5 клас

Дистанційне навчання


Вітаю вас, любі друзі! Продовжуємо дистанційне навчання!

Бажаю всім плідної роботи і здоров'я!  

надсилайте виконані завдання на електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber чи nz.ua

Увага! 

Підручник "Пізнаємо природу" 5 клас Т. Коршевнюк


Уроки 22 жовтня 2024 р.

(домашнє завдання на 05 листопада)
Тема: Вимірюємо відстань, час і швидкість руху тіл. Дослідження «Вимірювання характеристик власного механічного руху
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте параграф 9 (с. 63-66), перегляньте презентацію
3 - проведіть дослідження (с. 65), результати запишіть в зошиті
4 - Використай доступні тобі джерела інформації і склади таблицю «Найшвидші птахи»

Уроки 15 жовтня 2024 р.

(домашнє завдання на 22 жовтня)
Тема: Чому речовини бувають твердими, рідкими, газуватими. Дослідження «Тверді, рідкі і газуваті речовини», «Що відбувається із частинками барвника у воді»
Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення. Дослідження «Способи розділення сумішей»
1 - перегляньте відео
Чому речовини бувають твердими, рідкими, газуватими
Ознайомлення з сумішами та способами їх розділення
2 - прочитайте параграфи 7, 8, опрацюйте презентації
3 - виконайте завдання (надішліть на перевірку)

4 - пройдіть тестування


Уроки 8 жовтня 2024 р.

(домашнє завдання на 15 жовтня)
Тема: Як дослідити фізичні властивості тіл та речовин. Дослідження «Фізичні властивості тіл і речовин»
1 - перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=R6DfGrdmRM8&ab_channel=%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F%D0%9F%D0%BE%D0%A5%D1%96%D0%9C%D1%96%D0%A7%D0%B8%D0%9C%D0%BE%D0%B7%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%8E%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%87
2 - прочитайте параграф 6 підручника (с. 44-48), опрацюйте презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1nJxchQXMFz-o8OscpPznQDR1vTegL1u8/edit?usp=sharing&ouid=114294880290792371687&rtpof=true&sd=true
3 - виконайте вправу (скріншот після виконання надішліть)
4 - виконайте дослідження «Фізичні властивості тіл і речовин» (с. 45-46), оформіть результати в зошиті, надішліть на перевірку.


Уроки 1 жовтня 2024 р.

(домашнє завдання на 8 жовтня)
Тема: Досліджуємо тіла та явища природи.
Вимірюємо лінійні розміри, об’єм та масу тіл
Дослідження «Лінійні розміри і маса тіл правильної форми», «Вимірюємо масу та об’єм тіла неправильної форми»
1 - перегляньте відео
Маса та її вимірювання
Довжина та об’єм, їх вимірювання
2 - прочитайте параграф 5 (с. 38-43), опрацюйте презентацію
3 - виконайте вправу
4 - виконайте дослідження зі с. 41-42 підручника


Уроки 24 вересня 2024 р.

(домашнє завдання на 1 жовтня 2024 р)
Тема: Експеримент – метод дослідження природи. Презентація проектів. Узагальнення
1 - перегляньте відео з дослідами
1) Крокуюча вода
2) Чарівний вулкан
3) Шипуче малювання
4) Паперовий рушник
2 - з допомогою дорослих проведіть свій експеримент, зніміть відео з коментарем, надішліть вчителю. Не забудьте про безпеку!
3 - повторіть вивчений матеріал за параграфами 1-4.
4 - пройдіть тестування 
"ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ"


Уроки 17 вересня 2024 р.

(домашнє завдання на 24 вересня 2024 р)
Тема: Що таке наука та хто її творці?
1 - перегляньте відео
2 - попрацюйте з презентацією
3 - виконайте завдання:

1.     Сторінки 21-25 прочитайте і перекажіть.

2.     Попрацюйте з доступними джерелами та відшукайте відомості про українських дослідниць/дослідників природи (Як звуть і який внесок у вивчення природи вони зробили), запишіть інформацію в зошит


Уроки 10 вересня 2024 р.

Тема: Якими методами й інструментами ми досліджуємо природу. Дослідження «Прилади й обладнання для вивчення природи»
1 - перегляньте відео
2 - прочитайте с. 14-18 підручника, опрацюйте презентацію
3 - виконайте завдання 1-4 на с. 20


Уроки 4 вересня 2024 р.

Тема: Звідки людина дізнається про природу. Інструктаж з безпеки. Джерела інформації про природу
1. Перегляньте відео
2. Прочитайте сторінки 8-11 підручника "Пізнаємо природу" Т. Коршевнюк
3. Перегляньте презентацію 
4. Виконайте завдання








Завдання 25.05 - 31.08.2020

Ось і настав останній тиждень навчального року! Ви втомились, більшість з вас плідно працювала. Дякую вам та вашим батькам за роботу, вчасно виконані та надіслані завдання! Бажаю вам гарного літнього відпочинку!

Прошу вас зараз та під час літніх канікул подумати про проблему забруднення нашого міста, країни, світу в цілому. Пропоную виконати навчальний проєкт, завданням якого є виготовлення нових речей, що можна використовувати у побуті зі старих речей, які вже стали б сміттям. Не поспішайте, час виконання до нового навчального року. Можна зробити декілька виробів, можна працювати групами. 

Уважно перегляньте відео та фото, де зображені приклади готових виробів.

Сміття – проблема не тільки нашого міста, а й усієї планети земля
На сьогоднішній день сучасна людина споживає в рази більше, ніж його предки. Щороку обсяги споживання зростають, а разом з ними зростає і кількість відходів. В даний час проблема забруднення є не просто труднощами, це вже екологічна катастрофа глобального характеру, яку необхідно терміново вирішувати. Частина країн вже зробили певні кроки після усвідомлення всієї небезпеки забруднення побутовими відходами, але в більшості, на жаль, ситуація не змінюється.

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ
«СМІТИТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕРОБЛЯТИ»
Мета: навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та 
запобігати забрудненню довкілля.
Хід роботи
Завдання  1. Розгляньте малюнки, що ілюструють повторне використання вживаних речей. Запропонуйте свої ідеї подібного «другого життя» використаних речей. 
Завдання  2. Зробіть нову річ, використовуючи стару. Покажіть, як її можна використовувати. Сфотографуйте свої дії і результати роботи для звіту.
Завдання 3. Підготуйте звіт про виконання свого проекту. 
Він може бути у формі усного виступу, рекламного постера, мультимедійної презентації. Презентуйте свій проєкт   однокласникам  у вересні 2020 р.

перегляньте відео






Фотографії виробів



Успіхів! 
З нетерпінням чекаю вас у школі 1 вересня!
 Гарного відпочинку!

_________________________________________________________________________________

Завдання 18 - 23 травня 2020 р

Тема: Природоохоронні території
1 - Прочитайте параграф 48 підручника.
2 - Виконайте практичне заняття (обов*язкова робота)
Практичне заняття № 13
Тема: Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
Мета:  проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості, запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.
План проведення дослідження
1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.
2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості.
3. Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.

3 -  Користуючись довідковими джерелами, опишіть один 
із заповідників України (за бажанням, отримаєте додаткову оцінку)

перегляньте відеоматеріали

"Святі гори"

_____________________________________________________

Завдання 11 - 16 травня 2020 р

Тема: Охорона природи. Червона книга
1. Прочитайте параграф 47 підручника.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням 
https://drive.google.com/file/d/1-Z-WdxSDPmKBmwCp2quZnOG3I0zUrsu-/view?usp=sharing
та перегляньте відеоматеріали
3. Виконайте практичну роботу № 2
Перейдіть за посиланням 
https://drive.google.com/file/d/1Dk0aamycedGoQKclIiYvEa_KNFyzrSau/view?usp=sharing
4. Повторіть параграфи 45-47. Пройдіть тестування
відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 526227
Завдання необхідно виконати до  18 травня 21:00

перегляньте відеоматеріали
Охорона природи. Червона книга України


Тварини Червоної книги України

Рослини Червоної книги України


_________________________________________________________________________________

Завдання 04 - 08 травня 2020 р

Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язування

1. Прочитайте параграф 46 підручника, дайте письмову відповідь на питання 1-4 зі с. 206.
2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням https://drive.google.com/file/d/1lwmSpYv2eWS2t8HjiosOW4opREsWxMl5/view?usp=sharing
3. Напишіть міні-твір "Що я можу зробити для захисту природи?"

перегляньте відео

Екологічні проблеми


Шляхи вирішення екологічних проблем



_____________________________________________________

Завдання 27 - 30 квітня 2020 р


1. Прочитайте § 45 "Людина — частина природи", дайте письмові відповіді на питання 1, 2, 3, 4 зі с. 201 
2. Зробіть малюнок «Місце людини в природі».
3. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1oGGTxng1DFMyTPne3kWJIlm2djbGzlaZ/view?usp=sharing
4. Перегляньте відеоматеріали




_________________________________________________________________________

Завдання 17 - 24 квітня 2020 р

Прочитайте параграфи 43, 44 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми, ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1tF5vluRHSsiNCPTrGgXgppa7FIAlxZTw/view?usp=sharing
Складіть 3 ланцюга живлення (за малюнками в файлі з теоретичним матеріалом)
Пройдіть тестуваннявідкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 947499





_____________________________________________________

Завдання 09 - 17 квітня 2020 р

Прочитайте § 41, 42 підручника, перегляньте відеоматеріали з теми та ознайомтесь з теоретичним матеріалом за посиланням.
Ґрунтове середовище життя   https://drive.google.com/file/d/1OS3vL-MD796zbXjGR3OaKtkL4B9_a_pJ/view?usp=sharing

пройдіть тестування, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 200143



Тема: Середовище життя


перегляньте відео



_________________________________________________________________________

Завдання 01 - 10 квітня 2020 р

Пройдіть тестування 

Код доступу 459243
перейдіть за посиланням join.naurok.ua

Тема: Середовище життя

перегляньте відео






Попрацюйте з підручником: прочитайте параграф 38-40, на с. 172 виконайте питання № 6 (заповніть таблицю).
Додаткове завдання (за вашим бажанням): Виконайте міні-проєкт: "Як пристосувалась тварина (одна на ваш вибір) до наземно-повітряного середовища життя".

Термін виконання: до 10.04.2020. Чекаю ваші роботи на 

 електронну адресу tatyana.melnik.7@gmail.com,або на Viber, тел. 0985807590



_________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар