення пройденого матеріалу (+ підготовка до ЗНО)
1 - перегляньте відеоматеріали
2 - виконайте творче завдання (за темами відеоматеріалів): складіть кросворд на 12 слів, або 12 тестових завдань з варіантами відповіді а, б, в, г (вкажіть правильну відповідь). 


Завдання 11.05-16.05.2020: 


Тема: ЕМБРІОГЕНЕЗ ЛЮДИНИ

 ПОСТЕМБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ

1. Робота з підручником: опрацюйте  § 63, 64
2. Перегляньте відеоматеріали
3. Виконайте лабораторну роботу № 4 "Вивчення етапів ембріогенезу", перейдіть за посиланням  
https://drive.google.com/file/d/1ANDu23QqGml35Tz760o8cmUImmrpK2WW/view?usp=sharing
4. Повторіть § 62-64 та пройдіть тестування до 18 травня 23.00відкривши посилання  join.naurok.ua  
 Код доступу 641640

перегляньте відео






_____________________________________________________

Завдання 04.05-08.05.2020:


Тема: ОСОБЛИВОСТІ РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ  У ЗВ’ЯЗКУ З ЇЇ БІОСОЦІАЛЬНОЮ СУТНІСТЮ

1. Робота з підручником: 
Опрацюйте  § 62, на с. 246 виконайте завдання "СТАВЛЕННЯ. Біологія+Охорона здоров*я": Обґрунтуйте судження про вплив способу життя на репродуктивне здоров’я.
2. Виконайте міні-проєкт (одна тема на вибір):
1 - Способи й методи профілактики небажаної вагітності.
2 - Інфекції, що передаються статевим шляхом та їх профілактика.
3 - Планування та підготовка до вагітності.
3. Перегляньте відеоматеріали

перегляньте відеоматеріали





Сифіліс

Гонорея

Трихомоноз



______________________________________________________________________

Завдання 25.04-02.05.2020:


1. Робота з підручником: 
Опрацюйте  § 61,  випишіть етапи запліднення та причини порушення процесів запліднення.
2. Виконайте завдання зі с 241-242 підручника: Самостійна робота на зіставлення та Біологія + Харчова промисловість. Пиво й стан репродуктивної системи (дайте відповідь на питання «Який вплив мають наведені шкідливі речовини на запліднення й стан репродуктивної системи людини?»)

3. Повторіть § 59-61 та пройдіть тестування до 3 травня 23.00відкривши посилання  join.naurok.ua   
Код доступу 169508






Ваші очі постійно напружені! Знайдіть 5 хвилин, перегляньте відео для відновлення зору.

______________________________________________________


Комментариев нет:

Отправить комментарий